Hakutulokset

  1. N

    Omistaako kukaan pesukonetta, mikä sekä pesee että kuivaa? Onko hyvä?

    Meillä hajosi rumpu ja koin ahaa elämyksen: nämä kaksi toimintoa, pesu ja kuivaus, on siis vihdoin yhdistetty samaan laitteeseen: jos siitä onkin jo 10 vuotta, mä en ole seurannut markkinoita tarpeeksi tarkasti. :ashamed::D Joka tapauksessa, omistaako kukaan siis tätä kyseistä ihmelaitetta...
  2. N

    Joskus vielä muistuu mieleen tämä palsta, vaikka elämä onkin täyttä.

    Nyt oli pakko taas tulla pyörähtämään ja katsomaan mitä tänne kuuluu: eipä mitään uutta, taaskaan. :D Mulla valmistuminen häämöttää, teen ympäripyöreitä päiviä opiskelujen parissa ja töissä siihen päälle. Lomaa odotellessa, nyt alkaisi olemaan kyllä tarvetta. Kyllä on kotiäitiyskausi saanut...
  3. N

    Mistä taudista se "haukkuva" yskä saattoikaan kertoa?

    Mulla on ihan muistikatkos, enkä oo ihan varma joten apuja..
  4. N

    Ihania nää viikonloput: mahtava auringon paiste, kevätkin tulee! Fiilis on niin hyvä! :)

    Just vasta aamukahville keräilin itseni kun yön olin töissä ja kohta lähden töihin takas. Mutta ihana fiilis, ei oo mukavampaa kuin auringon paiste ja viikonloppu hyvässä työseurassa. :heart: Tätä osaa nyt niin arvostaa kotivuoden jälkeen näin kun harvakseltaan tekee. :flower:
  5. N

    Mulla on kerrankin oikeasti äitiyteen liittyvä tavallinen kysymys. =D

    No joo, en mä tiedä onko tää tavallista. Mutta siis kysymys kuuluu: onko normaalia että imetys on loppunut noin 5 kk sitten, ja yhä vielä tulee sellasia maidon nousun tapaisia tuntemuksia joissakin tilanteissa? Maitoa ei enää tule tippaakaan, mutta näitä tuntemuksia siis on.. Kuulostaako...
  6. N

    Kuulkaas kaikki jotka omaatte kokemusta yrityksen perustamisesta.

    Mä olen sanonut aina että musta ei tule yrittäjää ja yritän olla vieläkin samaa mieltä. Mutta silti, ihan vain mielenkiinnosta kyselen: oliko alku rankka? Oliko tuloja aluksi edes siihen, että perusmenot hoituivat, leipä pöytään ja asuminen ym? Mitä valmisteluja pitäisi tehdä ennen perustamista...
  7. N

    Hei ihan totta: mikäs kompromissi tähän?

    Kysymys kuuluu: on äiti ja lapsi. Äiti ei halua suukottaa lasta suulle. (kyllä, tämä tarinan äiti olen minä.) Äiti on ilmaissut kantansa perustellen asian suun bakteereilla ja niiden tarttuvuudella (kaikkea, eli tarinan oikeaa syytä, ei lastenkaan tarvitse tietää ), mutta lapsi tahtoo...
  8. N

    Kasvunpaikkoja.. taas.

    Mun sosiaalisten suhteiden ylläpitäminen ja niiden luominen vaatisi ehdottomasti että muuttaisin käsitystäni kotiäitiydestä ja pienilapsi ajasta. Suurin osa mun ympärillä olevista ihmisistä on niitä, joilla on pieniä lapsia ja ovat kotiäitinä ja pitävät sitä maailman parhaimpana tilanteena. Mä...
  9. N

    Ihana Kotisunnuntai. =)

    On vähän flunssanen olo, ja vauvakin korvatulehduksessa jälleen, joten taidetaan pysyä neljän seinän sisällä, löffiä, tuijottaa telkkaa ja leikkiä... Pyydän ehkä miestä tuomaan meille sipsipussinkin että päästään oikein fiilikseen. ;) Tälläiset päivät on kyllä joskus ihan kivoja, myönnän...
  10. N

    Mä tarviin netistä etsimisapua!!

    Siis pitäisi löytää kasvot, jotka voin tulostaa itselleni: sellaiset siis joihin voin tehdä meikkisuunnitelmaa, joko piirretty kuva tai valokuva josta on itse helppo piirtää läpi pään malli, silmät, suu, nenä, korvat jne perusjutut. Please hyvät netin käyttäjät, en löydä! :wave:
  11. N

    Mä olen niin innoissani, ja väittäisin että niin oikealla alalla!

    Jesjesjes!! Opinnot siis sujuu ihanasti. :D Mun on monena päivänä jo pitänyt tuuletella tätä, mutt on ollut vähän tän sivun kanssa ongelmaa, joten teen sen nyt. :D
  12. N

    Miten mä voin olla näin heikkohermoinen lasteni kanssa nykyään??

    Tää on ihan kamalaa, inhoon tällästä. Äyskin ja tiuskin pienistäkin asioista. :kieh: :/
  13. N

    Mango: ostin ekaa kertaa. Mistä mä tunnistan kypsän mangon ja miten sitä käsitellään?

    Siinä ne tuli, otsikossa jo. Varmistan vaan että oon ostanut oikeanlaisen, ja sitt se tärkein: kuoritaanko se (varmaan??), miten paksu kuori siinä on, eli tehooko kuorimaveitsi? Palasiksi sitt varmaan, onko se hyvää sellaisenaan vai jotain siitä valmistaen?
  14. N

    Hehkun nyt ihan vähän vaan, mutta tää on mun viimenen viikko kotiäitinä.

    Voin kertoa, että helpottaa. :D :D :flower:
  15. N

    Nyt tää on pakko purkaa, sori palstatoverit.

    Mä olen tullut siihen tulokseen, että joko a) mun äidillä on huolia, tai sitten b) siitä on vanhimmiten tulossa muuten vaan tavoiltaan ikävä ihminen. Se väittää ettei ole huolia sen kummemmin kuin ennenkään, joten oon kuitenkin päätymässä vaihtoehtoon b. Näitähän oon kirjotellut tänne...
  16. N

    Jos tekisitte itse taulun vanhoista ikkunan pokista ja tapetista..

    ... millaista tapettia laittaisitte? Onpas vaikea valinta..
  17. N

    Tehdäänkö teillä uuden vuoden lupauksia? Millaisia, jos tehdään?

    Mä yritän kovasti pohtia mikä olisi vuoden aihe, jos vaikka tekisinkin poikkeuksen ja lupaisin jotain muutakin kuin etten lupaa mitään? :D Voisin ottaa teistä mallia, jos avaisitte vähän omaa lupausten arkkuanne?
  18. N

    Kysymys korvikejauheesta, tai siitä valmistetusta maidosta.

    Pakkauksen ohjeen mukaan sitä ei saa jättää talteen seuraavalle syötölle, ja se pitäisi antaa heti pois. Meillä vaan on sellainen tilanne, että neiti ei suostu juomaan maitoa yhtään lämpöisenä, vaan se pitää jäähdyttää aina jääkaappikylmäksi: siihen menee hirveesti aikaa, tulee hermoromahdus jne...
  19. N

    Tästä tulee huono päivä.

    Se alko jo huonosti: kaksi tuntia vinkumista, huutoa, kiukuttelua. Ihan niinkuin kaikkiin kolmeen ois samana päivänä pistetty känkkispiikki. Nyt vauva nukkuu, ja jätkänkin pitäis nukkua: vaan ei nuku, ja se tarkoittaa taas sitä että kun pitäis lähteä ulos ja kauppaan, kundi on väsynyt eikä halua...
  20. N

    Jos haluan paistaa kasvispihvit uunissa, mitä luulette paljonko aikaa menee?

    Ohjeessa jonka löysin on ett paistetaan pannulla, mutt mä tekisin ennemmin uunissa kyllä.. Vai onko pannupihvit parempia?

Yhteistyössä