Hakutulokset

  1. T

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Maikkki laitoin viestiä fb ryhmään liittyen. Joku kyseli kaksosista, mulla lähimuistissa vielä kaksosraskaus. Tuplat täytti just 1v :)
  2. T

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Laitoin zenille viestiä fb ryhmästä. Toivottavasti tuli perille :)
  3. T

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Np ultrassa kaikki oli hienosti. Vauvat liikkui virkeenä ja nyt tuli tieto erillisistä istukoista ja vesipusseista joten turvallisessa tilanteessa kasvatellaan vauvoja lisää :)
  4. T

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Mulla sama jännitys, huomenna np-ultra :) saa näheä tuleeko täälläkään uni.. tammikuinen+tuplat
  5. T

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Mulle voi päivittää 19.7---tammikuinen---30v---phks en löytäny värillistä fonttikohtaa. Toiv. Päivittäjä huomaa tän Tuplat 11+3
  6. T

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Mä kävin ultrassa kurkkaamassa tänåän vauvoja kaikki oli hienosti. Toinen nukkui ja toinen kieppuili aikalailla. Viikkoja 11+2 npultra 12.1:)
  7. T

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Mäki kävin ultrassa kurkkaamassa tänåän vauvoja :) kaikki oli hienosti. Toinen nukkui ja toinen kieppuili aikalailla. Viikkoja 11+2 npultra 12.1 ja sen jälkeen voisin liittyä faceryhmään jos vielä otetaan mukaan.. Tuplat 11+2
  8. T

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Tänään kävin tarkistamassa vauvojen tilanteen koska useampi km takana ja huoli vauvoista välillä kova. Jospatämä tästä.. nyt ultran mukaan 8+2. Molemmat voivat hyvin ja ihan samankokoisina kasvavat :) nämå vauvat ovat 7.s ja 8.s :) molemmilla omat sikiöpussit, lapsivedet ja istukat. Paras...
  9. T

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Aamulla taas käyty kurkkaamassa vauvoja. Molemmat voivat hyvin. Viikkojen mukaan 3pv pienempiä mutta testikin näytti plussaa vasta usea pv myöhässä. Nyt ultran mukaan 8+2 mutta nlan laskureissa 8+5. Aikasemman taustan (keskenmenoja) takia kova stressi ja huoli vauvojen voinnista. Onneksi nyt saa...
  10. T

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Meille koitti tuplaylläri alkuviikosta. Viikkoja nyt 7-8 mutta pakko oli jonnekkin kertoa täsä ihanasta uutisesta. Kumpa kaikki menis vaan hyvin!
  11. T

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Alusta asti ketjua seuraillut. Nyt ajattelun liittyä kun kävin ensimmäisessä ultrassa.sieltähän löytyikin tuplat!! :) La 19.7 mutta jos molemmat loppuunmenee niin käynnistetään tai leikataan aikasemmin. Fb ryhmään voisin kans liittyä.
  12. T

    vl äidit, onko teitä?!

    mä oon toi wieras, mulle voi myös laittaa yv:tä jos haluaa :) joudun nyt lähteä koneelta pois mut palataan!
  13. T

    Huhtikuun helmet 2011 **lokakuussa**

    mä ilmottaudun mukaan! viides tulossa ja lapset ikähaitarilla 5v-1v. oliko täällä muita jolla jo useempi ennestään? ikää mulla on 26v :D
  14. T

    missä olis parasta myydä..

    eikun ne taitaa olla 130 tai 140-> siksi en tiedäkään et meneekö ne huutiksessa kaupaks! hyväkuntosia kuitenki on niin ei rskis heittää keräykseenkään
  15. T

    missä olis parasta myydä..

    ? =)
  16. T

    missä olis parasta myydä..

    ..tyttöjen vaatepaketti (ei pienten) kun kirpparille ei viittis lähteä? meneekö huutonetissä isommatki vaatepaketit vai myydäänkö semmosia siellä?
  17. T

    milloin teen testin?

    teet vaan heti testin niin saat mielenrauhan :)

Yhteistyössä