Hakutulokset

  1. E

    Kannattaako lapsille ottaa influenssarokotus?

    en rokota seitsemää lastani eikä oteta me aikuisetkaan sitä. emme ole koskaan sairastanut influenssaa....
  2. E

    Onko kukaan tullut raskaaksi liian nopeasti sektion jälkeen?

    minun kaveri sai seuraavan lapsen 11kk päästä edellisestä sektiosta ja synnytti sen norm. alakautta. ihan norm. neuvolassa ja sairaalassa suhtautuivat.
  3. E

    Minkä ikäisinä olette saaneet ensimmäisen lapsenne?

    olin 19v ku esikoisen sain ja nyt olen 32v, kahdeksas tulossa helmikuun alussa.
  4. E

    onko joku koirarotu joka ei haise paljoa?

    cottonit ei haise jos peset säännöllisesti
  5. E

    Suurperheelliset...

    meillä on seitsemän lasta ja kohta syntyy kahdeksas. vanhin 12v ja nuorin 1.5v. ihan norm. liikutaan ja kuljetaan.
  6. E

    Mille ilmoitan seuraavasta asiasta (poliisi, lastensuojelu?) vai kiinnostaako mitään taho?

    kyl minäkin vanhemmille sanoisin tai sit oisin puuttumatta koko asiaan....
  7. E

    Käyttääks ekaluokkalaiset talvihaalaria esim. pihalla?

    meillä kyl pitää nuo viides ja kuudes luokkalaisetkin pihalla haalaria ja pienemmät kans. pojat viime talvena viel välltämättä tahto et voi kuulemma täysillä rymytä lumessa ja tehdä majoja ja ajaa kelkalla...
  8. E

    Kotiäidit, joilla väh. 2 lasta!!

    minä olen osaksi kotiäiti ku teen vain yövuoroja. ja on neljä lasta alaasteella ja kolme kotona, helmikuussa syntyy kahdeksas lapsi. siivousta ja leipomista riittää ihan joka päiväksi mut kyl minä lasten kans jonku verran kuljenkin esim. kaupungissa ostoksilla. ja en kyl koskaan siivouksia...
  9. E

    Streptokokki kolmella plussalla loppuraskaudessa

    minä kannan kans tuota streptokokkia ja on ollut nopeat synnytykset eikä tippaa ole ehditty laittaa. joku sanoi et ei tartu täys ikäiseen vauvaan jos kalvot puhkeaa vasta synnytyksessä . eikä minun kukaan 7lapsesta oo sitä saanut. se löytyi vahingossa ku tutkittiin km- sikiötä jonka sain viikolla 16
  10. E

    Koiran pentujen teettäminen koiralla ja työelämä?

    meillä ollut 8 tuntiakin keskenään kotona ku oltiin koko perhe kaupungissa... kyl koira pennuistaan huolehtii...
  11. E

    Koiran pentujen teettäminen koiralla ja työelämä?

    meilläsynnytti yks aamuyö ja apua ei kyl tarvinnut. nyt pennut kohta 2viikkoa ja en kyl oo niitä ruokkinut ko emä imettää niitä kokoajan.
  12. E

    Tässä mun mussukkani pennut kaksiviikkoisina. :)

    meilläkin sunnuntaina näille tulee ikää 2viikkoa http://www.aijaa.com/v.php?i=2666475.jpg
  13. E

    meni hermot lääkäriin..itku tuli ku pääsi ulos.. :(

    onko niitä kertaakaan puhkastu? meillä loppunut puhkasulla tulehdus kierre...
  14. E

    Rattaiden myynnistä

    onko sul minkä ikäiset ja millä varusteilla?
  15. E

    apua! luin eilisillan ketjuja ja nyt säikähdin

    no höpö höpö. minä ainakin on syönyt ihan normaalisti kaikkien seitsemän odotus aikana ja nyt tään kahdeksannenkin odotusaikana syön normaalisti. jos kaikkia alat miettimään niin eihän sitä voi ulkonakaan käydä ku saasteetkin on vaaraksi!
  16. E

    Selvittääkö nykyään kaikki tulevan lapsen sukupuolen etukäteen?

    minä olen näiltä neljältä nuorimmalta halunnut tietää, ja ovat sen kertoneet ja vielä on pitänyt paikkansakin. nytkin aijon kysyä ku ultraan pääsen.
  17. E

    Onko suursynnyttäminen vaarallista tieteellisesti

    liekköhän tuota väsymystä on yhtään enempää ku kaks lapsisen perheen äitilläkään. näillä isoilla perheillä on jo monta lasta vähintään yläasteella ja niistä on kyl paljon vähintäänkin henkistä tukea äidille jos sillä on vielä pieniä lapsia.

Yhteistyössä