Hakutulokset

  1. miukumaisa

    The ketju

    Oon todistanut ITSELLENI olevani KESKI-IKÄINEN. Jaa että miten? No juhlin sillä että 20.v urokset luulevat mua alle kolmikymppiseksi... Muistan itse kun olin jotain kakskyt ja eukot kyttäili ryppyjä ja tivas: eihän mua uskois näin vanhaksi, eihän? Miksi en vois kasvattaa kaljamahaa, harmaantua...
  2. miukumaisa

    The ketju

    AI... Kamalaa:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
  3. miukumaisa

    The ketju

    HUOMENTA ( iso SYDÄN) On tässä nyt ollu mielen päällä, että voiko ottaa eron jos: mies nalkuttaa Hirveesti ei ole noita "miinuksia" hänessä , mutta sanotaanko näin että tämä piirre on kieltämättä porakone aivoissa. ok, 20.v yhdessä, siis koko mun teini/aikuis ja varhaiskeski-ikä.. ei ehkä...
  4. miukumaisa

    Minkäikäisen tytön kanssa olette jutelleet ekan kerran kuukautisista,miten otitte asian

    jaa.. varmaan jo sillon 1.v .. sanoin ettei oo mitään vaarallista, kaikilla naisilla kuuluu olla. Mun tytöt ovat kasvaneet ajatukseen: menkat ovat luonnolliset: äideillä sallaiset on.. Ja miten olisinkaan voinut salata, kun pahimpina aamuina on kuin neitsyt olis raiskattu vuoteeseensa, useaan...
  5. miukumaisa

    The ketju

    Huomenta! Seisoo järki.. ja tukka. Muuta sesotettavaa ei löydy. Kahvia..pliis
  6. miukumaisa

    Lapsen opettajan asiaton käytös

    Kannattaa valmistautua hyvin. Hän ei tule myöntämään mitään, voi olla että syyttää lapsia ja käyttää korttia "lapsesi on ymmärtänyt minut väärin". Onhan tapaamisessa kolmas osapuoli? Kaksin älä pui mitään näin vakavaa.
  7. miukumaisa

    The ketju

    Huomenta. Nyt on niin että ilma kulkee vain persreiän kautta. Kärsän kautta ei ilma kulje. Tälläsenä limapäänä töihin.. oujee( anteeksi lapset ja vanhemmat..tulen tartuttamaan teitä! ) Tää on yksi ammatin varjopuolia. Mukavaa päivää... nauttikaa elämästä, onnen keskellä tuli kolhua, mua...
  8. miukumaisa

    Auttakaa ;( laitoin viestin ihanalle miehelle ja se

    hehhee.. olen tehnyt ihan saman. Tossa se nyt pötköttää ipana kainalossa ja potee flunssaa. Täällä toimi :) mä kannatan riskien ottamista, tietää tehneensä kaikkensa.
  9. miukumaisa

    Auttakaa ;( laitoin viestin ihanalle miehelle ja se

    Jos haluat miehen ole avoin. Tarjousta ei kannata pitää avoinna turhan pitkään. Pitää olla asialla silloin kun sen aika on... rakkaudessa ei ole muita kuin riskejä. Peukut rakkaudelle.
  10. miukumaisa

    Seksileikin loppu

    Ihan kauheeta!! Mutta..noin luontaiselle tyhmyydelle ei voi kuin nauraa:D:D:D:D:D:D:D:D:D
  11. miukumaisa

    minkä ikäiselle lapselle voi kertoa

    Olen tavannut naisen, jolle oltiin tekemässä "korjaavaa" leikkausta. Tuolloin hän oli 20.v Muistan miten iso asia oli nimenomaan seksuaalisuus, hän koki olevansa "ei mikään". Korostan jälleen seksuaali-identiteettiä, siinä varmasti tarvitaan apua. Hän olisi tarvinnut. Silloin hänen ratkaisunsa...
  12. miukumaisa

    The ketju

    SÄ OOT IHANA:LOL::LOL::LOL::LOL:
  13. miukumaisa

    The ketju

    Voi kouluttaa. Meidän ahne antaa tassua, hyppää vihellyksestä, kiertää jalat kuten koira( ei makaa jaloissa.. vaikka tekee sitäkin) Etsii makupaloja ja tällä karvapakkauksella on älyleluja , koska muuten kusee kostoksi mun tavaroihin.
  14. miukumaisa

    The ketju

    MIKÄ pöytäkone? Kikkelipöytä? MITÄÄH :) ..... hih.. lelut on kivoja.. ;)
  15. miukumaisa

    The ketju

    :ROFLMAO:
  16. miukumaisa

    The ketju

    Ja huomenta noin muuten, ihan kaikille. Ja tiedoksi uteliaalle; en ole kenenkään tyttöystävä, olen vaimo. Vanha ruttuinen harakka, luuta on jatkuvassa käytössä, naama on ruma kuin rupikonnalla, äly vähemmän kuin kengän koko ja elän miehen palkalla. Tissit roikkuu polvissa saakka( jos käyttää...
  17. miukumaisa

    The ketju

    Voi KISSA ... omaani hinkkasin naamalla.. ihania ötököitä kisulit..Huomenta ja voisko päivä alkaa paremmin kuin sillä, kun karvarakkaus herättää( tosin meillä kisu tukkii anustaan nukkuvan naamaan:sick: kissamies on pervessi)
  18. miukumaisa

    The ketju

    H Y V Ä Ä H U O M E N T A... aina kun kirjotan ton, mun mieli on 80 luvun koulussa, jossa noustiin seisomaan pulpetin viereen.. ja lisäys: opettaja.. mutku en tunne sun fantasiaas, niin jätetään tähän :)
  19. miukumaisa

    The ketju

    Öitä.. saako kertoa jos luvassa orkku? :) ( mä tilasin kolme) hihiii.. öitä!!
  20. miukumaisa

    The ketju

    :D oon yrittäny ilmaista etten ole sokea ja että koko on aivan sopiva.. näen komeuden VÄHÄN kauempaakin:ROFLMAO:

Yhteistyössä