Hakutulokset

  1. K

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Moi! :) Ja paljon onnea kaikille vauvautuneille! :flower: Itse en ole hetkeen muistanu käydä täällä kirjoittelemassa. Fb: n puolelle on tullut vain kirjoiteltua. :) Mutta meille tosiaan syntyi ihana tummahiuksinen prinsessa rv 37+0 22.5.13. suunnitellulla sektiolla. Painoa neitille...
  2. K

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Hei kaikille! :) Täällä myöskin tuo issias vaivaa ja taitaapa noita liitoskipujakin olla. Selällään ei kärsisi yhtään makoilla edes jalat koukussa kun alaselkä menee ihn jumiin ja kipu säteilee pakaran kautta takareiteen :( Todella tympeää. monesti yöllä joudun sängynpäädystä tai miehestä...
  3. K

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Pakko tulla vaan hehkuttamaan että siskollani oli tänään rakenne ultra ja kaikki oli sielläkin hyvin :heart: oon ihan innoissani! Sain tietää tulevan tätitettävän sukupuolenkin mutten ehkä tänne sitä paljasta ettei siskoni mestaa minua ;) Hän ei itse kyllä palstaile mutta kuitenkin :) Nyt...
  4. K

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Tuhannesti voimia ja jaksamisia KatsuAmskulle :hug: Sanattomaksi vetää! Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin ja hoidot auttavat pientä poikaasi! :heart:
  5. K

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Hei! :) Lueskelemassa olen taas ahkerasti käynyt mutta en ole jaksanut kirjoittaa. :( Töihin koitin tehä paluuta mutta ei siitä mitään tullut. Olen nyt sitten tämän koko loppukuun saikulla ja lääkäri jo vähän mietti että menenkö enää ollenkaan ennen äippäloman alkua töihin. En kyllä pistäis...
  6. K

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Kiitoksia uudesta pinosta! :) Nyt jo tosiaan helmikuu ja tämäkin lyhyt kuukausi joten menee toivottavasti nopsaan. :D Äippäpolilla vierailin jälleen tiistaina ja "napuska" oli kasvanu hienosti. :) Edelleen tytöltä näytti mutta kukaan ei sitä 100% varmuudella ole uskaltanut sanoa. Mutta...
  7. K

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Onnea kaikille tyttö ja poikalupauksista :heart: Mekin saatiin vahvistusta tänään rakenne ultrassa sukupuolesta. Kätilö piti tyttönä mutta sanoi että 100% varma ei ole. Mutta tämä oli jo toinen kerta kun tyttönä pitivät joten alan itsekkin siihen uskomaan :heart: vauva oli vilkkaalla päällä...
  8. K

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Imetyksestä Meillä molemmat muksut olleet keskolassa sokereiden takia pari päivää ja oppineet siellä pullolle. ja sektiolla syntyneet niin rinnalle en ole kumpaakaan heti saanut :( Luulen että se on vaikuttanut maidon nousuun. Esikkoa koitin imettää 3viikkoa mutta ei siitä mitään tullut. Raivosi...
  9. K

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Soodatesti tehty ja ei se kyllä kuplinut, aivan pieni sihinä kuului kun oikein lähelle korvan tunki :laugh: eli kun kuppi oli kädessäni ei sitä sihinää olisi kuullut jos ei päätään lähemmäs olis työntäny :D Olipas sekavaa. Tehkää nyt joku muukin se testi etten tunne itteäni yksin ihan hulluksi...
  10. K

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Kultatiuku Sinullehan on monta sektiota pystytty tekemään. :) Mulle lääkäri sanoi ekan jälkeen että yleensä on 2-4 mahdollista tehdä, toki jokainen on yksilö ja sen mukaan päätökset tehdään. Kysyin jo äitipolilla että vieläkö 3 kerran samasta ottavat niin lääkäri tuumasi että lähempänä loppua...
  11. K

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Joku oli kysellyt aiempien lasten ikiä. Meillä poika täytti juuri 5-vuotta ja tyttö joulukuussa 3-vuotta. Tästä tosiaan saatiin varovainen tyttö lupaus rv 17. Mutta ens viikolla 24 päivä on rakenne ultra jossa aion sitä varmistella :D Tekis mieli päästä jo ostelemaan vaatteita yms.. mutta...
  12. K

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Äippäpakkausta me ei oteta varmaankaan. Esikolle otettiin sillon aikoinaan ja on kierrätetty kakkoselle ja vieläkin on tärkeimmät tallessa joten varmaan rahana otetaan ja ostetaan turvakaukalo kun kaikki muut isoimmat meillä jo onkin :) Vaatteita, tuttipulloja ja tutteja ostetaan sitten sitä...
  13. K

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Minäkin voisin kokeilla mahakuvan tänne laittaa. otin tämän viime perjantaina jolloin rv 17+2 =) Aijaa.com - 11557551
  14. K

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Terveisiä ultrasta! :wave: Äippäpolilla siis vierailin ja siellähän se meidän Nappula oikein virkeänä touhusi menemään. :) Painoarvio oli 172g ja istukka etuseinässä! Oon taas niin onnellinen kun näin että pikkunen siellä näytti voivan hyvin ja muutenkin touhusi. Kolmeviikkoa vielä...
  15. K

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Kiitoksia uudesta pinosta! Hurjaa tosiaaan että nyt ollaan jo tammikuussa. :) 5 kuukautta ni on varmaan melko tukalat oltavat ellei vauva ole peräti jo syntynyt. :) Noihin liikkeiden tutkimiseen jää tosiaan koukkuun. Minäki ihan koko ajan että jokos taas potkasi ja kuulostelen toisen...
  16. K

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Täällä on myöskin alkanut melkeinpä päivittäin tuntumaan pieniä hipaisuja ja jopa potkujakin! :heart: Tuntuu että koko ajan yritän nyt istuskella tai makoilla rauhassa ja tunnostella josko taas lisää liikkeitä tuntisin :) Pari päivää vielä ultraan ja ootan sitä ihan innolla. Meinaan kyllä kysyä...
  17. K

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Pikaisesti vain neuvolakuulumisia tulin kertoilemaan. :) Kaikki oli hyvin, verenpaine 128/76 ja painoa tullut 1kg :( Eli yhteensä 2kg noussut nyt. hemoglobiinia ei edes mitattu? :o Riskiluvut trisommioista merkkasi korttiin ja ne oli molemmissa 1:100 000 :) Downin syndroomaankaan riskiä ei...
  18. K

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    MiiJane76 Uskomatonta käytöstä miehesi veljen vaimolta. :( Pistää suututtamaan tuommoset! Nousi itellä taas karvat pystyyn kun aloin ajattelemaan sitä mitä oman mieheni veljen vaimo oli tästä meidän pienestä sanonut. :kieh: Muka kateuden ja huomionhaun takia!! En vieläkään jaksa tajuta että joku...
  19. K

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Moi! Minä tulin vain omanapailemaan ja purkamaan sydäntä! :( Silmät oon itkeny täällä päästäni kun aamulla väsyneenä meinasin että otan multivitamiinin ja samalla ajattelin että esikolle pitää antaa epilepsialääkkeet. No ajatuksissani kun miehelle samalla juttelin nappasin itse yhden...
  20. K

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Linneat Minä oon se joka on aina issiaksen kourissa. :( Alaselästä säteilee just pakaroihin ja sitä kautta takareisiin. Kamala kipu aina tulee ja asennon vaihto nukkumaan mennessä/nukkuessa on tuskaisaa. Nyt ei onneksi vlopun aikana vaivannut kun pysty ottamaan rennommin kun ei tarvinnu seisoa...

Yhteistyössä