Hakutulokset

  1. H

    Haluaako joku ostaa koti dopplerin?

    Doppleri meni jo!
  2. H

    Haluaako joku ostaa koti dopplerin?

    Vähän käytetty ja siisti omassa pakkauksessaan ja geeliäkin jäljellä yli puolet (parasta ennen 2012). Hinta 40e + postikulut (jotain 7e kai) Ite sain kuulumaan sydän äänet vasta viikolla 12 mutta olen lukenut että jotkut laihat ovat jo viikolta 9 kuunnelleet ääniä. Laita yv:tä jos kiinnostaa
  3. H

    Sektio-maidontulo??

    Maito nousi kyllä sektion jälkeen mutta olivat menneet antamaan pullosta maitoa vauvalle ja ei sitten tahtonut huolia millään tissä ja aina joutui laittamaan rintakumen...
  4. H

    Ulkoiletteko vauvojen kanssa joka päivä?

    Me käydään joka päivä tyttö manducassa ja koira remmissä ulkona lenkillä. Tyttö nauttii suunnattomasti ja nukkuu päikkäritkin paremmin
  5. H

    aivastus

    Meillä myös tyttö aivastelee ja hiuttaa silmiään ja mennään ens viikolla testeihin. 2 kisua meillä, toivottavasti ei tarvi luopua niistä kun tyttökin tykkää niitä 'silitellä' lue repiä :laugh:
  6. H

    Ruoka asiaa...

    Ok kiitos pitääpäs kokeilla =)
  7. H

    Ruoka asiaa...

    Minkä ikäiselle voi antaa raastettua omenaa tai tomaattia?
  8. H

    Manducan käyttö?

    Kannattaa tosiaan aloittaa muutamalla minuutilla ja olla sekin aika koko ajan liikkeelle niin vauva ei hermostu. Laita ittes ensin valmiiksi ja vauva sitten niin ei tosiaan hermoile kun laitat kenkiä tms. Mää käyn joka päivä lenkillä puolivuotiaan kanssa reilun puoli tuntia ja kaupoissakin...
  9. H

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Määkin kävin 'kerhoilemassa' :laugh: Että voi ihminen olla välillä tyhmänä :laugh: Noo kait se alkaa sujumaan kunhan harjoittelee Reissu meni hyvin mutta mies joi väkeviä ja arvatkaa vaa tuli riitaa sitten aivan tyhjästä :o olenkin mököttänyt tämän päivän........ ARG!!!!! Miten se sitten on...
  10. H

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Hmm vai tutun näköinen on meidän Siiri :laugh: Onhan se sellanen valloittava luonne josko tulee kuvissakin esiin ja jos on perinyt mun luonteen niin on avoin, ulospäin suuntautunut ja paljon itsestään antava :laugh: voiko noin sanoa?? :o :laugh: Tänään siis ulos miehen kanssa :D...
  11. H

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2a6f9+siiri-sipu.html Jes me onnistuttiin!!!!!
  12. H

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Siis voi jessus tota Netan tukkaa :laugh: ihan 2 vuotiaan näköinen söpö tytötyllerö =) Nyt laitan ukon hommiin että saan minäkin kuvia näytille, että mua ärsyttää kun en ite osaa :headwall: :headwall: :headwall: Roosa luulen että pojat saavat juuri oikean määrän lihaa kun kerran on toinen...
  13. H

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Voi kiva Roosa kun sait laitettua kuvia =) Olenkin odottanut näkeväsni kaksoset. Ihanat lacosteen paidat! Kumman näköisiä pojat ovat? Mun silmään ainakin ovat aika saman näköisiä, joskin toinen poju vähän kai hoikempi vai??? Kaikki näkee vauvat niin erilailla siis esim kumman näköisiä ovat...
  14. H

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Joo onhan Siiri ihan ok painoinen (hoikkanen) vaan taas oli laskusuunnassa paino. Meillä menee niin että nyt kun oli pituutta tullut kuukaudessa yli 3cm niin paino ei pysy mukana ja vastaavasti jos painoa tullut niin sitten ei pituutta. Siiri sai piikin reilun 3kk ikäisenä ja nyt oli se tehoste...
  15. H

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    eli 6kk neuvola takana..... taitaa tuo meidän neiti olla laihin porukasta kun painoi pikkasen yli 7kg ja pituutta reilut 67cm. Piikkiä tuli persuksiin, itkut tirautti kun kai se aine kirvelsi. Katotaan nyt sitten tuleeko kuumetta tai rauhattomuutta. Mennään jo puolen toista viikon kuluttua...
  16. H

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Jiksu sano anopille että tulee kohta teillekkin porttikielto jos ei osaa käyttäytyä. Siitä rasvasta niin että öljyä vois antaa pikkasen ruuan kanssa, meillä teki masun kipeäksi joten en ole nyt kokeillut muutamaan viikkoon. Pitääpä kokeilla..... Kovia rasvoja ei suositella. Siiri on syönyt...
  17. H

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Roosa kyseli eli meillä on vielä muistaakseni 8 alkiota pakkasessa ja aina 2 samassa oljessa. Mutta en antaisi siirtää kun 1 alkion kerrallaan, meillähän Siirikin lähti 1 alkion pakkas siirrosta. Minä menisin jo siirtoon mutta mies ei suostu :/ vaikka onhan tuo tyttö vielä kauhean nuori...
  18. H

    Paras rintareppu

    Piti vielä kirjoittaa että mun alaselkä ongelmat hävis kun vaihdoin baby björnin manducaan. Suosittelen!
  19. H

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Katoin äsken dokumentin kun 3 sisarusta sai vauvan. Siis 1 sisarista oli saanut kohdunkaulan syövän ja ei siksi saanut lapsia, hänen kaksos sisko antoi munasolun ja isosisko synnytti hänelle vauvan =) itkua tuhrasin kun mietin sen lapsettoman tunteita..... Sama tuli Jiksu mieleen kun äiti...
  20. H

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Menin eilen jotenkin ihan sekaisin ilo uutisista eli Haalistuneen raskaus mahdollisuudesta että Lampukalle jäi lähettämättä voimarutistuksia :hug: , on meillä vaan kaikenmaailman vastoinkäymisiä ollut tässä porukassa siis fyysisesti kun ollaan kuitenkin vielä nuoria ihmisiä. Miten muuten...

Yhteistyössä