Hakutulokset

  1. L

    Minkä alan ihmisiä täällä pyörii?

    sairaanhoitaja hoitovapaalla
  2. L

    patti takaraivossa

    imusolmukkeet kohollaan, mutta tuntuu normaalilta. syynä tulehdus muualla kropassa. eli ei sen kummempaa.
  3. L

    patti takaraivossa

    mitä vois olla.. mulla patti tuolla kallonpohjassa. kova pallero, ehkä sormen pään kokoinen. ei kipeä. muljuu kun painelee. ollut ehkä puolisen vuotta. tuntuu, että välillä ehkä pienempi, välillä isompi. taas aloin vaivaamaan päätäni..
  4. L

    patti takaraivossa, ei ihan korvantakana.

    no tää mun tuntuu ehkä samalta..ei ole kipeä. kova. tuntuu että kiinni. ehkä sillain koholla, että peilistä näkyy jos tiiraa, mutta kuitenkin ihon alla. mutta ei ihan samassa kohdassa kun sulla. tää on enemmän tuolla takaraivossa, kallonpohjassa..ei niinkään korvan takana, kuten eka kirjotin...
  5. L

    patti takaraivossa, ei ihan korvantakana.

    kiitti...sitä mäkin olen miettinyt, koska luulen että se ei ole siellä koko ajan ollut viime talvesta. en tiiä. onneks ihotautilääkäri ensi viikolla muista syistä, jos samalla kysäsis.. alko vaan mietityttämään. kuten mulla usein tapana.
  6. L

    patti takaraivossa, ei ihan korvantakana.

    on täällä joskus joku kirjottanut samasta aiheesta. . .eli varmasti on kokemusta! ei vaan sillon koskenut mua, joten en muista mitä kirjottivat.
  7. L

    patti takaraivossa, ei ihan korvantakana.

    ..eiks kukaan jelpi..
  8. L

    patti takaraivossa, ei ihan korvantakana.

    ..mikä voi olla? on tosin ollut jo pidempään, muistaakseni viime talvena sen löysin. unohtanut koko jutun ja tänään taas menin löytämään sen. en tiedä onko ollut välillä pois, mutta siellä se taas on. sellainen herneen kokoinen pallero. ehkä just tossa kallonpohjan lihasten päällä, vai mikähän...
  9. L

    Hirvi unessa? mitä tarkoittaa..

    joo kävin googlettaan ton saman jutun noista tulkinnoista.. en vaan tiiä tarkottaisko tää mun kohdalla sitä? se uni oli sellainen levollinen, tarunomainen..ja ne sarvetkin oli niin oli suuret..ja jäi mieleen..
  10. L

    Hirvi unessa? mitä tarkoittaa..

    mitähän mahtaa tarkoittaa jos näkee monta yötä hirvestä unta. ensin taisin nähdä vain yhdestä hirvestä, viime yönä niitä oli kaksi ja juoksivat kovaa kyytiä suuret sarvet päässä mun ohitse usvan läpi. uni ei ollut pelottava, mutta siis toistunut pari kertaa eri muodossa..
  11. L

    1,5 vuotiaiden taidot

    samaa mieltä, miks jotkut ärsyyntyy tollaisesta! kaikki ne oppii samat asiat ennemmin tai myöhemmin. ja mä olin toi sama vieras nimimerkki..nyt jaksoin kirjautua. mä tulkitsin ton kielillä puhumisen vitsiksi, mutta totta tosiaan. kaksikielisethän ne tietysti osaavat =)
  12. L

    syyllinen äiti!(masentunutko?)

    mä olen sitämieltä, että jokainen äiti tuntee riittämättömyyttä ja syyllisyyttä. aina tahtoisi olla parempi äiti lapsilleen. mutta sä olet paras äiti niille, usko pois! jos et miettisi ja vaan karjuisit ilman sitä syyllisyyttä niin sitten olisi joku pahasti vialla. onhan noita huonoja kausia...
  13. L

    Kipuherkät ihmiset miten meni synnytys?

    mä olen ehkä väärä ihminen vastaamaan. en ole mielestäni kipuherkkä lainkaan! en osannut pelätä synnytystä ja hyvä niin. se on vaan tehtävä, ajattelin niin. sattu mitenpaljon tahansa, niin muutkin on siihen pystynyt. kipua ei voi kuvailla sellaiselle ketä ei ole synnyttänyt. itse kyselin...
  14. L

    perunasoselaatikko

    kiitos...jatkan perunoiden kuorimista! täältä saa aina avun vaivaan kun vaivaan =)
  15. L

    perunasoselaatikko

    nopeasti perunasoselaatikon ohjeita. perunoita ja jauhellihaa kaapissa ! auttakaahan koti-kokkia! kiitos jo etukäteen! :wave:
  16. L

    Hyvä istuin pyörään taaperolle?

    määkin tahtoisin tietää..
  17. L

    Mitä jogurttia 1 vuotiaalle?

    saa mitä milloinkin! yleensä A-jugurttia tai kidiusta.. myös viileistä tykkää! maustamaton ei mene vaikka mitä joukkoon laittaisi. en myöskään jaksa miettiä sokereita tässä kohdassa. kun ei joka päivä anna jugurtteja.
  18. L

    Makeisten antaminen lapselle?

    mikä ihmeen maaginen ikä toi 3v on? että sillon saa sitten antaa herkkuja? meillä on 1v6kk ja saa maistella kahvipöydässä kylässä sitä mitä on tarjolla. jos muutkin syö, niin lapsikin saa. hampaat pestään joka ilta ja ruokakin maistunut hyvin. karkkia ei olla annettu, mutta ei sitä myöskään...
  19. L

    Jännitysniska...

    eli siis mulla jännitysniska myös. nyt löysin patin niskasta, just niiden lihasten kohdalta. sellainen herneen kokoinen.. :/ ei ole kipeä. välillä isompi, välillä pienempi. en ole sinällään huolissaan, koska sellainen muistikuva, että joskus ennenkin ollut ja hävii itsestään. mutta nyt tuli...
  20. L

    Jännitysniska...

    Elina-81 ja muut:Neurologi teki mulle samat kokeet kun sullekkin elina. Sillon joskus kerroit niistä. käski tehdä erinäisiä "temppuja", haastatteli tosi tarkasti, tutki silmiä...kyseli paljon. no sanoi, että ei epäile ms-tautia. kaikki siis kunnossa. ihmetteli kuitenkin niin paljon oireita ja...

Yhteistyössä