Hakutulokset

  1. M

    Laihdutuskaveri hakusessa...

    Jos vain seura kelpaa? :D Aloitin tuolla Keventäjissä nyt maanantaina ja aika takkuillen on lähtenyt käyntiin. Minullakin on juuri tuo tunnesyöminen... Ja muutenkin tulee ihan liikaa mässytettyä. jotenkin vaan tuntuu, että tuolta kaupasta on helpompi ostaa niitä herkkuja jne, ku esim salaatti...
  2. M

    Laihdutuskaveri hakusessa...

    Jos vain seura kelpaa? :D Aloitin tuolla Keventäjissä nyt maanantaina ja aika takkuillen on lähtenyt käyntiin. Minullakin on juuri tuo tunnesyöminen... Ja muutenkin tulee ihan liikaa mässytettyä. jotenkin vaan tuntuu, että tuolta kaupasta on helpompi ostaa niitä herkkuja jne, ku esim salaatti...
  3. M

    Laihdutuskaveri hakusessa...

    Jos vain seura kelpaa? :D Aloitin tuolla Keventäjissä nyt maanantaina ja aika takkuillen on lähtenyt käyntiin. Minullakin on juuri tuo tunnesyöminen... Ja muutenkin tulee ihan liikaa mässytettyä. jotenkin vaan tuntuu, että tuolta kaupasta on helpompi ostaa niitä herkkuja jne, ku esim salaatti...
  4. M

    Laihdutuskaveri hakusessa...

    Jos vain seura kelpaa? :D Aloitin tuolla Keventäjissä nyt maanantaina ja aika takkuillen on lähtenyt käyntiin. Minullakin on juuri tuo tunnesyöminen... Ja muutenkin tulee ihan liikaa mässytettyä. jotenkin vaan tuntuu, että tuolta kaupasta on helpompi ostaa niitä herkkuja jne, ku esim salaatti...
  5. M

    Laihdutuskaveri hakusessa...

    Jos vain seura kelpaa? :D Aloitin tuolla Keventäjissä nyt maanantaina ja aika takkuillen on lähtenyt käyntiin. Minullakin on juuri tuo tunnesyöminen... Ja muutenkin tulee ihan liikaa mässytettyä. jotenkin vaan tuntuu, että tuolta kaupasta on helpompi ostaa niitä herkkuja jne, ku esim salaatti...
  6. M

    Laihdutuskaveri hakusessa...

    Jos vain seura kelpaa? :D Aloitin tuolla Keventäjissä nyt maanantaina ja aika takkuillen on lähtenyt käyntiin. Minullakin on juuri tuo tunnesyöminen... Ja muutenkin tulee ihan liikaa mässytettyä. jotenkin vaan tuntuu, että tuolta kaupasta on helpompi ostaa niitä herkkuja jne, ku esim salaatti...
  7. M

    Laittakaas kokemuksia Keventäjissä laihduttamisesta!

    Mie alottelin siellä tänään. Aikaahan siihen opetteluun menee jne, mut eiköhän se ole sen arvoista.
  8. M

    Paljon olet pudottanut painoa viimeisen kk aikana?

    Juu, no täällä ei ole kehumisen varaa.. Mistä he**etistä sitä itsekuria saa, ko mulla ei ole sitä ollenkaan!!! Aina vaan tulee ajateltua, että mitä väliä vaikka syönki.. Blaa, elämä ei maistu taas ollenkaan!! :kieh: :kieh: :kieh: :snotty:
  9. M

    Pistelaskin vai pv-cd?

    Ihan pakko kysyä, että oletteko onnistuneet tällä rompulla pudottamaan painoa? Onko innostus pysynyt, ettei mielenkiinto ole keskenkaiken lopahtanut? Olen nimittäin itsekin miettinyt ihan saman hankkimista, mutten sitten tiedä, kannattaako tuohon rahojaan tuhlailla... Että jos viittisitte...
  10. M

    Ystävä vai roskasäkki?

    Nojoo. Täällä ei sitten olla enään missään yhteyksissä toisiin. Tämä "ystävä" ilmeisesti otti asian niin, että häntä on loukattu ja hänelle on tehty vääryyttä. Eräät ihmiset kuulemma kutsuvat tällaista lajia sosiopaateiksi. En sitten tiedä. Mutta tässä sitä nyt ollaan, ja täytyy kyllä...
  11. M

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    Täällä myös -85 syntynyt äiti ja tyttö 2v 6kk =) :wave:
  12. M

    Mitä söitte tänään?

    Meillä on tänään Broileri-vihanneskeittoa :p Namii!!
  13. M

    kylläpäs on hiljasta..

    :wave:
  14. M

    ETSIN YSTÄVÄÄ OULUNLÄÄNISTÄ PINO 1

    miiku84, lisäsin sut =)
  15. M

    ETSIN YSTÄVÄÄ OULUNLÄÄNISTÄ PINO 1

    Saako lisäillä meseen? :)
  16. M

    Kunhan puran ajatuksiani

    Näinpä taas. Mammahoo on ihan oikeilla asioilla. Hienoa, että kehtaat valaista toisia :) Mulle ainakin oli apua sun kirjoituksista, kiitos niistä! Tuossa viimeyön olen ajatellut tätä nykyistä ystävyyssuhdetta, ja tullut tulokseen, ettei hän ole "ansainnut" munlaista ystävää, olen ollut liian...
  17. M

    OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

    Huomenta! Olen jo kerran itseni ängennyt tähän piiriin, mut nyt voisin vähän päivittää tietoja. Eli olen kohta 22v äiti ja tyttö on 2,5v. Asumme Oulun Toppilassa. Kaikki lähialueen äidit ja lapset (tietysti muualtakin :) ) ottakaa yhteyttä. Olisi kiva saada lenkkeily ja puistoseuraa...
  18. M

    Mitä söitte tänään?

    Niin, eli siinähän se kysymys jo tulikin.. :) Eli mitä ruokaa söitte tänään? Meillä oli kanankoipia ja sitten tein sellaisen riisi-vihannes-sekoituksen. Johon tuli puuroriisiä hieman, pussi puutarhurin kasviksia (pakaste) ja puoli pussia pakasteherneitä. Sitten siihen päälle sweet &...
  19. M

    ETSIN YSTÄVÄÄ OULUNLÄÄNISTÄ PINO 1

    Minä ilmoitan itseni tänne myös! Laittaa saa yyveetä, jos haluaa uusia meseystäviä. Oulusta olen, 21v ja yhden tytön äiti (-04).
  20. M

    Kunhan puran ajatuksiani

    Täällä ihan samoten. Ja kaikki tuo alkoi, kun lapseni syntyi. Kaverit jätti. Ja nyt sekin, mikä enään on jäljellä, joka pitää mua vaan roskakorinaan, aina vaan tekee ohareita, jos ollaan esim. kaupunkiin lähdössä. Hän ilmoittaa puolta tuntia aiemmin, ettei tulekaan. Ei tuokaan kivaa ole! Ja...

Yhteistyössä