Hakutulokset

  1. V

    Taas se aika vuodesta

    Että ton hoitotukihakemuksen täyttämisen kanssa menee hermot :whistle:
  2. V

    miten piristää miestä

    meillä ero tulossa ja miehelle se on kovempi paikka kuin minulle. hänen haaveensa ydin perheestä oli niin vahva että nyt luulee ettei ole elämää sen ulkopuolelle. miten voi auttaa toista jos itelläkin on välillä raskasta!? lapset jää minulle talo hänelle. välimatka ei tule olemaan mikään ongelma...
  3. V

    HELP! Mistä puku pienelle miehelle?

    Osaako kukaan neuvoa, mistä löytäisin tumman puvun (takki+housut) kokoa 86/92? Mieluiten vuokraisin sen, mutta pienen mitä tähän mennessä olen löytänyt on 100 cm. Niin, enkä kelpuuta näitä tarjolla olevia housut+liivi-yhdistelmiä... Kiitos avusta!
  4. V

    Nintendon klassikkopelisivusto hävinnyt?

    Pääseekö muut sinne nintendo8:n sivustoon enää? Ei toimi mulla ja hirveä himo pelata vanhoja pelejä. :(
  5. V

    Vauvavakuutus yli 40 v äidille

    Mielestäni yli 40 vee synnyttäville naisille ei ole aiemmin myönnetty ns. vauvavakuutuksia, mutta nyt näyttäisi sellainen tulleen markkinoille. If myöntää alle 45-vuotiaille tällaisen.
  6. V

    Mitä toivot itsellesi joululahjaksi?

    No, siinäpä se kysymys tulikin.
  7. V

    Minkä ikäiselle xylitol-purkkaa?

    Elikkäs minkä ikäiselle olette ruvenneet antamaan xylitolia purukumin muodossa?
  8. V

    Kuka sen talon rakentaa?

    Olemmeko ainoita laatuamme kun meille miehen kanssa ei ole pätkääkään väliä kuka sen talon pystyttää? teemmekö alusta asti itse vai joku jne. Kodiksi sen hankimme ja sellainen se tulee olemaan vaikka joku muu on muurannut (ammattilaiset) itse toki paljon olemme tehneet mutta tietyt asiat...
  9. V

    Taaperoiden kanssa kirkkoon

    Onnistuuko? Muutaman viikon kuluttua olisi kummilapsen rippipyhä ja täytyisi mennä kirkkoon 2 v 8 kk ja 1 v 3 kk lapsieni kanssa. Jumalanpalvelus kestää varmaan ainakin tunnin ja mitenkähän tuon ikäiset jaksaa penkillä istua sen aikaa. Ei varmaan mitenkään. Jollakin on varmaan kokemuksia ko...
  10. V

    HUOMIO MESE/MEILI/TAPAAMISYSTÄVÄNHAKIJAT

    Hoi te, jotka haette tällä palstalla ystäviä! Huomatkaa, että osio on tarkoitettu vain yleisesti ystävyyteen liittyvään keskusteluun eikä seuranhakupalstaksi. Tuolta tämän sivun vasemmalta reunasta löydätte kohdan "uusia ystäviä", sitä klikkaamalla pääsette varsinaiseen ystävänhakuosioon.
  11. V

    Isyyden tunnustamisesta

    Eli voinko kieltää isyyden tunnustamisen vaikka isä haluaisikin tunnustaa lapsensa??
  12. V

    Jalan puutuminen

    Onko mahdollista, että synnytyksessä annettu epiduraalipuudutus olisi mennyt jollain tapaa myös jalan hermoon ja nyt vielä 10kk jälkeenkin vaikuttaisi? Silloin kun minulle annettiin puudutus, nukahdin oikealle kyljelleni tunniksi, jona aikana oikea jalkani puutui kokonaan, enkä pystynyt esim...
  13. V

    Mielipiteitänne...

    Eräs tarina menee näin... On nainen, joka tottunut aina yksinhuoltajana saamaan kaiken ja elämää pyörittänyt lapsilla, ei lapsille. Ei koulutusta, siivoojana. Hankkiutuu raskaaksi valehtelemalla ehkäisypillereistä... Synnyttää yksinhuoltajana, kieltää isyyden selvittämisen... Kunnes: Vanhin...
  14. V

    sallitteko miehellenne tanssin toisten kanssa?

    Hei kaikki! Olen tanssista pitävä perheenäiti. lapsia on kaksi, eli yhdessä emme käy koskaan tanssimassa (mummot ja papat satojen kilsojen päässä). Eipä silti, mieheni ei ole koskaan tanssinut kanssani juurikaan ja sanoo, että tanssiminen ei ole hänen juttunsa. No, nyt hän on työkavereiden...

Yhteistyössä