Hakutulokset

  1. H

    - O - sidottuna?

    Selinmakuulla, kädet löysästi seläntaakse kiepsautettuna, jalat nilkoista tiukasti toisissaan kiinni, suussa pallo... käsien hitaasti vartalolla kuljettamista edestakaisin... Sormilla, huulilla, kielellä ja vibralla hiljalleen kiihottamista, välillä hieman taukoa pitäen, joskus pikkaisen...
  2. H

    Jääkö saamatta - O -

    Monta monta kirjoitusta on siitä miten jompikumpi "pihtaa" tai ettei seksi kiinnosta. Miten on jääkö monelta tuo iso O saamatta? Johtuuko siitä että kiinnostus lopahtaa jommalta kummalta?
  3. H

    Kiimainen syksy -96 II

    Jatkoa tarinalle Kiimainen syksy -96: Hiljalleen huomasin että tapailimme lomillani yhä useammin tutustuen paremmin toisiimme, muistin oikein hänen nimensäkin joka oli Tuula. Hän kertoi olleensa jo kouluajoista lähtien syrjäänvetäytyvä ja siten yksinäinen. Se miksi hän oli armeijaan lähtenyt...
  4. H

    Kiimainen syksy -96

    Jatkoa tarinalle Kiimainen kesä -96 IV: Viikonloppu noiden tyttöjen kanssa meni mukavasti ja palasin takaisin armeijaan pallit kuivina, myös peppuani aristi hieman. Kaluni nytkähti hieman housuissani kun muistelin sitä miten Maija oli tuota vyödildoaan käytellyt samalla mieleeni tulvahti tuon...
  5. H

    Kiimainen kesä -96 IV

    Heräsin riippumatosta jonne olin nukahtanut, hiljalleen aurinko oli kääntynyt niin että makasin suoraan porottavan auringon alla. Katsahdin vartaloani ja huomasin sen punoittavan, olin polttanut nahkani auringossa. Hiljalleen Matti ja Maijakin heräilivät tahoiltaan. Katselin heitä ja heidän...
  6. H

    Kiimainen kesä -96 III

    Jatkoa kiimaiselle kesälle -96 II... Makailin selälläni sängyllä hyväillen puolikovaa kaluani, siirsin toisen käteni palleilleni ja siitä edelleen hiljalleen kohti peppuani. Suljin silmäni, sormeni koskettivat peppureikääni, painan varovaisesti sormen sisälleni ja hiljalleen kaluni alkaa...
  7. H

    Kiimainen kesä -96 II

    Jatko kiimaiselle kesälle -96... Herään tukahduttavaan kuumuuteen, varovaisesti aukaisen silmäni ja näen edessäni Maijan paljaan pillun, joka hieman vielä punoittaa eilisten leikkien jälkeen. Katsahdan sivulleni ja huomaan Matin nukkuvan vierelläni kalu seisten ja tuhisten hiljaa, päättelen...
  8. H

    Kiimainen kesä -96

    Hox! Tarina on täysin fiktiivinen vailla todellisuuspohjaa! Tarina voi olla joidenkin mielestä perverssi tai vastenmielinen = ÄLÄ LUE PITEMMÄLLE! Tarina sisältää BI-seksikohtauksen. Ja tarina alkaa: Kesä -96 oli kuuma ja hikinen, olin silloin armeijassa, seurustelin ja olin juuri...
  9. H

    Unia

    Huh... Olipa mielenkiintoinen yö, näin seksin täytteisiä unia en olekaan hetkeen nähnyt. Mentiin kokoajan edestä ja takaa, välillä isommalla porukalla, välillä pienemmällä, miehet ja naiset sekaisin ilman mitään estoja... :p Nyt sitten panettaa niin hemmetisti ettei töistä tahdo tulla...

Yhteistyössä