Hakutulokset

  1. Ä

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Täällä on myös probleemaa kummiasian suhteen.. Hankalaa :/
  2. Ä

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Tsemppiä boomkaa! Toivottavasti saat helpotusta loppumetreillä! :) ja tietenkin peukkuja kaikille joilla h- hetki lähenee :) Me oltiin eilen tuossa lysy- synnytyksen jälkeisessä lääkärintarkastuksessa ja kaikki on oikein mainiosti! Tissihommat sujuu, ja ilmeisesti kirnuan kermaa, koska vauva...
  3. Ä

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Heippa hei! Piikuliinulla on tosiaan ollut kestämistä, onneksi palkinto on mitä parhain Rautalintu: Onnea pojasta, mietinkin osastolle salista siirryttäessä et olikohan se yksi ainoa sininen nuppineula perjantain kohdalla sinun :) ja taisi olla! Maria: Kokemuksesta tiedän tuon tuskan...
  4. Ä

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Pikaisesti omaa napaa: Pieni,rakas tyttönen syntyi klo 12.16. 3240g ja 49cm ❤ nopeasti meni koko touhu :) palaan paremmalla ajalla!
  5. Ä

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Täällä ehkä jotain tapahtumassa! Supistelee n. vartin välein ja lapsivettä (?) lorahtelee!!
  6. Ä

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Ihanaa rautalintu! Kohta on vauva sylissä ❤ Toisin ku täällä.. Blää.. Ei mitään synnytykseen viittaavaa. Olen jo asennoitunut huomiseen yakontrolliin ja siihen, että laittavat sieltäkin viikonlopuks kotiin hautumaan :| Ja jostain oon nyt onnistunu kehittämään kauheen paniikin tosta...
  7. Ä

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Onnea wuf! Tezalle voimatsemppejä! vaikeuksien kautta voittoon! Täällä täysinäisenä edelleen.. Huoh.. Jotain supisteluja viime yönä, mutta missä h*lvetissä on NE supparit jotka sais vauvan tulemaan ulos :( Boomkaa ja Maria: Samaan kerhoon, ihan muutamaan jokojo- kyselyyn oon myöski ehtiny...
  8. Ä

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Onnea piikuliinu ja haasu!! ❤
  9. Ä

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Onnea haasu kovasti potrasta pojasta ❤ ja kiva kun rikoit tuon myytin, että lähtö tulisi aina yöllä :D luo toivoa itsellekin! Vuohenkellolle tsemppiä huimauksen kanssa! Täysin lamaannuttava vaiva :/ itse olen kokenut korvaperäisen asentohuimauksen, ja toivon todella että saat apuja ennen...
  10. Ä

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    (.) Ei niin yhtään mitään Vauvaa ei näy ei kuulu, eikä mitään merkkejäkään et olis ulos tulossa. Oonki ihan varma et ens viikon pe oon siellä yliaikakontrollissa :| Ja jännitän et kaikki on hyvin. Kuopus syntyi 41+5 ja lapsivettä ei enää ollut, pelkkää vihreää tatinaa, onneks selvittiin...
  11. Ä

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Theranille paljon onnea tylleröstä ❤ Boomkaa: Kovin on samansuuntaisia neuvolakuulumisia meillä kaikilla. Ei vaan näytä kiinnittymiset sun muut merkkaavan mitään :D Haasu: Kiitos kysymästä, yhtenä kappaleena edelleen.. Huoh! Eikä kyllä mitään lupaavia merkkejäkään. Samoin koitin eilen saada...
  12. Ä

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Täällä ollaan pallona edelleen.. Eilen oli jotenkin levoton olo koko päivän ja iltaa kohti alkoi vessassa ravaaminen. Ennen puolta yötä tuli pariin otteeseen ihan oikeita supistuksia, ja olin ihan varma että nyt saadaan lähteä. Ja pöh, paskanmarjat! Siihen loppu ku kananlento :/ Outoa mulle, kun...
  13. Ä

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Haasu ja theran?? Vauvauutisia? :) Mä käväsin nlassa aamusella, siellä kaikki ok, mitä nyt nuo paineet.. Ja sama kuin Haasulla, vauva toooodella alhaalla ja kiinnittynytkin, jippii!! Toivo siis elää että on vapuksi sylissä :D Hyvää ystävänpäivää! Äippä ja pirpana rv 40+0!! ❤
  14. Ä

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Haasulla kuulostaa lupaavalta!:) Jokohan Theran on synnärillä myös..? Boomkaa: Huomenna kans neuvola ja laskettu aika myös, eikä tippakaan oo tarvetta sinne mennä :/ huoh.. No, kaipa sinne raahaudun ku montaa kertaa ei enää ainakaa ole. Seuraavan kerran varmaan sitte äitipolille...
  15. Ä

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Mylove: Toivotaan että lonkka korjaantuu helpolla. Meillähän on tuo kuopus, jolla hoidettu molemminpuolinen luksaatio. Kivinen oli se tie ja vei kipseineen kaikkineen melkein 2 vuotta vaikka heti synnärillä von rosen- lastahoito aloitettiin. Mutta näin hankala hoitoinen tosiaan harvinaista...
  16. Ä

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Kiitos Kachi, että jaksoit jakaa tarinasi meidän kanssa. Äläkä missään nimessä pyytele anteeksi, tässä huomaa taas kuinka ilo ja suru kuitenki kulkee aika lailla käsi kädessä. Olet ajatuksissa ❤ Mamille onnittelut rinsessasta Täällä aamusella tahittu paineitten kanssa, alapaine tuppaa...
  17. Ä

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Onnea kovasti kaikille vauvautuneille ❤ Täällä olo edelleen rauhallisen seesteinen, vasta heräsin 10h yöunilta En itsekään ymmärrä et miten se laskettu aika voi olla jo tiistaina :D Mukava pikkupakkanen näkyy ulkona olevan, josko sinne vähän puuhastelemaan kunhan ensin saa takkaan valkean...
  18. Ä

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Ei.. Kachi.. Paljon voimia kantaa tuo älyttömän raskas taakka ❤ Elämä on kyllä välillä niin järjettömän julmaa..
  19. Ä

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Kohtalotoveri täällä! Mullahan oli myös viimeksi nlassa paineet aika lailla samoilla linjoilla. Mä oon toki mittaillu niitä kotona muutenki ku kärsin valkotakkiverenpaineesta :/ mut tämän lisäks oli pamahtanu kilo viikossa turvotusta.. Mut täällä terkka ei ollu erityisen huolissaan, koska jos...
  20. Ä

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Tsemppiä kaikille, joilla kohta jotakin tapahtumassa!(y) Pian saadaan taas uusia vauvauutisia! Boomkaa; älä huoli, mä pidän sulle täällä varmaan vatsa pystyssä seuraa ku muut on jo hakeneet nyyttinsä kotiin :LOL: Ei niin minkäänlaisia oireita edelleenkään, päinvastoin, olo on käsittämättömän...

Yhteistyössä