Hakutulokset

  1. illuusia

    Miksi lahjoja opettajille ja tarhantäteille?

    No näin. Te ette vieneet ja sillä selvä. Miksi nyt yleensäkään lahjoja annetaan tai ihmisiä muistetaan?
  2. illuusia

    millainen ihminen tekee lapsia rikollisen kanssa?

    Läheisriippuvainen, lapsellinen, hieman yksinkertainen..? En sano mitenkään ilkkuakseni mutta näitä "ominaisuuksia" löytyy kyllä hyvin usein niiltä rikollisten kumppaneilta.
  3. illuusia

    huoh.. taisin nyt sitten loukata äitiäni " tytön synttärilahjasta"

    No kehut sitä äitisi ostamaa lahjaa oikein hyväksi niin tuskin murjottaa. Ja ainahan voi toivoa kirjoja, meidän 2,5v rakastaa kirjoja yli kaiken ja mun mielestä niitä ei kyllä voi olla edes liikaa.:D
  4. illuusia

    Onko teidän mielestä talvitakki, joka maksoi 245 euroa, kallis?

    On mun mielestä kyllä kallis, en usko, että koskaan raaskisin tuon hintaista ostaa. Kun olen löytänyt mieluisia huomattavasti edullisemmin.:) Mutta kuten chef tuossa totesi, eihän se silloin kallis ole jos on varaa ostaa se.:)
  5. illuusia

    Te, joiden lapset saa huutaa kaupassa, kun ei sille kuitenkaan mitään voi...Niin saako ne lapset huutaa

    Meidän tyttö on ihan toista maata kuin veljensä, eli huutaa ja mekastaa ja koittaa saada haluamaansa läpi. Onneksi sen saa yleensä suht helposti hiljennettyä kun pysyy itse rauhallisena, en siis julkisilla paikoilla viitsi itse ruveta huutamaan vaikkakin kotona sitä nykyään tulee jonkin verran...
  6. illuusia

    Minkä ikäinen olit kun sait ekan lapsen?

    Olin ehtinyt täyttää 21. Mies oli onnesta soikeana, sillähän se varsinainen vauvakuumekin oli.:D
  7. illuusia

    Kumpaa kannatat, lapset nuorena vai "vanhana"?

    Kyllä mä olen ihan tyytyväinen tähän, että lapset on tehty ennen kuin tulee 30v mittariin. Tai no, never say never mutta hyvin vahvasti siltä tuntuu. Toki on välillä tullut mieleen että mitä kaikkea oisin voinu ehkä kokea ja nähdä jos olisin saanut esikoisen vaikka 26-vuotiaana, mutta tuskin...
  8. illuusia

    Noh, oottako saanu olluksi?

    Kyllä vain, tässä sais olla vielä yhdeksänteen päivään asti. Täytyy kyllä kehitellä ohjelmaakin, muuten ei taida pää kestää.:xmas:
  9. illuusia

    millaisen ajatuksen sinussa herättää, jos lapsesi sanoo koulupäivän jälkeen...

    No ennen minkäänlaista ajatusta ehtisin varmaankin kysyä että jaa, kukas se toinen ope oli?
  10. illuusia

    Kirppispino

    Nämä löydöt tein tänään, hintaa 7€!:) (tuo harmaa "teelaatikko" ei kuulu ostoksiin.:D ) Lisäksi ostin pukin konttiin muovailuvahasetin 2€:lla ja älypelin 1€:lla, muuten vaan kaksi pitkähihaista tytölle yht. 1€, tunika&leggarit 2€.
  11. illuusia

    Minkä verran teillä isät osallistuu lastenhoitoon?

    Ei ole asiaa mitä mies ei vois lasten kanssa tehdä/hoitaa, "osallistuu" ihan yhtä paljon kuin minäkin ja kivana bonuksena miehellä on arkivapaita jolloin hoitaa kuopusta mun ollessa töissä. Toki on usein pitkää päivää töissä mutta silloin kun ei ole niin touhuaa perheen parissa.
  12. illuusia

    G: käyvätkö teidän miehet päiväkodin varhaiskasvatus keskusteluissa..

    Käy. Sen verran harvoin niitä on että ollaan saatu järjestettyä niin että päästään molemmat. Vanhempainillat eivät miehelle mitään herkkua ole mut toki käy niissäkin, mun mielestä se nyt vaan kuuluu vanhemmuuteen, osoittaa kiinnostusta lasta koskeviin asioihin.:)
  13. illuusia

    Huijaatteko koskaan päivähoitoon ilmoitettavissa työvuoroissa?

    No eipä mekään lasta koskaan viety hoitoon iltapäivän puolella vaikka miehen työvuoro oiskin alkanut vasta 13.30, päiväkodissa ihan toivoivat että tulisi vähän ennen ruokailua jotta ehtis leikkimäänkin. Iltapäivällä haettiin kuitenkin aina viimeistään neljän pintaan, joskus harvoin mulla osui...
  14. illuusia

    Oletko kieltänyt lapsiltanne kirjoja?

    Enpä ole tainnut. Miina ja Manu&Pupu Tupuna on kyllä puuduttavaa lukemista, mut olen niitäkin lukenut kyllä. Meillä on melkoinen määrä kirjoja mut silti tuo reilu 2v valitsee usein ne samat, yksi suuri suosikki on esikoisen saama kirja jossa kaksi poikaa kiipeää puuhun jne. ja tuo pirpana...
  15. illuusia

    Huijaatteko koskaan päivähoitoon ilmoitettavissa työvuoroissa?

    No enpä ole huijannut. Mitä vähemmän päivähoitoa niin sen parempi. Ei sillä että olisin ollut tyytymätön lapsen päiväkotiin, se nyt kuitenkin on lapselle ns. työpaikka ja kukapa ei haluaisi lyhyitä työpäiviä ja joukkoon myös niitä ah niin kivoja vapaapäiviäkin.:)
  16. illuusia

    G: Paras aika 7v kaverisynttäreille näistä vaihtoehdoista:

    Joko perjantaina tai sitten sunnuntaina.
  17. illuusia

    voiko uudelleen synnyttäjä

    No mä aloin tuntemaan viikoilla 13-14 joten ei tuo varmaan mahdotonta ole.
  18. illuusia

    Ihan hanurista näköjään Ellos

    No siis aika perberistä on juu, viimeksi kun tässä koitin tilata niin ne mahd. alet näkyi vasta kun klikkasin tilauksen tehdyksi ja vahvistus tuli s-postiin, siinä vasta näkyi lopullinen summa ja lähes kaikki tilaamani tuotteet olivat kaikenlisäksi loppu! En ihan heti koita tehdä uutta tilausta!
  19. illuusia

    Neiti Mitä lapsillanne just nyt päällä?

    Mies on pukenut 2-vuotiaan joten päältä löytyy violetti body ja punaiset sukkikset (iiiikkk..:D ). Tosin väliäkös sillä kun kotona ollaan. Niin ja name it:iä taitaa body olla, sukkiksista ei hajuakaan.;) Pojalla päällään "kuvausvaatteet" eli neule+farkut, oisko h&m:ää ja KapAhlia..
  20. illuusia

    Ei. EnäÄ. IkiNÄ. KaveriSynNttäReitä!

    Synttärit on onneksi vain kerran vuodessa. Me ollaan muuten joka vuosi vähennetty vierasmäärää, meno on ollut sen verran päätöntä. Ja joukossa tyhmyys tiivistyy ja kun yksi keksii ruveta pelleilemään niin väh. 4 muuta seuraa mukana.. Mut joo, sellaisia nuo synttärit tuppaa olemaan. Pojan...

Yhteistyössä