Hakutulokset

  1. H

    risteily ja alaikäisen henkilökortti (kaksi kysymystä samassa)

    toi alaikäisen henkilökortti ei ole sama kun se "virallinen" henkilöllisyystodistus...
  2. H

    risteily ja alaikäisen henkilökortti (kaksi kysymystä samassa)

    eli millaiset henkkarit teillä on ollut muksuilla esim. päivä tukholmassa risteilyllä... ja sit alaikäisen henkkarit mitkä poliisilta anotaan. Tarviiko muksun olla matkassa, kun toisen vanhemman suostumustakaan ei tarvita... tuota olen miettinyt kun poliisin sivulta ei vastausta löydy.. kun...
  3. H

    kenen biisi alkujaan

    nyt selvis kuka on... nykyinen tangokuningatar jenna bågeberg, on sen uudelta levyltä...
  4. H

    kenen biisi alkujaan

    kukahan se naispuolinen esittäjä on, sattuisko joku tietään, kun ei ole vielä mua vastaan iskelmällä kävellyt...
  5. H

    Kytky puhelin...

    no yks asia mikä voi ainakin sitä saldoa kasvattaa noista palvelunumeroista niin jos joku tuttus on soittanut numeropalveluun ja pyytänyt sieltä yhdistämään ja puhunut puhelun niin menee numeropalvelun hinnalla...
  6. H

    Kytky puhelin...

    liittymän mukaan laskutetaan, koska se liittymä on väline, jolla se puhelin saadaan "toimimaan"....
  7. H

    Kytky puhelin...

    noihin saldoihin nuo tapahtumat päivittyvät viiveellä riippuen vähän miten liittymää on käytetty...
  8. H

    Kytky puhelin...

    laskut tulee aina liittymästä, ei laitteesta.... oletko selvittänyt mitä ne ylimääräiset maksut on?
  9. H

    lapsen allergiset silmäoireet

    no voi vitsit... zyrtec oli mennyt vanhaksi... ja tuo aerius ei vissiin noihin silmäoireisiin oikein auta...
  10. H

    lapsen allergiset silmäoireet

    eli onko käsikaupasta saatavissa mitään allergialääkettä viisi vuotiaalle, mikä helpottaisi silmien kutinaa...
  11. H

    sydämen asialla

    phil???? bellamy oli vissiin kuitenkin sukunimi... pitäis vissiin useammin seurata, mutta kun olen töissä aina kun sarja tulee, illasta ja aamupäivästä...
  12. H

    sydämen asialla

    no mites sit se dave (kiharapäinen poliisi)... eiks sillä ollut jotain sutinoita sen baarin pitäjän kanssa...
  13. H

    sydämen asialla

    oliks se adrian se mies jota se nainen puolusti... eiks sitä miestä epäilty raiskauksesta, mikä sit paljastuikin vedätykseksi... sen miehen ainakin muistan sille naiselle lirkutelleen...
  14. H

    sydämen asialla

    eiks kukaan muka katso?
  15. H

    sydämen asialla

    silloin tällöin olen aina vilkuillut ja nyt taas pitkästä aikaa katsoin... minnes sen hyvännäköisen poliisin juristivaimo on kadonnut...
  16. H

    kuka laulaja? Ainoat tuntomerkit, että nainen

    vaalea sellainen, ulkomaalainen ja etunimi daffi/daffy tai sinne päin... Kun Googlesta etsii niin tulee vaan daffy duck ja ei ole ehkä se jota etsin... :D
  17. H

    kuka on se irlantilainen naiskirjailija

    joka on kirjoittanut kirjan johon pohjautuu se just leffateattereihin tullut elokuva ps. rakkaudella (kertoo siitä nuorena leskeksi jääneestä naisesta, muistaaksen Hillary Swank pääosassa)...

Yhteistyössä