Hakutulokset

  1. Ä

    PInoon 76 mammat=)

    Täällä äippä-76 ja 1v8kk ja poijan viikari sekä aviomies ja labradorinnoutaja =)
  2. Ä

    miten sanoa sukulaisille

    Siis miehesi on antanut teinille teille avaimen, oletan että miehelläsi on syy ollut toimia näin, olisko todellakin syy teinin kotona? Toivottavasti edes sinä ja miehesi suotte teinille luotettavan ilmapiirin, näin ilmeisesti ei ole hänen kotona. Todellakin voit keskustella muistakin asioista ja...
  3. Ä

    miten sanoa sukulaisille

    Minun mielestä sinulle on rikkaus suotu, tämä kylässä käyvä teini! Itselläni on myös murkku sekä 1:den vanhat lapset ja murkun kavereita käy meillä päivittäin. Teinit tarvitsevat aikuista ja tämä on ilmeisesti ottanut sinusta "luottohenkilön" johon turvautua ja jolle voi puhua asioista. Käsien...
  4. Ä

    miten sanoa sukulaisille

    Minun mielestä sinulle on rikkaus suotu, tämä kylässä käyvä teini! Itselläni on myös murkku sekä 1:den vanhat lapset ja murkun kavereita käy meillä päivittäin. Teinit tarvitsevat aikuista ja tämä on ilmeisesti ottanut sinusta "luottohenkilön" johon turvautua ja jolle voi puhua asioista. Käsien...
  5. Ä

    miten sanoa sukulaisille

    Minun mielestä sinulle on rikkaus suotu, tämä kylässä käyvä teini! Itselläni on myös murkku sekä 1:den vanhat lapset ja murkun kavereita käy meillä päivittäin. Teinit tarvitsevat aikuista ja tämä on ilmeisesti ottanut sinusta "luottohenkilön" johon turvautua ja jolle voi puhua asioista. Käsien...
  6. Ä

    kirjeitä odotellen..

    Moikkis! Mua kyllä kirjeenvaihto kiinnostaisi.Olen täältä Varsinais-Suomen ja Satakunnan rajalta.Mulla lapset tyttö-01 ja poika-02 ja lemmikkejäkin löytyy+mies ;) Kirjoittele jos kiinnostaa!
  7. Ä

    Roitsun naiset riviin

    Kyllä minä tässä olen jo vahvasti sektioon valmistautunut. Muutama viikko sitten kun piti oikeasti alkaa sitäkin vaihtoehtoa miettimään tuntui aika hurjalta, mutta nyt se on ihan ok vaihtoehto. Ja toivon että siellä äippäpolilla tulee nyt ratkaisu, ettei käy niin että lähden synnyttämään ja...
  8. Ä

    Roitsun naiset riviin

    Tervehdys teille kaikille! Tänään käytiin masuasukin kanssa lääkärillä. Hetken olin jo innoissani, kun lääkäri totesi pään olevan alhaalla ja muka jo vähän laskeutuneenkin. Kun näki intoni ja kuuli kaverin olleen tähän asti perätilassa alkoi tutkia tarkemmin ja siihen tuli sitten kätilökin...
  9. Ä

    Roitsun naiset riviin

    Kiitoksia Footballers wife ja Sollu =). Kyllähän tässä tosiaan alkaa olla jo jännät oltavat pikkuhiljaa, vaikka olo vielä kaikin puolin aika hyvä onkin. Hieman huolestuttaa, kun tuo kaveri asustelee masussa perätilassa, että aikookos hän kääntyä ollenkaan. Torstaina meillä on lääkäri, niin...
  10. Ä

    Roitsun naiset riviin

    Hei vaan kaikki Rovaniemen äidit! Eka kertaa tulin kurkkimaan tänne äitien puolelle kun esikoista tässä odottelen ja LA on ensikuussa. Tässä kuussa siirryin itse tähän palstan ikähaitariin B). Loistavaa oli löytää tällainen pino täältä! Vähän olen vikonutkin, kun Lappilaisista kuuluu aika vähän...
  11. Ä

    LOHJA KOKOON!!

    Haluan mukaan! Siis miten tulee toimia? Vasta tänne 2+ sivuillekin eksyin! Kenelle mailia? Oletteko jo tavanneet? Onko yhteyshenkilöä? Jne? Mun maili on nyyti2003@suomi24.fi Olemme juuri muuttaneet Lohjalle. Perheessä Minä 28v, Mies 31v, Poika -03 ja masunasukin LA 2.7.05! Ilmoitelkaahan...
  12. Ä

    1976

    Minä myös olen syntynyt 1976! :)
  13. Ä

    paikkakunta gallup

    \ Eipä ollenkaan!!!minä myös Teuvalta!
  14. Ä

    montako lasta?oma ikäsi?

    yksi lapsi 8kk ja itse olen 28.lisää toivotaan :)
  15. Ä

    G:Minkä ikäsenä ootte saanu esikoisenne?

    27 minä olin :)

Yhteistyössä