Hakutulokset

  1. R

    Pettikö puolisoni?

    ai..otan osaa,harmi että vaimos ei noista vapaa suhde toiveista puhunu sillon kun ei ollu lapsia..käsittämätön.no mutta koita jaksaa,mieti onko se lapsilekaan hyvä jos ette saa asioita puhuttuu ja saman katon alla olette.
  2. R

    Pettikö puolisoni?

    kyllä sä voit jos se on sen arvosta,luottamus täytyy ansaita,sitä on kyl vaikee saada takas mut kyllä se yhteinen sävel viel voi löytyykin jos saatte puhuttuu asiat selväx,aika parantaa haavat!päädyitsä mihin ratkasuun tahansa,toivotan tsemppiä ja pää pystyyn! =)
  3. R

    Pettikö puolisoni?

    ja mietikin tarkkaan,ymmärrettävähän se on et tommosia päätöksiä ei hetkessä tehdä.punnitse rauhassa asioita,hyviä ja huonoja teidän suhteessa,olisko muuta vaihtoehtoa kun erota jos rakkautta kuitenkin löytyy.
  4. R

    Pettikö puolisoni?

    voimia!pettämistä tuommonen mun mielestä on ja kamalaa että lapset vielä sotki mukaan.kun on pari suhteessa jonkun kanssa pitäisi sitoutua siihen etenkin jos vielä yhteisiä lapsia!!jos haluaa tapailla muita täytyis osata lähtee suhteesta,vähemmän sellanen satuttaa kun selän takana...
  5. R

    Iltaa kaikille!

    moikkis! :wave:
  6. R

    Ennustan kahdelle ekalle

    mulle vois kans ennustella =)
  7. R

    iltaa kaikille!

    mullakin ois tarkotus ens viikolla lähteä jotain kesä kuteita ostelemaan,vähissä on kun pääs odotus ajalla hieman pyöristymään :/
  8. R

    iltaa kaikille!

    mites muitten lauantai ilta on vierähtänyt??? :) mulla taas tosi tylsää,telkasta ei tule mitään katottavaa,enkä tiiä hyviä netti sivustojakaan missä vois surffailla paitsi tietysti tämä :D mies on "taas"töissä ja vaavi unten mailla..
  9. R

    vaaleanpunaista..??

    meillä on ihana koti,ihanat yhteiset ystävät,ihanat lapset,hyvät työpaikat jne..mieheni kanssa,kaikki päälle päin näyttää olevan hyvin mutta jokin puuttuu..ja se jokin on että emme osaa pitää hauskaa enää ollenkaan,arkotan ettemme nauti toistemme seurasta,jos joskus on ollut kahdenkeskistä...
  10. R

    Listatkaa asiat jotka ärsyttävät miniöissä

    kylläpä on uskomatonta puhetta!viiden lapsen vanhemmalla..huh!menisitte itseenne ja miettisitte vähän puheitanne,jos äiti haluaa hoitaa itse lapsensa niin on se noin kamala asia,oisitte tyytyväisiä vaan että lapsenlapsillanne on niin hyvä äiti että haluaa itse hoitaa eikä ole aina kärkkymässä...
  11. R

    mummo kutsuu "vahingossa" äidiksi...

    ymmärrän miten sua ärsyttää,oma anoppini on melkein samanlainen!ja kun meillä on eri näkemykset asioista niin se aina vetoaa omaan elämän kokemukseensa,vaikka ei sillä oo mitään tekemistä meidän lapsen kasvatuksen kanssa paljon on nähnyt.on myös juoruillut selän takana pahaa minusta,ja mä kun...
  12. R

    Heikko kitinänsietokyky

    tuttu tunne =) jotenkin sitä vaan jaksaa ne kitinät ja kätinät,toisinaan paremmin ja toisinaan huonommin.laskee vaan kymmeneen =) meillä sitä kitinää on joka ilta ja päivä taas auringon paistetta
  13. R

    Yksinäinen

    Kuopiosta :wave: Ikää hieman yli 40, 3 lasta (10,7 ja 3 vuotiaita).
  14. R

    keskustelu sectiota haluaville

    Hyvä avaus! Kannattaa itse olla tarkkana jos epäilee että lapsi ei mahdu tulemaan. Kipuun ei kuole mutta jos lantio ahdas / lapsi iso / muita rakenne ongelmia niin ne pitää kyllä itse huomioida ja varmistaa. Esim kovin isoa lasta ei ole järkeä alkaa nykyaikan pukkaamaan alakautta koska siinä...
  15. R

    supistuksista synnytykseen

    lauantaina kipeitä suppareita 5 minuutin välein ja kestivät reilun minuutin, jatkui sunnuntai iltaan jolloin synnärillä eka kerran. 2 cm auki ja takas kotiin. Supisteli säännöllisesti koko yön ja meni limatulppa. (niin kuin kirkasta räkää jossa on vähän verta seassa). maanantai aamuna...
  16. R

    Usassa epiduraali tehokkaampi

    mulla oli pitkä ja vaikea ja kipeä synnytys. Sain kaikki mahdolliset ropit mitä sairaalsta löytyi. tämän vuoksi omat supistukset heikkeni ja jouduttiin alittamaan oksitosiini tippa täysille. Ponnistusvaiheessa ei omia suppareita juuri enää ollut ja ponnistus vaihe piteni 45 minuuttiin. Vauvan...
  17. R

    Puhuttu gynen kanssa..

    Tuo prolaktiinin koholla olo on aika vakava juttu. Tietenkin steressi voi sitä nostaa ja sitten just suihkussa käynti , rakastelu rintojen hierominen etc... http://www.kaksplus.fi/img/emoticons/whistle.gif Käsittääksen inrmaali arvo on siinä 530 ja sen alle jos se on palhon se yli esim 1500...
  18. R

    lapsetomuss tutkimukset

    Meillä on varattu aikaa lapsettomuustutkimuksiin ja haluaisinkin tietää mitä on odotettavissa. Vauvaa on yritety vajaa vuosi ja mitää ei vielä ole tapahtunut. Neuvolan mielestä oli syytä alkaa tarkempiin tutkimuksiin. Toisaalta hirvittää toisaalta helpotti. Nyt ei anakaan tarvitse itse yksin...
  19. R

    mika oli turhin lastentarvikeostoksesi

    Rintareppu ehdottomasti turhin.
  20. R

    gallup

    130 neliöä, 2aikuista ja 3 alle kouluikäistä lasta. Omakotitalo.

Yhteistyössä