Hakutulokset

  1. Autumn

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Hei kaikille, pitkästä aikaa jaksan kirjoittaa Tänään käyty nt-ultrassa ja turvotus oli ok. Veriseulan tulokset tulee myöhemmin tällä viikolla, kunhan käyvät Oulussa mutkan. Soittavat jos jotain poikkeavaa on ja jos kaikki ok niin tulee kirje kotiin. Laskettu-aika muuttui taas kerran eli...
  2. Autumn

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Laiskimus ilmottautuu. En ole saanut aikaiseksi kirjoitettua itse mitään vaikka lukemassa käyn teidän juttuja joka päivä. Vointi alkaa olla parempaan suuntaan jo. Juhannuksesta sen verran, että tänään lähden lasten kanssa minun vanhempien luokse ja ollaan siellä sunnuntaihin asti. Mikäs...
  3. Autumn

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Hei kaikille. Paljon on taas tekstiä tullut ja tuntuu, että en pysy ihan perässä aina, joten pahoittelut vielä teille kaikille joilla on ollut huonoja uutisia :hug: Itse olen vieläkin niin väsynyt ja pahoinvoiva, että ei oikein riitä energiaa mihinkään ylimääräiseen. Harmittaa kamalasti, kun...
  4. Autumn

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Pikaisesti kuulumisia. Tänään kävin ultrassa ja siellähän se jäbä oli niin kuin pitikin :) Onneksi vain yksi vauva tulossa. Jännitti, että ei vaan tuplat taas kerran tulossa. Laskettuaika siirtyi eli se on 20.1.2013 Lääkärin kanssa oli jo puhetta, että haluan sektion johtuen kammosta mikä on...
  5. Autumn

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Äiskä3 voimia :hug: Huonompi aamu taas takana. Muutamia päiviä putkeen oli ettei tarvinnut oksentaa ja nyt taas on niin kuollut olo, että ei jaksa. Sängystä ylös pääsin tuossa puoli kahdentoista aikaan. En edes muista milloin viimeksi olisin nukkunut niin pitkään. Väsymys on kamala ja...
  6. Autumn

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Hei kaikille Ekassa neuvolassa käyty ja tuli taas nuita lippuja ja lappuja ja kaikenlaisia purnukoita. Muistelin juuri, että on taas tainnut lisiä nuo jutut siitä, kun tuota nuorimmaista odotin. Nyt, kun vielä muistaisin mitä milläkin piti tehdä ja minne viedä ja missä minun pitikin olla...
  7. Autumn

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Parempi aamu takana. Selvisin pahastaolostani tällä kertaa nopeammin. Nyt ihan hyvä olo, kun muistaa vaan vähän väliä juoda tai syödä jotakin pientä. Kamala turvotus täälläkin tuossa mahan kohdalla. Siis oikeasti, kunnon möllykkä ilmestyi. Nyt kyllä jokainen huomaa, että on se ainakin lihonut...
  8. Autumn

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Hellun martta jaksuja sinulle :hug: Suerte tupla onnittelut. Itselläni kaksoset, tosin 8vuotiaat, mutta kirkkaasti vielä mielessä raskaus ja vauva-aika. Minun tuplat huomattiin rakenneultrassa vasta. Sillä minulla onkin aina pieni paniikki, että onhan siellä tällä kertaa yksi. Yhdet tuplat...
  9. Autumn

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Hei, vieläkö pääsee mukaan. Plussatesti tehty ja ensi viikolla ensinmäinen neuvola. Netissä laskurin mukaan laskettuaika 10. tammikuuta. Pahoinvointi alkoi muutamia päiviä sitten ja tuntuu päivä päivältä pahentuvan. Neljäs muksu tulossa siis. Kolme tyttöä ennestään, tuplat 8v ja sitten...
  10. Autumn

    Minkä kokoisia mammoja täällä palstailee?

    162cm ja n.56kg. Vaatteet 38, S..jotkut 36 voi mennä päälle. Riippuu vaatteesta.
  11. Autumn

    Päivän sapuskat :)

    Epäterveelliset tänään, tiedän. Aamupala: 3 kuppia kahvia Lounas: 2 kuppia kahvia Välipala: 2 kuppia kahvia Päivällinen: kaksi voileipää ja sitä kahvia Iltapala: Ei mitään
  12. Autumn

    Auttakee, ammatinvalinnasta!! Mikä on sinun koulutuksesi ja työpaikkasi tällä hetkellä? Oletko

    Ammatiltani ict-asentaja. Tällä hetkellä töissä koululaisten iltapäiväkerho-ohjaajana.
  13. Autumn

    Uusperheen äippä etsii uusia ystäviä :)

    Kainuusta minäkin. Uudet tuttavuudet olisi terve tulleita, joten saa laittaa viestiä =)
  14. Autumn

    Työssäkäyvät vanhemmat, oletteko tekin pullaltatuoksuvia vanhempia?

    En ole. Ja silloin, kun kotona olin niin en voi sanoa olleeni. Leivon hyvin harvoin.
  15. Autumn

    3 vuotiaan pituus

    Tyttö 3,5v ja pituutta 93,5 ja n. 14kg.
  16. Autumn

    Te, joiden lapsella ollut lonkkaluksaatio: kysymys

    Meillä myös tytöllä oli lonkkaluksaatio. 3kk lastassa oli. Nyt 3v ja istuu samalla lailla polviensa välissä, kunten muutkin ovat kirjoittaneet ja saa ne jalkansa suoristettua pyllyä nostamatta : /
  17. Autumn

    Auttakaa mua!!!Mielipiteitä kaipailen:)

    Turkoosia ehdotan minäkin :D Meillä makkarissa, valkea,ruskea, musta ja turkoosi.
  18. Autumn

    Kirppareihin hurahtanut

    Täällä yksi. Käyn 1-2 kertaa viikossa kiertämässä. Jos ei kerran viikkoon pääse niin tulee jo vieroitusoireita:laugh:
  19. Autumn

    Pukisitko lapsesi näihin vaatteisiin?

    En todellakaan pukisi:x eikä tytöt suostuis edes pukemaan tuollaisia päälle.
  20. Autumn

    Olipa taas ihana päästä kiertämään kirppiksiä. *kuvia löydöistä*

    Kivoja löytöjä=) Itse löysin tänään, nukensängyn 8€, joululahjaksi ajattelin nuorimmaiselle antaa. Pussillisen barbeja+tavaroita 8€ nämäkin ajattelin joululahjaksi. Vaatteita lapsille 0,50-2€ kappale hintaan ja itselle villatakin 3€. Tyytyväinen olen löytöihini.=)

Yhteistyössä