Hakutulokset

  1. S

    millä rv kaksoset ovat syntyneet?

    Mulla kaksoset syntyivät käynnistämällä 4 päivää ennen laskettua aikaa. Tyttö painoi 2910,pituutta 48 Poika painoi 3490,pituutta 50 Tyttö syntyi ensin,poika 18 minsaa herrasmiehenä neidin jälkeen
  2. S

    2-3vkon välein kuume,vatsakivut pojalla... KELIAKIA, ALLERGIA, LAKTOOSI jne. ???

    hienoa kuulla jotta muillakin samoja oireita.Myös meidän suvussa on laktoosivaivaisia...molemmat lasten serkut,toinen mummo ja pappa,mun sisko..siitä hoksasin pyytää lääkäriltä nämä laktoositestit,ja lähetteeseen lääkäri oli lisännyt myös nuo keliakia kokeetkin.Neuvolan tädin määräyksestä on nyt...
  3. S

    2-3vkon välein kuume,vatsakivut pojalla... KELIAKIA, ALLERGIA, LAKTOOSI jne. ???

    Käytiin eilettäin verikokeessa...otettiin pojalta ( 4 ja puol vuotias ) laktoosi, keliakia, leukosyytit ja jotain oli vielä, jota en muista. Voiko Keliakiaan liittyä mahakivut ja sahaava kuumeilu n. 2-3 viikon välein ??? Olen jo aika epätoivoinen tässä pojan kuumeilussa ja vatsakivuissa...
  4. S

    laktoosi-intoleranssin oireista neuvoja ?

    Voiko mahdollisesti maitoallergiaan tai laktoosi-intoleranssiin liittyä kuumeilua ? 4 ja puol vuotiaalla pojalla muutaman viikon välein ollu kuumetta ja vatsakipuja. Nyt oltu viikko laktoosittomalla ja vähälaktoosisella ruualla...ja ei paljoa ole poika mahaansa valitellu. Ruokakin maistunu...
  5. S

    Mese Ystäviä ajatustenvaihtoon...

    Moips! Olis kiva saada meseen uusia ystäviä joidenka kanssa vaihdella ajatuksia arkisista asioista yms. Ei väliä mistä päin suomea olet..oletko yh vai naimisissa, ikä ei ole este. Ainahan ei kukaan koneella ehdi istua koko aikaa,koska työ ja kodin askareet vievät oman aikansa sekä lasten huomio...
  6. S

    Kaksoset ja yh

    Olen ollut myös kaksosten yh-äiti...lasten odotusajasta alkaen olin yksin.Ystävien ja kotiväen avustuksella mennä ryömin päivän kerrallaan eteenpäin.Ja suomalaisella sisulla.Lapset ehtivät täyttää kaksi vuotta kunnes löysin nykyisen avomieheni vasta.Ja aika reilun päätöksen tein,kun muutin yh:na...
  7. S

    Pojan kuume laski...onko muilla samoja oireita ? ?

    Keskiviikko 6.6 Käytiin aamulla verikokeissa ja antamassa pissanäyte...tulehdusarvot olivat laskeneet 31,leukosyytit oli 8,7 ja pissa puhdas.Vähän on poika valittanut vatsaansa tänä päivänä,ja kuumetta ei taas ole ollenkaan.Lääkäri käski vain seurata taas tilannetta...jos mahakivut yltyy tai...
  8. S

    [b]Kaksosten vanhempia ajatustenvaihtoon ?[/b]

    Moips! Itselläni on 4 ja puoli vuotiaat kaksoset,tyttö ja poika..Pohjois-pohjanmaalta Turkuun vuonna 2004 muutin lasten kanssa.Yksinhuoltaja olin kaksosille ensimmäiset kaksi vuotta,kunnes löysin nykyisen avomieheni.Näillä lähdetään..toivottavasti tulee muita samanhenkisiä meilikavereita, eikä...
  9. S

    Kaksosten äidistä meilikaveria?

    Moi! Olisi tosiaan kiva vaihtaa ajatuksia toisten monikkolaisten kanssa lasten kasvamisesta yms.Itselläni 4 ja puoli vuotiaat kaksoset,tyttö ja poika...eli vauhtia ja vipinää riittää.

Yhteistyössä