Hakutulokset

  1. T

    Karppaajat hoi!

    Nuo pussit on vähkalorisia ja se nopeuttaa painonpudotusta mutta myös niissä on hiilareita,hyviä sellaisia. Ja sitten tavoitepainoon päästyä jatkan karppausta,eli en enää mässää leipää,pastaa ja perunaa jotka aiheuttivat tämänkin ylopainon :D
  2. T

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    Helou helou!! :wave: Tänä aamuna näytti puntari 83,6kg! Eli enää 13,6kg lopulliseen tavoitteeseen!! Pusseja jää ylimääräseks joka viikolta mutta eipä tarvi punnituksessa sitten ottaa täyttä määrää. Syön noin 2 pussia päivässä ja yhden "oikean aterian". Kukkakaalimuusi on muuten tosi...
  3. T

    Karppaajat hoi!

    Me tuolla cambridgekuurilaiset pinoon ketjussa noudatetaan karppaus ruokavaliota,eli hiilarit pois. Tuon kuurin ansiosta olen nyt laihtunut 13kg. Karppaus.info sivuilta löytyy paljon tietoa,kannattaa käydä katsomassa. Mulla ei ainakaan ole kuin hyvää sanottavaa kuurista,voin paljon paremmin! :D
  4. T

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    Heips taas! Sunnuntaina pidin ensimmäisen herkuttelupäivän :p Kaksi pussia,kolme siivua pizzaa ja illalla puoli pussia sipsejä ja puolikas dippi! Tänä aamuna puntari näytti 84,9kg!! Että alaspäin taas. Muuten en ole ratkennut mitään kiellettyä syömään,vain pusseja,kasviksia ja lihaa. Niin ja...
  5. T

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    Mihinkäs kaikki on kadonnut?! :attn: Tänä aamuna näytti puntari 85,3kg,että alaspäin mennään.. Enää pari kiloa siihen mitä olin ennen raskautta ja 15kg siihen mihin haluan päästä! Oon välillä syönyt jo liian vähän päivisin,yksi tai kaksi pussia ja pari kananmunaa tai muuta vastaavaa,nyt...
  6. T

    Kontio vai Finnlamelli?

    Mekin katseltu hirsitaloa. Minkä hintaiseksi tullut teillä rakentaminen ja minkä valmistajan talo? Hyvä kuulla että mammutti tekee pohjan mukaan,pohja on nimittäin tiedossa mutta ulkonäöltä ei talo miellytä,mammutille siis käymään..
  7. T

    Atkinsin dieetti paras painoaan pudottaville naisille

    Tuo meidän cambridge kuuri perustuu tähän atkinsin ruokavalioon,eli vain vähän hiilareita. Moni on löytänyt karppauksesta avun painonhallintaan ja ennekaikkea hyvän olon! Mihin ihminen muka tarvitsee leipää?Riisiä?Pastaa?Perunaa? Ei mihinkään,kasviksista saa kuitua,parempaa kuitua kuin...
  8. T

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    Viikon puhdaskuuri maksaa 55?. Yhden pussin hinnaksi tulee 2,62?.
  9. T

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    12,5kg lähtenyt konsulentin vaa'an mukaan nyt tähän mennessä!! Eli hyvin sujuu. Mites muilla menee? Paljonko tippunut?
  10. T

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    Touhu tenava! Eikö ihana olo tän kuurin aikana!! Mä ainakin voin paljon paremmin,nimimerkillä:myös entinen leipämässäri! Tomaattikeitto oli niin pahaa ettei mennyt kaupaksi,siksi lopetettiin. Ne mehujauheet,yksi pussi pitäisi sekoittaa 2l vettä mutta mulla se pussi riittää 6 litraan kun en...
  11. T

    GALLUPPI

    Shanna-83! Mulla imetys toi lisää kiloja ja sitten kun lopetin sen niin tippui heti 5 kiloa,sen jälkeen aloitin Cambridge kuurin joka perustuu Atkinsin diettiin,eli huonot hiilarit pois ja tilalle paljon kasviksia,lihaa ja hyvää rasvaa! Ja täytyy sanoa että kun on...
  12. T

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    Tänään näytti puntari aamulla 86,3kg,eli vähän jo menkka nesteet lähtenyt liikkeelle.. :) Aloitin kans puhtaan kuurin tänään ja huomenna olis punnitus konsulentin luona. Noissa patukoissa on enemmän kaloreita kuin pusseissa,vastaavat kunnon ateriaa ja täyttävät hyvin. Marjoja ja...
  13. T

    Onko sauvakäveliöitä?

    Vaasasta Mustasaaren kautta Laihialle muuttanut! :laugh: Sauvan pituus on Oma pituus X 0,68
  14. T

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    No jos oman puntarin mukaan on tippunut niin hyvähän se on. Mun konsulentti sanoi että puhtaan kuurin aikana ei kannattais kauheesti liikuntaa harrastaa kun energia määrä niin pieni silloin. Tänään uskalsin puntarille mutta ei ollut tippunut mitään..
  15. T

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    * Alkupaino 98kg,BMI 32,4 * Nyt 87kg,BMI 28,7 * Tavoite 70kg
  16. T

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    Käyn kauneushoitola helmessä,oli asevelikylässä/impivaarassa mutta nyt muuttivat väliaikaisesti ristinummelle. Oliko siis viime viikon punnituksesta noussut 300g? Mitä sulla on nyt tippunut 2 viikossa? Äh,pitäisköhän kans olla puhtaalla juomakuurilla nyt hetki,nesteethän siinä periaatteessa...
  17. T

    Onkos täällä painonvartijoita/laihduttajia paikalla?

    Cambridge kuurissa paremmat tulokset kuin painonvartioissa..tässä opetellaan syömään uusien tapojen mukaan,kasviksia,lihaa..eli huonot hiilarit jää pois! Tosi helppo ja kiva tapa laihduttaa. Kannattaa kokeilla.
  18. T

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    Eilen olisi ollut punnitus mutta pyysin mun äitiä tuomaan mulle seuraavan viikon kuurin kun en jaksanut lähteä vaasaan. En viitsi nyt käydä puntarilla kun on se aika kuusta ja mulla kerää nestettä ainakin kaksi kiloa kroppa.. :ashamed: Masentuu vaan.. Mutta ensi viikolla jo uskaltaa mennä...
  19. T

    Millaisiin yhdistelmärattaisiin olette lopulta pääätyneet?

    Entäs nukutetaanko muissa maissa vauvoja pihalla talvella 2-3 tuntia? No joka tapauksessa en ole saanut sellaista kuvaa että olisi ikuinen kesä muissa maissa kuin suomessa,reissannut olen itsekin. Jokainen ostakoot sellaiset vankkurit kuin haluaa.
  20. T

    Millaisiin yhdistelmärattaisiin olette lopulta pääätyneet?

    Kannattaa myös muistaa että suomessa (ja ruotsissa) hieman eri kelit kuin muissa euroopan maissa.. esim. emmaljunga varmasti lämpöisempi kuin jotkut saksalaisvaunut. Ja rattaat on hyvä myös saada myöhemmin myytyä eteenpäin.

Yhteistyössä