Hakutulokset

  1. T

    Maidotonta ja munatonta tarjottavaa?

    Munatonta pullaa, joka on tehty veteen tai vaikka soijamaitoon. Marjapiirakkaa samaiseen pullataikinaan tehtynä.
  2. T

    ei taida tulla meistä kestovaippailijoita :X

    Siksipä kannattaakin kestoilla "kunnolla", että voi pestä pelkkää vaippapyykkiä aina koneellisen. Mä säilytin kesäaikaan vaipat pesua odottamassa terassilla pikku telineelle ripustettuna. Siellä saivat tuulettua ja ilman hajuhaittoja sitten kuivuttua siirsin joko vaippapyykkikoriin tai suoraan...
  3. T

    Raskaana olevat; kuinka "helposti" lähdet töistä saikulle?

    En ole enää raskaana, mutta ekasta jäin pois jotain 27 viikolla supistelujen takia. En ollut muistaakseni raskauden takia ollut muuten poissa. Tokasta jäin saikulle väsymyksen takia noin 30 viikolla. Olin viikon (tai kaksi) saikulla samasta syystä jo aiemmin. Mulla tuo väsymys oli sitä, että en...
  4. T

    Millä tavalla sinä olet "erilainen äiti"?

    Taaperoimettäjä ja kestovaipattaja.
  5. T

    Mitkä ovat tuorekurkun valintakriiteerit?

    Mahdollisimman tumma ja ohut :p.
  6. T

    Onko riittävät 5v-lahjat kaksoskavereille?

    Mä olisin ihan tyytyväinen, jos meidän tyttö saisi tollaisia. Ei olis niin paljoa sisällä roinaa pyörimässä... Lapsen mielestä varmaan tylsä :ashamed:
  7. T

    Ostatko itse lasten kavereille synttärilahjat vai onko lapsikin valitsemassa?

    Niin, siinäpä kysymys.
  8. T

    Onko riittävät 5v-lahjat kaksoskavereille?

    Tyttö on menossa siis 5-vuotissynttäreille kaksostyttöjen luo. Päiväkotikavereita ovat ja kaverisynttärit on. Ostin molemmille sellaiset pyöränkellot, joissa pieni "taustapeili" (alessa 2e) ja lisäksi laadukkaat sydänheijastimet (toiselle pinkki ja toiselle lila). Onko kortti "pakollinen"...
  9. T

    Mitä tapahtuu jos kuolee ja kierukka on sisällä?

    Senhän voi käyttää uudelleen! (siis joku omainen)
  10. T

    missä teillä on vakuutukset ja miksi???

    Tapiolassa ollut aina eikä ole muualta jaksanut kysellä.
  11. T

    Onko teillä henkivakuutusta?

    Ei meilläkään (tietääkseni). Kävin vakuutusyhtiössä, kun meinasin sanoa irti meidän tapaturmavakuutukset. Se virkailija sai puhuttua mut ympäri, ettei kannata sanoa irti ja sit kysyi, että onko meillä lainaa ja henkivakuutusta mitään kautta. Sanoin, että on lainaa, muttei henkivakuutusta. Käski...
  12. T

    Allergiatesti RAST: voiko olla negatiivinen, vaikka on allerginen?

    Se on sellaista "kurkun selvittelyä", kuivaa köhimistä. Ei mielestäni liity mitenkään erityisesti rasitukseen vaan voi olla ihan levossakin. Monesti kun esim iltasatua luetaan ja tyttö on jo sängtssä, niin koko ajan köhii. Kun kysyn, mikä yskittää, vastaa, että on limaa kurkussa. Talvella yskii...
  13. T

    Onko teillä henkivakuutusta?

    Miten on? Jääkö jäljelle jäävä puoliso tyhjän päälle, jos kuolet? Entäs onko puolisollasi?
  14. T

    Allergiatesti RAST: voiko olla negatiivinen, vaikka on allerginen?

    :attn: Osaisiko joku valaista mulle tuota allergia-asiaa?
  15. T

    Allergiatesti RAST: voiko olla negatiivinen, vaikka on allerginen?

    Mä en ymmärrä siis noista allergiajutuista mitään. Meidän 5-vuotiaalla on ollu pitkään yskää ja nenän kutinaa ja sai allergialääkkeet. Sitä ennen otettiin RAST-verikoe ja tulokset tuli tänään postissa kotiin. Ei ole allergiaan viittaavaa. Näkyykö tuoata testistä siis että mille olisi allerginen...
  16. T

    saako tänään ampua raketteja vai mikä tuo helvetin pauke on:O

    Tampereella on ainakin ilotulitus särkänniemen päättäjäispäivänä eli tänään.
  17. T

    Vauvalla (11kk) Pylly aivan tulipunainen :( Hyvät neuvot kehiin..

    Bepanthen ei kirvele. Olen omaankin peppuun laittanut joskus, jos on kipeä löysien ulosteiden jälkeen. Tavalliset rasvat kirvelee, mutta tuo ei sitten yhtään. Suosittelen!
  18. T

    Kertokaa itsestänne jotain outoa.

    Mulla on myös tällainen päähänpinttymä. Kun laitan pyykkiä kaappiin, niin laitan aina alimmaiseksi pinkkaan ja käytän päälimmäisestä alkaen. Sama homma astioissa. Koneesta puhtaat lautaset pinon alimmaiseksi ja päältä käytetään. Puhtaat kupit taakse kaappiin ja etummaisista alkaen käyttöön. Ihan...
  19. T

    Vauvalla (11kk) Pylly aivan tulipunainen :( Hyvät neuvot kehiin..

    Kyllä tuota antibioottiripulia voi olla vielä kuurin loppumisen jälkeenkin. Bepanthen-voide ainakin helpottaa pikkuisen oloa, jos pepun iho on kovin kipeä. Muuten en osaa auttaa. Allergioista ei ole mulla oikein tietoa.
  20. T

    Palstalaisista suurin osa sellaisia jotka pyrkivät olemaan täydellisiä?

    Oli vähän sekava tuo aloitus, mutta vastaan niin kuin ymmärsin. Mulla oli peruskoulun päästötodistuksessa keskiarvo 7,8. Työelämässä pärjään hyvin, mutta en ole halukas mihinkään "jatkokoulutuksiin" enkä itseni kehittämiseen tai uralla etenemiseen. Kotona tuntuu, että en pärjää tuon uhmaikäisen...

Yhteistyössä