Hakutulokset

  1. T

    Onko sauvakäveliöitä?

    Mua kiinnostais alkaa sauvailemaan kun kiinteyttää kuulemma hyvin? Mitkä olis hyvät sauvat,mitään kalliita en ao ostaa jos en tykkääkään hommasta?
  2. T

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    Elikkäs olen nyt ollut kuurilla vähän yli 5vkoa ja painoa tähän asti tippunut 10,5kg! Ensimmäiset 2vkoa olin puhtaalla kuurilla ja sitten aloin syödä jo muuta sallittua,eli Ei hiilihydraatteja. Aamulla syön makean pirtelön ja juon kahvia (maitoa käytän vähän edelleen),päivällä yleensä syön...
  3. T

    Millä tämän vauvamahan saa pois?

    Olen nyt laihduttanut 14kg jo ja vielä jäljellä 18kg siihen mihin haluan painoni jäävän. Mutta kuinka tälle tyhjälle pussille käy,lähteekö se ikinä? Auttaako vatsajumppa siihen? Kiitos jos jollain kokemusta..
  4. T

    Cambridge-kuuri?

    Onko kukaan ollut kyseisellä kuurilla? Itse tänään aloitin ja tutuilla tippunut tosi hyvin paino lyhyessä ajassa.
  5. T

    Kokemuksia MB maastureista?

    Meillä olis haaveena ostaa ja nyt vähän kyselen jos jollain on tai ollut...
  6. T

    Muita joilla ei ole huolittu tuttia?

    Oletteko kokeneet vaikeammaksi kun eivät syö tuttia? Meillä ei ole huolittu ollenkaan ja jotenkin pidän sitä ihan hyvänäkin asiana vaikka alussa yritin sitä tuputtaa.
  7. T

    emmaljungan päivänvarjo

    Tietääkö joku saako netistä mistään tilattua? Musta-vaaleanpunainen pitäisi saada. Liikkeestä oli kaikki loppu.
  8. T

    Onko monella usein kipeitä lapsia ja uusi talo?

    Kiinnostaa vaan tietää kun tutun lapset kokoajan sairaita ja alkoi sen jälkeen kun muuttivat uuteen taloonsa (joka siis rakennutettu itse pitkästä tavarasta) ja mitään selitystä sairastelulle ei löydy..
  9. T

    Onko kukaan muu lihonnut imetyksen aikana?!

    Siis en ymmärrä kuinka kaikki muut laihtuvat imettäessä ja itsellä vaan tuli lisää kiloja vaikka söin suht normaalisti.. Onko muita joilla käynyt näin?

Yhteistyössä