Hakutulokset

  1. B

    -77 syntynyt, mitä vuosimallia miehesi ja lapsesi ovat?

    Mies -76, lapset -03, -05 ja -10.
  2. B

    Karavaanarit!! Lapsiystävällisiä leirintäalueita!??!

    Olimme toissa kesänä lasten kanssa Punkaharjulla kesämaassa ja sen vieressä olevalla leirintäalueella. Voin todella lämpimästi suositella paikkaa ja karavaanialuetta.
  3. B

    kuinka monta antibioottikuuria lapsellasi on ollut 6v. mennessä?

    Esikoinen nyt 8-vuotta: 1 kuuri kissan pureman johdosta. Keskimmäinen 6-vuotta: ei kuureja Nuorimmainen vähän yli 2-vuotta: Yhtenä vuonna ehkä noin 8 kuuria nielutulehdukseen. Tosin nyt kun nielu- ja kitarisat on leikattu pois ei kuureja ole tarvittu puoleen vuoteen, joten toistaiseksi...
  4. B

    iltatähti, miten se määritellään?

    Virallista määritelmää iltatähdelle tuskin on asetettu, kuten tästä keskustelusta käy ilmi, mutta tuon oman omakohtaisen näkemykseni asiasta. Itse sain meidän kolmannen lapsen 33- vuotiaana ja puhuttelin häntä "iltatähtenä" odotusaikana syystä, että tiesin että lapsi on suurella...
  5. B

    Päästäisitkö 8- ja 10-vuotiaat yksin luistelemaan?

    Tässä suhteessa luotan omiin lapsiini (vielä) sen verran, että pitävät kyllä kypärää päässä, koska olemme niin sopineet ja kertaakaan he eivät ole asiaa kyseenalaistaneet, sillä onneksi he mieltävät että luistellessa tulee käyttää kypärää ja mieluusti kaulasuojaakin. Ja veljeksillä tosiaan ns...
  6. B

    Ketkä EIVÄT tuhlanneet veronpalautuksiaan?

    Veronpalautusta tuli vähän yli 700 euroa, ja siirsin ne käyttötililtä "turvaan" säästötilille. Veronpalautukset menee varmasti tammikuussa, kun kaikki isot laskut (vakuutukset, iso sähkölasku, AY-jäsenmaksu sun muut) erääntyvät.
  7. B

    Läskin Sulattajat, vko 2

    En eilen ennättänyt käydä raportoimassa painoani, mutta vaa'alle sentään uskaltauduin holtittoman viikonlopun jälkeen. Eli Beck...160 cm......LP 74,0 kg...... NYT 73,2 kg......-0,8 kg täytyy sanoa, että iloinen olin tästä saavutuksesta, varsinkin kuin viikko ei mennyt niinkuin olin...
  8. B

    UUSI Läskin Sulattajat, vko 1

    Oi vitsit, tämä ketju on kuin suoraan minulle tarkoitettu, joten mahtuisiko vielä mukaan? Juuri aamulla mietin, että olisipa minun painonhallinta projektiin vertaistukea, ja täältähän sitä löytyi :) Eli olen totaallisen kyllästynyt omaan olooni ja peilikuvaani. Elopainoa olen kerännyt...
  9. B

    Mistä voisi omalta paikkakunnalta löytää köyhän lapsiperheen joka tarvitsee lasten vaatteita?

    Minä vein vaatteita ja vauvatavaroita seurakunnan diakonille. He ottivat mielellään tavarat vastaan ja sanoivat, että osa jää paikallisille lapsiperheille ja osa lähtee Karjalaan.
  10. B

    Nintendo wii ja legopelit...kenellä on?

    Meillä on Lego Batman ja Pirates of Caribbean pelit ja peliasiantuntijoiden (lapset) mukaan kummassakaan pelissä ei ole ollut mitään ongelmia.
  11. B

    Polarn o. Pyret multiraitahysteria!

    Juuri samasta ilmiöstä rupattelin eilen miehelleni. Minusta raitapaita on ihan kivan näköinen, mutta en todellakaan olisi valmis maksamaan siitä yhtään sen enempää kuin mitä se liikkeessä uutena maksaisi.
  12. B

    Vinkkejä lapsiperheelle Tanskan lomaa ajatellen

    Kiitoksia kovasti vinkeistä ja ilman muuta lisääkin haluaisin kuulla kokemuksia.
  13. B

    Vinkkejä lapsiperheelle Tanskan lomaa ajatellen

    Olemme lähdössä asuntoautolla pariksi viikoksi Tanskaan. Nettiä ja opaskirjoja on toki selailtu, mutta kaipailisin lapsiperheiden (ja toki myös muidenkin) kokemuksia kivoista ja käymisen arvoisista paikoista. Legoland on tokikin lapsillemme ykköskohde, joten myös kokemuksia ja vinkkejä sieltä...
  14. B

    Lapsiperheet joilla on siistiä kotona, vinkkejä ja apua järjestyksen pitoon kaipaisin

    Kiitoksia kaikille jo vastanneille kovasti ja lisävinkkejä otan ilolla vastaan ;)
  15. B

    Lapsiperheet joilla on siistiä kotona, vinkkejä ja apua järjestyksen pitoon kaipaisin

    Perheeseemme kuuluu kolme lasta (koululainen, eskarilainen ja taapero). Kaipailisin vinkkejä kuinka pitää koti siistinä ja puhtaana. Kuinka paljon ja kuinka usein te siivoatte, joilla on aina siistiä ja puhdasta kotona? Lisäksi kaipailisin vinkkejä järjestyksen pitoon. Meillä imuroidaan...
  16. B

    Peliohjeet Scrabble junior peliin

    Ostin kirpparilta lapsille pelin junior scrabble. Harmiksemme peli oli muuten täydel- linen, mutta vain ohjeet puuttuivat. Osaisiko kukaan pääpiirteissään kertoa, miten peliä pelataan? Tai tietäisikö joku löytyisikö netistä ohjeita peliin. Yritin googlata ohjetta, mutten sitä äkkipäätään...
  17. B

    jyväskylässä synnyttäneet

    Minä olin puoli vuotta sitten siellä synnyttämässä ja kaikenkaikkiaan jäi hyvä mieli paikasta. Itse olin kahden hengen huoneessa (vaikka kyseessä kolmas lapsi ja alatiesynnytys). Osasto oli ensimmäisen päivän kyllä tosi täysi, mutta eipä se siellä kahden hengen huoneessa haitannut mitenkään...
  18. B

    G: Millaisia autoja teillä oli kun olit lapsi?

    Opel kadet. Sekä vaaleanvihreänä että harmaana
  19. B

    Onko lapsiluku täynnä? Kumpia löytyy ja montako?

    Lapsiluku on täynnä. Kolme poikaa meillä on ja näin on meidän perheelle hyvä.
  20. B

    G: mitäs perjantai illallista teillä tänään herkutelllaan?

    Tortilloja ajattelin laittaa pitkästä aikaa.

Yhteistyössä