Hakutulokset

  1. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Mie en pysty juomaan hiilihapollisia juomia,kohta varmaan joutuu tuorekurkunki lopettamaan ja jotkut mehutki aiheuttaa närästystä...toivottavasti pärjään samoilla opeilla ku edellisessä raskaudessa,eli lasillinen kylmää maitoo. Istukka oli nyt ultrassa ainakin vielä edessä,muissa se on ollu...
  2. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Heissan! Eilen tuli nt-ultrassa käytyä ja pikkunen vastas viikkojaan ihan päivälleen...kaikki oli ok.Ekaa kertaa jouduin hyppimään huoneessa tasajalkaa,ku pikkunen oli sitä mieltä,et nyt nukutaan,olkaa tökkimättä.Entiset vaatteet viel käy eikä mahaa ees huomaa,rinnat ei vaan meinaa mahtua...
  3. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    En oo hirveesti käyny täällä pyörimässä,jotenki ei oo vaan kyenny...joskoon tää tästä Tänään oli eka terkka neuvola ja tietojen täyttämistä ja lähetteitä...yritti saada sydänäänet onnistumatta kuuluviin,koska se ei onnistunu ja ultra oli vapaana,ni käytiin sit siellä poistamassa osaa peloista...
  4. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Jiiii :hug: Mulla oli kakkosesta tukemassa toi keltarauhashormooni,mulla oli noi km molemmat 5+ viikoilla ja sain ne heti ku plussasin,nyt mulla on erittäin uhmakas skorppari mökissä =) Toivottavasti auttasivat sinuaki...Tähän ja edelliseenki oisin ne saanu,mut kuiteski toi edellinen meni ihan...
  5. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Wiitahepolle iso:hug: Mie en oo osannu kunnolla nauttia muista ku esikoisen alkuraskaudesta,tää alku on jotenki liian rankkaa,vois olla helpompaa jos ois kunnon oireet...Siihen saakka ku alkaa tuntee liikkeet on jatkuvaan pelko mukana... Taikamaailmakohan se kysel noista...
  6. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Löytypäs mun vanha profiili =) Perjantaina tuli ultrassa pyörähettyä,kaikki oli ok ja sykekin löyty...Mulla on ollu kaks km 1. ja 2. lapsen välissä,joten hirveesti ei kehtaa huudella...Oon 37-vuotias kolmen tenavan mamma savonmualta. Viikkoja kasassa nyt 7+0 väsymystä lukuunottamatta ei sen...
  7. V

    *Lokakuun Mahapyöriäiset Syyskuu 2009* *Yhdeksän vauvaa on jo syntynyt!*

    Moips! Mie meinasin yrittää nyt ihan luomuna...ekasta oli epiduraali ja se oli ihan loistava,etenkin kun sydänäänet hävis ja paikat ei ollu kokonaan ees avautunu,vauveli sit otettiin väkisin maailmaan.Kuten arvata saattaa,repesin aikas pahasti.Seuraavasta mulla oli ilokaasu kaverina,mut se ei...
  8. V

    ~*~KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET TOUKOKUUSSA~*~

    :attn: Vauvaantuneet tervetuloa tonne kerhoon!!! :attn: Salasanan saa multa tai muilta jo kerhonjäseniltä. Täällä vielä piilotellaan mahaa,ens viikolla meinasin pamauttaa uutisen äitienpäivänä kaikkien tietosuuteen :) Pahoinvointia tai muutakaan ei oo,jos ei lasketa tajutonta mahan...
  9. V

    *Lokakuiset Masunkasvattajat Huhtikuussa 2009*

    Ultrassa käyty ja laskettu on nyt 26.10,eli sen vois vaihtaa...niskaturvotusta oli todella vähän,pää hyvässä asennossa 0,4 ja sit kun nosti leuan ylös ni saatiin isompi luku,eli 0,6 ->korttiin merkittiin 0,5. Mini oli todella vauhdissa,hyvin muuten tuntu liikkeetki täydellä rakolla ja kun täti...
  10. V

    *Lokakuiset Masunkasvattajat Huhtikuussa 2009*

    Se ois mullaki tänään se totuuden hetki,kymmenen jälkeen ois np-ultra,meilläki toi ja sit rakenne tehdään nykyään äippäpolilla,kaks vuotta sitten ne viel tehtiin omassa neuvolassa.Jännittää vähän,et mikskä toi laskettu nyt oikein muuttuu ja onko siel oikein elämää.Mullaki tää maha on nyt jo...
  11. V

    *Lokamassut 2009 Maaliskuussa*

    Tiila Moi! Kiva kun on porukkaa vähä "pohjosemmastaki" :D En oo hirveesti uskaltautunu kirjotteleen...ootan sitä np-ultraa...ens tiistaina se ois.Mut sain kyl tosi kivan muistutuksen raskaudesta tänään...napatyrä nostelee päätään,prkle! Ei oo mitenkään kivan tuntunen tää homma,muistelen,et...
  12. V

    *Lokamassut 2009 Maaliskuussa*

    Hope:Mulla oli eilen ultra ja lekuri just sano sitä,et lasketun vois siirtää viikolla myöhempään,mut tarkistaa tilanteen vasta seuraavassa ultrassa,ihan ton mittavirhe mahdollisuuden vuoks...eli seuraavaa odotellaan,helpotus oli kun pienen sydän sykki...Mulla on kyl aina ultra näyttäny ihan mitä...
  13. V

    *Lokamassut 2009 Maaliskuussa*

    Toivottavasti malttamattomalla on kaikki kunnossa... Mie en usko,et kovinkaan varhasessa vaiheessa kukaan huomais,viime raskaudessa viikoilla 30 sain vielä ihmiset yllätettyä...mullakin on kohtu kallistunu taaksepäin,eikä noita kilojakaan oo paljoo tullu. Sf-mittakin on ollu viimesillä...
  14. V

    *~* Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ HELMIKUU *~*

    Eli tuolta kerhopuolelta löytyy semmonen ku enkeleistä seuraavat-kerho, jossa voi jatkaa jutustelua vauvantulon jälkeen tutussa porukassa =)
  15. V

    *~* Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ HELMIKUU *~*

    Aattelin tulla vanhaan tuttuun pinoonki kertomaan uutisia,eli täällä ois plussattu ja eka ultraki ois ens viikon tiistaina =) Te tiedätte varmaan,mitä mielessä liikkuu,vaikkakin tässä on loppuun asti mennyt raskaus välissä... Samalla muistutan tosta kerhosta,eli multa saa noita salasanoja...
  16. V

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Tänään sit sinne neuvolaan soittelin ja ens torstaina ois lääkärineuvola ja ultra =) Oli tosi ilonen yllätys kun toi lääkärikin oli sama ku kuopusta oottaessa,mul on aina raskauden aikaan ongelmia ton verenpaineen kans,joten kiva kun tietää olevansa osaavan lääkärin käsissä.Viime...
  17. V

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Nyt se plussaus on sitten suoritettu,laskettu voi vielä muuttua,mut näillä näkymin pitäs olla 20.10. Oon 33-vee ja synnäri ois KYS.Tää ois kolmas lapsi :heart: Huomenna meinasin soitella neuvolaan jatkoista.Meillä noi isommat on syntyneet 10/05 ja 11/07. Raskauskiloista olitte jutelleet,mulla...
  18. V

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Heissan! Tulin ihan vaan kurkkimaan...Saa nähdä uskallanko jo ens viikolla testin itekki tehä...jos oon raskaana,kuten hyvin vahvasti vaikuttaa,ni viikkojen pitäs olla jotain 5+ jotain.Ainut vaan,et mulla on ollu kaks km näillä viikoilla,molemmat viikon sisällä plussasta.Hirvittää...
  19. V

    MARRASKUISET 07 SYYSKUU

    Toi hämmentää aina samalla ku syötän,eli käyttää lusikkaa lautasella ja sit suuhun,tuumaa vielä ham ku saa ite jotain suuhunsa laitettua,sotkua kyl tulee,mut oon laiska...siis syöttämään.Vanhempi on syöny ite omat ruokansa vuoden ikäsestä. Ite oon huomannu kans,että tulee tehtyä kaikkee ihan...
  20. V

    MARRASKUISET 07 SYYSKUU

    Mie oon antanu lusikan varmaan jo kk takaperin omaan käteen,sain ton syömisen sillä rauhottumaan... Meillä kävely on päässy siihen pisteeseen,et konttaamalla mennään enään vain ku on tosi kiire,muuten kävellään...On tää nettisurffailu sit keskittyny tähän yöhön. Molemmat jätkät on...

Yhteistyössä