Hakutulokset

  1. M

    40+ so what (vol. 3)

    Iltaa sinne koto Suomeen! Olen työssä Köpiksessä vanhusten palvelutalossa missä on dementiavanhuksia ja palkka on hoitoalalla täällä paljon parempi kuin siellä kotomaassa,kannatti siis ehdottomasti lähteä työn takia tänne Tanskaan asumaan.Tanskan kieli on hieman mongerrusta,aivan kuin Ruotsia...
  2. M

    40+ so what (vol. 3)

    Heippa sinne koto Suomeen! Olen jo nyt sopeutunut todella hyvin tänne Tanskaan asumaan ja työkaverit ovat mukavia ja palkka hoitoalalla paljon parempi kuin siellä koto Suomessa. Nyt jo huomaan,että en tehnyt väärää ratkaisua,harmittaa vaan kun ei aiemmin lähdetty,mutta parempi myöhään kuin ei...
  3. M

    Oviksen tunnistajat ja tikuttajat!

    Mulla tulee kipuja ovisplussapäivänä,mutta ei ne ole haitanneet mitenkään paitsi nukkuminen on hankalaa kivun takia. Mulle tuli tänään ovistikkuun plussa ja kivut alkoi tänään ja mulla on menossa kp12
  4. M

    40+ so what (vol. 3)

    Huomenta teille kaikille! Oma napa:kp12/28 ja klo:04.30 asti ollut pientä kipua munasarjassa ja lämmöt koholla,tissit kipeenä ja äsken tikuttelin Clinic ovistestiin vahvan plussan! Illalla laitamme miehen simpat liikkeelle ja sitten vaan toivomme parasta,että saisimme pienen vauvan masuun...
  5. M

    40+ so what (vol. 3)

    Morjens! Oma napa:kp11/28 ja tikuttelin äsken ovistestiin negan,huomenna uudestaan tikuttelen. Täällä on kamala lumimyrsky,lunta tulee ja kova tuuli,pakkasta -3,ei tee mieli mennä tuonne myrskyyn ollenkaan. Mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille jo nyt,itselläni on kiireinen viikko tulossa...
  6. M

    40+ so what (vol. 3)

    LAPSELLINEN67:Tuo on totta mitä sanoi,mulle juuri tällä viikolla gyne sanoi,että raskaaksi tuleminen 40-vuoden jälkeen on hyvin epätodennäköistä,mutta tietysti yrittää saa vauvaa,sitä ei gyne kieltänyt,sanoi vain,että se alkaa olla vaikeampaa saada mitä nuorilla on.
  7. M

    Olemmeko liian vanhoja?

    Mä olen 39-vuotta ja ekaa lasta yritän ja ensi keväänä tulee 40-vuotta täyteen ja kyllä olen nyt alkanut miettimään,että kuinka kauan yritän vauvaa vielä,sillä ei keho kestä enään,alkaa huomaamaan,että vanhuus tulee päälle pikku hiljaa.
  8. M

    40+ so what (vol. 3)

    Moikka! MATSALU:Gallupkysymykseen vastaus minulta: Mulla ennen yöuni oli todella sikekää,mutta nyt heräilen yöllä ja hiki lentää ja en saa nukuttua yöllä ollenkaan,tätä ollut jo kolmen kuukauden ajan ja sainkin nyt ajan lääkärille joulukuun alussa,kun mietin,että onko vaihdevuodet mulla...
  9. M

    40+ so what (vol. 3)

    Morjens teille kaikille! Ihanaa,kun lunta on muutama sentti maassa,niin valoisaa nyt eikä ole pimeää. Mulla sai kaveri eilen aamulla pienen tyttövauvan,pituutta 50cm,paino 3600g.Menen maanantaina katsomaan tuota pikku tyttövauvaa ja haistelemaan vastasyntyneen vauvan ihanaa vauvatuoksua,mikä...
  10. M

    40+ so what (vol. 3)

    TAIKAKUU:Onnea kovasti työpaikan johdosta!
  11. M

    40+ so what (vol. 3)

    Moikka! Oma napa:kp5/28 ja täti tekee lähtöä kylästä pois. Kävin tänään gynellä ja kaikki oli ok,munasarjassa näkyi munasoluja kaksi.Gyne sanoi mulle,että sillä yksi asiakas sai ekan lapsen 45-vuotiaana ja valoi minuun positiivista uskoa,etten heitä kirvestä kaivoon vauva haaveen takia,vaikka...
  12. M

    40+ so what (vol. 3)

    HAAVE3:Peukkuja kovasti sinulle oviksen hyödyntämisen takia!Toivottavasti se tuottaa tuloksen ja kyydissä olisi salamatkustaja ensi kuulla,tule kertomaan kuulumiset ensi kuulla miten kävi,pitelen peukkuja sulle!
  13. M

    40+ so what (vol. 3)

    Moikka! Mulle tarjottiin aivan tästä asuntoni nurkan takaa vakituista työpaikkaa palvelutalosta ja sitten soitettiin samaan aikaan päiväkodista avustajan paikkaa kun hain,mutta tuo avustajan työ on määräaikainen ja palvelutalon vanhusten hoitotyö taas vakituinen,minulla oli miettimistä koko...
  14. M

    40+ so what (vol. 3)

    Huomenta! Oma napa:kp3/28 ja alapää vuotaa kuin putous tädin kylässä olon takia. Lähden tästä joululahjaa ostamaan kaverilleni tuonne vesisateeseen. Mukavaa viikonloppua teille kaikille!
  15. M

    40+ so what (vol. 3)

    Myöhäistä iltaa teille! Tulihan se täti punainen punaisella ferrarillaan kylään äsken ja kovien kipujen kera,että pakko ottaa lääkettä,ettei mene yö valvoessa kivun takia, Mulla nyt siis kp1/28 ja tuo edellinen kierto jäi 24pv. Mulla on nuo kierrot alkaneet lyhentyä,harvat kestää enään...
  16. M

    40+ so what (vol. 3)

    Morjens teille kaikille! Lähettäkää jo se täti tänne,en kestä tätä menkkapoltetta alavatsalla,saisi tulla kylään ja heti! Mä aloitan työn avustajana päiväkodissa 3-5vuotiaiden ryhmässä nyt joulukuun alussa ja se kestää mulla tuo työ ensi vuoden toukoukuulle,siis määräaikainen työ,mutta olen...
  17. M

    40+ so what (vol. 3)

    Morjens teille kaikille! Galuppikyselyn teen: Kuinka moni teistä osallistuu joukkopapa-tutkimukiin,kun niihin tulee kutsuja? Itse olen osallistunut ja mulla olisi ensi vuonna taas tiedossa pitkästä aikaa joukkopapa-tutkimuksiin osallistuminen ja ehdottomasti aion osallistua.
  18. M

    40+ so what (vol. 3)

    Huomenta! Täti tekee kylään tuloa,on sellainen menkkamainen polte alavatsalla ja tädin pitäisi porhaltaa kylään loppuviikosta tänne päin. Minulle tehnyt hyvää palstatauko,tosin en kyllä ole vauvaakaan yrittänyt,olen kuntouttanut itseni vakavan sairauden jälkeen työkuntoon,en pystynyt yli...
  19. M

    40+ so what (vol. 3)

    Morjens teille kaikille! Viime kerrasta on aikaa! Täällä onkin moni saanut plussan tikkuun sillä aikaa,joten onnea kaikille teille! Itselläni on nyt rankka kuntoutus loppunut ja pystyn kävelemään ilman keppejä ja työhön paluu edessä joulukuun alussa. Menen ihania vanhuksia hoitamaan...
  20. M

    Kuinka monelle on läheinen ihminen

    Oma rakas äitini kuoli viime syksynä ja äitini ilmestyi minulle pari kertaa ennen joulua viime syksynä.Äidilläni on hyvä olla Taivaassa ja minulle sanottiin unessa,että pääsen äitini luokse,kun oma aikani tulee kuolla ja äitini kävi viime jouluaattona,kun olin joulukirkossa toivottamassa minulle...

Yhteistyössä