Hakutulokset

  1. O

    Joko tänään uusia pakkauksia??

    Joko tänään on tullut asiakkaille asti uusia äitiyspakkauksia, vai vanhoja vielä? Eikös niitä tällä viikolla viimeistään pitänyt alkaa postittaa. Joku kertoi toisessa ketjussa, että olisi tullut jollekin jo 2viikkoa sitten uusi pakkaus, mutta se ei kuulema ole mahdollista, kysytty Reimalta...
  2. O

    ahdistavaa oloa, jomotusta... oisko jo lähtö lähellä

    Samanmoisia oloja ollut kellään???????
  3. O

    ahdistavaa oloa, jomotusta... oisko jo lähtö lähellä

    Pari kolme tuntia kohta ollut ahdistava olo. Selkää alkanu jomottaa, reisiin asti tuntuu kummalta, vatsa tuntunu kovemmalta kaiken aikaa... Tuntuu, että kädetki jo puutuu/jomottaa.. Hengästyttää ja levoton olo. Wc:ssä oon ravannu. Välillä pistelee alapäässä... Viime synnytys alkoi muistaakseni...
  4. O

    äitiyspakkaus

    viikko 36 ja oottelen äitiyspakkausta... miten on? Kun päätös tulee niin vieläkö 2 viikkoa joutuu odottamaan että saa sen postista?
  5. O

    Seiskavitoset tänne ;)

    Hei, Täällä toista lastaan odottava vm -75 Turusta! Olisi kiva vaihtaa kuulumisia ja treffailla muita saman ikäisiä ja samassa "tilassa" olevia! :wave:
  6. O

    pinotaanko painoindeksit? =)

    24,8 ja raskaana vk 30
  7. O

    Turvakaukalo - oma vai vuokrattu?

    Olen siinä luulossa että vakuutusyhtiöiltä voisi vuokrata turvakaukaloita. Kannattaako kuitenkin ostaa oma, vai vuokrata? Kuinka paljon auton turvakaukaloa tarvitaan, kuinka vanhaksi vauvaa siinä voi pitää?
  8. O

    Onnistunut perätilasynnytys tarina!

    Minulle lääkäri sanoi, että perätiloja ei mielellään käynnistetä. Miksi sinulla käynnistettiin noinkin pian ihan lasketun ajan jälkeen? kiitos kertomuksestasi!
  9. O

    Synnytyksen käynnistäminen

    pakko kertoa oma tän hetkinen tilanne ku niin potuttaa tää odotus:) viikkoja 41+5 ja huomenna taas käymää lääkärillä ja käynnistys vasta 42+ 2 et kivaa odotusta eikä ole kyllä ollut puhettakaan käynnistyksestä vielä kun kaik on hyvin. olo rupee olee jo aika tukala:) tsemppiä odotukseen kaikille!!
  10. O

    orgasmista

    niin mäkin! Olen kokenut orgasmit vain yöllä ja herään niihin. En edes itsetyydytksestä saa kiksejä niinkuin unissani. Ja usein näenkin seksiunia! Tekisipä miehenikin kanssa yhtä paljon kuin omissa unissani... En ole ikinä kokenut orgasmia miehen kanssa mutta itsekseni unissani kyllä. Ja siis...
  11. O

    Vaasan sairaalasta

    Kiitos vastauksista =) :flower: Ihan hyvä, että eivät muut pääse huoneisiin, on sentään joku rauha ;)
  12. O

    Vaasan sairaalasta

    ...kun siellä nyt on ilmeiseti jonkin sortin remontti menossa??? Pääseekö vieraat tulemaan vapaasti huoneisiin äitiä ja vauvaa katsomaan, vai onko siellä se aula? Kertokaa muutenkin kokemuksia, oliko sekava järjestely tms?? Kiitos! =) :flower:
  13. O

    valkovuoto vs lapsivesi

    Hei, Olen koko raskauteni aikana kärsinyt lisääntyvästä valkovuodosta. Mikä lienee kuuluukin asiaan (?). Haluaisinkin semmoista kysyä, että tietäähän sen sitten, kun menee lapsivesi, vaikka se menisikin tipoittain eikä hulahtamalla? Kun pöksyt kastuu tosta valkovuodostakin.
  14. O

    raskausajan ongelmista

    kysynpäs täälläkin puolella jos löytyisi kokemuksia. eli ensimmäistä lastani kun odotin, niin minulla kypsyi paikat liian aikaisin ja pelättiin lapsen syntyvän keskosena. niinpä jouduin viettämään paljon aikaa vuodelevossa ja sairaalassa. kaikki meni kyllä lopulta hyvin, mutta paljon siitä oli...
  15. O

    synnyttäminen OYSissa?!

    eli kokemuksia pyydetään. minkälaiset kätilöt on synnärillä ollut? onko huomioitu hyvin toiveet? onko kohdeltu hyvin? onko saanut synnyttää siinä asennossa missä haluaa? onko saanut itse päättää kivunlievityksistä? onko mahdollista saada luomukivunlievityksiä kuten hierontaa tms mitä niitä nyt...
  16. O

    kenen lapsella on silmälasit?

    hups, väärä paikka
  17. O

    kenen lapsella on silmälasit?

    pitävätkö mielellään esim. koulussa vai nolottaako heitä? kummipojan luokalla yksi poika ei halua pitää laseja, ettei kukaan sanois mitään :(
  18. O

    Onko kaikilla harj.suppareita?

    Hei! Mä olen tässä odotellut, milloin jotain tapahtuisi, nyt rv 38+3. Eka lapsi syntyi lapsivesien menolla tasan 38 rv ja silloin en ollut tuntenut yhtään supparia ennen synnytksen alkua. Nyt sama juttu, ei ainuttakaan supparia ja rv 36 kohdunsuu oli vielä ollut kiinni ja 3 cm. Nyt olen jo...
  19. O

    Jalan puutuminen

    Heip. Kannattaa puhua lääkärille tosta, mutta todennäköisempää ois, että kun lantionseudun luut on löystyneet, niin joku hermo on jäänyt johonkin pinteeseen.. Itselläni tunnotomuuden syynä tämä, ja samoin syvä haava, josta katkennut hermo, ja viereinen alue pinnasta puutunut.. :)
  20. O

    Uusi mies ja lapseni

    Kiitos teille viesteistänne!! Valoitte niillä uskoa suhteeseemme. Ehkä minä tosiaan hoppuilen, olen luonteeltani sellainen, kaikki mulle nyt ja heti.. mutta nämä ovat sen verran vaikeita asioita, jotka todella vaativat aikansa, ja hötkyilemällä ei saa näköjään aikaan kuin pahaa. Sen verran...

Yhteistyössä