Hakutulokset

  1. L

    Clomifenista..

    Sain siis gyneltä clomit raskautumista helpottamaan. Niitä pitäisi syödä 5-9päivänä, eikös ne siis lasketa kuukautisten alusta 5-9 päivä? Onko muilla kokemuksia clomeista?
  2. L

    Asuuko joku ruotsissa? Tarvii apua!

    Oiskos täällä joku kiltti joka vois auttaa minnuu, siis joku ruotsissa asuva? En osaa kirjautua Traderaan, ja nyt mulla olisikin ehdotus sille jollekin kiltille joka asuu ruotsissa. Paa vaikka yksäriä ni turistaan enemmän. =)
  3. L

    Vesirokon huomattavuus?

    Onko täällä jonkun lapsi sairastanut vesirokon niin ettei sitä ees huomattu? meillä kun on muutama näppylä naamassa (ollut jo pari päivää) muttei mitään muuta. Paitsi kiukkua, ruokahaluttomuutta jne. Ja oltiin kylässä pari viikkoa sitten, missä oli rokko alkanut yöllä sen jälkeen kun me oltiin...
  4. L

    Lapsi n. 3 v alaosattomissa kauppakeskuksessa!!

    Tänään oltiin perheen kanssa Turussa uudessa kauppakeskuksessa. Siellä sitten tuli vastaan pieni tyttö, ilman minkäänlaisia housuja!! Mä en ensin huomannut, mutta mies kysyi että näinkö? Asiaa siinä sitten ihmeteltiin, ja loppujen lopuksi tytön äiti tulikin vessasta (josta vissiin tää tyttökin...
  5. L

    Polarn o pyret

    Kävin äsken hakee kaksi uutta takkia lapselle polarn o. pyretistä! Millaisiksi te olette kokeneet nuo takit? Onko kaiken mainostamisen arvoisia?
  6. L

    mihin lomalle lapsen kanssa?

    Antakaas vinkkejä mihin oliis hyvä lähteä lomalle 1 1/2- vuotiaan kanssa? Ainoat ehdot on että suht lyhyt lentomatka ja lämmintä sais myöskin olla.
  7. L

    missä kuukautiset??

    Missä on mun menkat? Kuka ne on oikein varastaneet? Nyt on viikon myöhässä ja testi näytti negaa (siis ei haamu ei mitään) , mutta maha kyllä sattuu vähän niinkuin olisi menkat alkamassa. Kuka myöntää vieneensä ne?? :laugh:
  8. L

    Pidetään huolta- kerho

    Miten se siis toimii? Pyrkiikö sinne sekä avuntantajat että pyytäjät? Itse kun voisin auttaa toisia, mutta en tiedä miten se kerho toimii...
  9. L

    mulla on jumalaton..

    VAUVAKUUME!!! Eikä tuo meidän "vauva" ole kuin kohta 10 kk vanha.. Kiitos kun sain kertoa teille tän. Mut älkää kertoko kellekkään. :laugh:
  10. L

    Toimiiko telkkari?

    Miksei meidän kanavat näy?? voi perä, nyt mä en nää serranoja!!
  11. L

    mikä istuin?

    Tarttis nyt tolle lapselle saada istuin, mieluiten sellainen 9- 25 kg. Mikä on siis paras istuin teidän mielestä?
  12. L

    miksi vauva liikkuu vain vähän?

    mulla viikkoja nyt melkein 33 ja vauva liikkuu ihan tosi vähän, on ollut koko raskausajan suht rauhallinen. mahtaako kaikki olla kunnossa? vai mahtaako johtua tilan puutteesta?
  13. L

    miksi vauva liikkuu vain vähän?

    mulla viikkoja nyt melkein 33 ja vauva liikkuu ihan tosi vähän, on ollut koko raskausajan suht rauhallinen. mahtaako kaikki olla kunnossa? vai mahtaako johtua tilan puutteesta?
  14. L

    liikkeet?

    kuinka monella teistä on täysin hiljaisia päiviä? meidän Mymmy on liikkunut tänään ehkä kahdesti koko päivän aikana. olen syönyt kylmää, juonut sokerimehua, maannut kyljellä jne. kotidopplerilla kuuntelin sydänääniä ja heikosti kuului.. nopea syke, mutta heikosti kuului. pitäiskös ottaa tonne...
  15. L

    jalkahieronta, miki ei suositella?

    niin miksi kaikissa paikoissa sanotaan että jalkahierontaa ei suositella raskauden aikana? mitäs ihmeen haittaa siitä voi mukamas olla?
  16. L

    mitä greyn anatomiassa on tapahtunut?

    kun noi lääkärit ei ole tuolla leikkurissa kuin muutamia sekunteja ja sit juoksee äkkiä pois. mikä tolla naisella oikein on?
  17. L

    kumpaa uskoa?

    ultrassa on povattu molempia sukupuolia, viikolla 20 poikaa ja viikolla 28 tyttöä. joten kumpaas tässä nyt mahtaisi olla uskominen? onko jollain muulla ollut samaa tilannetta? ja kumpi on sitten tullut?
  18. L

    toi stanan rakki haukkuu vaan!

    meidän yläkerrassa asuu nainen about 55 v ja sillä on saksanpaimenkoira. koira pääsee tasan kaksi kertaa päivässä ulos (tämä kuulee siitä kun haukkuu rappukäytävässä) ja muun osan päivästä haukkuu sitten sisällä! mitä mä teen?? ostanko jonkun haulikon ja menen oven taakse!! aamulla kiva herätä...
  19. L

    RR ja hb?

    millaisia arvoja teillä muilla ollut raskauden aikana? itellä senkun laskee kuin lehmänhäntä, niin RR kuin hb:kin. nyt alkanut kamalsti hengästyttämään vaikka vaan istun tässä sohvalla koneen kanssa... kamala olo.
  20. L

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    Olis kiva saada uusia juttukavereita, kun näköjään omat "kaverit" ovat raskauden aikana hiipuneet. Meidän vauvan laskettu aika on helmikuussa 08, ikää mulla vielä 23 ja naimisissa olen. Jotenkin arastelen tota erilaisiin kerhoihin lähtemistä, vaikka ajankohtaista ei vielä olekaan.

Yhteistyössä