Hakutulokset

  1. P

    Miten ihmeessä te pk-seutulaiset pystytte ostamaan asunnon?

    Itselle ei vielä asunnon osto ajankohtaista ole, mutta kauhulla olen katsellut asuntojen hintoja. Miten kenelläkään voi olla varaa ostaa yli 250 000 asuntoja... Meilläkin kun valmistumme, pitäisi olla ihan hyvät palkat molemmilla, mutta ei varmasti kaikilla ole. Vuokrallako sitten kaikki asuvat...
  2. P

    Satakieli laulaa ikkunan takana...

    Ja kasvoilla auringon puna. Kai se on oikeasti kesä! :heart:
  3. P

    Lokakuussa lämpimään, minne lasten kanssa halvimmalla?

    Haluttaisiin lähteä lasten ja isovanhempien kanssa lämpimään syyslomien aikaan, mutta juuri siihen aikaan tuntuu olevan matkat (tosi yllättäen joo) kalliita, ja lokakuussa ei enää varmaan euroopassa ole tarpeeksi lämmintä uimarannoilla lasten kanssa oleskeluun. Ehdottakaa, mihin...
  4. P

    Olis jo syksy ja koulu alkais!

    Mä olen ihan innoissaan aloittamassa taas koulunkäynnin syksyllä, enkä meinaa malttaa odottaa! :heart: Tuntuu, että olen taas löytänyt sen kipinän, minkä monta vuotta sitten jo kadotin, ja tunnen ihan oikeasti olevani oikeaa alaa opiskelemassa. Toivottavasti tunnen näin vielä ensi joulunakin...
  5. P

    Näkyykö teillä ykkösellä tekstit?

    Mulla ei :headwall:
  6. P

    Firefox päivittyi-Mitäs nyt kaataa koko selaimen...

    AARGh, itsestään siis teki automaattisen päivityksen, ja nyt ei taas mikään toimi, etenkin tää mitäs nyt takkuilee ja jumittaa ja kaataa välillä koko selaimen. Ois kiva, jos joku välillä toimiski..
  7. P

    Kiitos sille, joka käski kokeilla vanishilla liottamista vanhoihin tahroihin!

    Sain eräästä tosi rakkaasta mekosta vanhat tahrat pois, kun liotin sitä tujussa vanish-jauhe-vedessä yön yli! Aikaisemmin oon vaan laittanut geeliä ja antanut vaikuttaa sen ohjeen 5 minuuttia, mut nämä tahrat ei lähteneet silläkään, olin jo luovuttanut toivoni kunnes muistin tuon jonkun antaman...
  8. P

    Kenen 4v saa olla yksin ulkona?

    Vähän vastinetta tuolle äskeiselle ketjulle. Ja huom. haulla voi hakea myös aikaisempia ketjuja. Itse myönnän. Oma 1 kk päästä 5v on ollut joulusta asti itsenäisesti ulkona. Enkä ole päätöstäni ja päästämistäni katunut. Tosin voi olla, että joskus tulee tilanne, että luottamus menee ja yksin...
  9. P

    Taas mun koulusuunnitelmat heittää kuperkeikkaa...

    Sain tänään tietää, että mut oli hyväksytty erääseen 2-vuotiseen maisteriohjelmaan (A), ainoana tuolle osastolle... Mut mä olin jo päättänyt että jatkan vanhaa koulua syksyllä (B ), mitähän mä nyt teen. Sekoan varmaan lopullisesti kun on liikaa vaihtoehtoja. Molemmat alat olisivat siis...
  10. P

    Milloin tää helkutillinen uhmaikä loppuu?

    Tuon pojan uhmaikä on ihan hirveä! Parin viikon päästä 3 täyttää, ja uhmaa ollut noin puoli vuotta, nyt pahentunut muutaman kuukauden ajalla ihan järkyttäväksi. Kaikki on taistelua, kaikkeen sanotaan ei, ja myös tapellaan vastaan joka asiaa. Tänä aamunakin päiväkotiin lähtiessä piti ensin...
  11. P

    Pitääkö teidän päiväkotiin hakea joka vuosi erikseen?

    Juttelin erään päiväkodin työntekijän kanssa, ja hän kertoi että heidän paikkakunnallaan kaikki hakevat päivähoitopaikkaa joka vuosi, eli alkaneet päivähoitosopimukset eivät automaattisesti jatku, ja jos huonosti sattuu, saattaa joutua vaihtamaan päiväkotia... Meillä taas pitää hakea...
  12. P

    Maailma pelastettu, mehiläiskuolemien syy selvillä?

    http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Mehil%C3%A4isten+joukkokuolemien+syy+selvi%C3%A4m%C3%A4ss%C3%A4/1135245266143 Tuntuu, että on povattu maailmanlopun enteitä jo monta vuotta, koska mehiläiset ovat alkaneet mystisesti kadota. No, nyt on löydetty tällekin ihan luonnollinen, hoidettava syy.
  13. P

    En saanut kesätöitä.... AAARGHH...

    Joo, kiva, taisipa tulla köyhä kesä. Olen hakenut siis useampaan paikkaan, muista tullut vastaukset jo ajat sitten, mutta tähän työpaikkaan luotin, että pääsen. Olinhan ollut samassa paikassa töissä jo jokunen vuosi sitten, ennen kotiäitiyttä, minulla on hyvä tausta tuota työtä ajatellen...
  14. P

    Jos lähtis huomenna Tukholmaan...

    Niin mitähän siellä tekis. Siis yksin menisin laivalla, tiistaipäivä tukholmassa. Oisko hyviä ehdotuksia?
  15. P

    Poskiontelontulehdus?

    Mulla torstaina jo alkoi tulla oireita, ylähampaat särkee, poskiin sattuu, 2 viikkoa jatkunut nuha, päätä särkee... No, YTHS:lle ei enää päässyt. Soitin terveysneuvontaan, niin "yritä pärjäillä kotona". Kiva, kun en ole kahteen yöhön pystynyt kunnolla nukkumaan, päivän vielä pärjää mutta...
  16. P

    Kanasalaattia vai uuniperunoita kinkkutäytteellä?

    Oon täs pari tuntia yrittänyt päättää, kumpaa tekisin... Salaattiin tulisi paria eri salaattilajia, viinirypäleitä, kanaa, aurajuustoo, paprikaa yms. Uuniperunoihin täytteeksi tuorejuusto-majoneesi-kinkkutäyte.
  17. P

    Heh, puhuja vaihdettu tohon Reladent-mainokseen...

    Katsoinkin tuota jo aikaisemmin, et miten voi puhua niin epäselvästi nainen mainoksessa!! No, nyt oli dubattu päälle eri naisen äänellä. :laugh:
  18. P

    Myönteinen lomapäätös tuli! (tuettu loma)

    Elokuussa päästäisiin kylpemään koko perheellä Ikaalisten kylpylään! Onko muille tullut jo päätöksiä?
  19. P

    Ihanaa, kohta esikoisen eka kokoajanulkona-kesä!

    Tuo meidän vanhempi lapsi on nyt tämän kevättalven saanut yksin ulkoilla, joten näin myös ensi kesänä. Itse olen ollut aina laiska ulkoilemaan, niin ettei kesälläkään ole monia tunteja päivässä oltu ulkona. Tosi kiva, et nyt tyttö saa olla kesälläkin ulkona niin paljon kuin jaksaa, voin...
  20. P

    Onks tää saarioisten kanakeitto muuttanut reseptiä?

    Nyt mahataudin yhteydessä ostettiin taas, ennen tykkäsin siitä tosi paljon. Mut nyt on jotenkin ihan litkua, hirveän suolaista vieläpä. Eikö siinä ennen ollut jotain perunaa tai riisiä tms? Nyt on ihan kuin jotain kastiketta, yöh.

Yhteistyössä