Hakutulokset

  1. M

    Hyviä kuivausrumpuja/kuivausrumpumerkkejä

    Hooveriin olen ollut tyytyväinen
  2. M

    Taas on kevätjuhla-aika ja lapset kärrää lahjoja hartiat kumarassa :(

    :D no meidän lapset halus muistaa joulun kaikkia avustajiakin ja linja-autonkuljettajaa. Muistettavia oli aika paljon kun on neljä koululaista ja yksi esikoulussa. Joka luokalla opettaja +1-3 avustajaa. Ompelin sit luutuja ja linkkukuski sai vähän suklaatakin lisäksi.
  3. M

    Kohta se älämölö taas alkaa.

    No voi voi ne monet uskovaiset saa kuulla ja nähdä jatkuvasti sellaista mitä eivät hyväksy niin haittaako tuo jos ne uskonnottomat kuulee kerran vuodessa suvivirren? :D
  4. M

    Hieronta alkuraskaudessa

    Olen myös ratsastanu kaksi viimeistä raskautta reilusti yli puolen välin ihan normaalisti täysillä. Elimistöä kuunnellen. Senki jälkeen muutamia viikkoja vähän hillitymmin. Olen asiasta jutellu lääkäreiden/kätilöiden ja hoitajien kanssa ja jokaiselta olen saanu vastaukseksi että jos ei tunnu...
  5. M

    Hieronta alkuraskaudessa

    Olen käynyt kaikissa kahdeksassa raskaudessa hierojalla säännöllisesti. Ja seitsemännessä raskaudessa jäsenkorjaajalla. Ja ei ole koskaan mitään oireita ja vaivoja siittä tullut.
  6. M

    Mitäs teette juhannuksena?? Moniko meinaa möllöttää vaan kotona?

    Minunki ukolla meinas olla mut siirsivät sitä ens viikkon ni saadaan kerranki vaan olla. Ja ollu niin märkääkin että ei oikeen onnistukkaan.
  7. M

    mitä kihlajaislahjaksi nuorelle parille?

    Lahjakortti
  8. M

    Mitäs teette juhannuksena?? Moniko meinaa möllöttää vaan kotona?

    Mä haluan olla kotona. En edes halua lähtä minnekkään. Ihana saa olla vaan. Vissiin yks kaveri perhe tulee käymään mutta ei mitään ressiä koko jussista enään. Menee omalla painolla. Huomenna käydään häissä.
  9. M

    Pojan nimiasiaa :)

    Elia. Meillä on vuoden ikäinen Elia. <3
  10. M

    G: Perjantain herkkusi :)

    Puolukkarahka :D:p
  11. M

    Vai lievä tauti?!

    Suussa,kasvoissa, käsissä ,jaloissa ja vaippa-alueella on rakkuloita. Ja kutisee ja valittaa et on kipee. Kuumetta hiukan oli yöllä. Vois näin maallikkona äkikseltään luulla vesirokoksi mut kuulemma on tuota enteroa.Sitä on nyt joka paikassa liikkeellä.
  12. M

    Vai lievä tauti?!

    :|No kyllä meidänki 2vee on ihan oikeesti kipee ja sairas. Ihan reppana oli yöllä.Ja mitä tiedän tuota tautia olleena niin kyllä se voi tulla tosiaanki rajuna.
  13. M

    Mitä mieltä nimestä AHTI?

    Kuten minä jo sinulle sanoin niin aivan loistava nimi :) Entä miten olis Toivo tai Martti?
  14. M

    pesetkö saamasi lastenvaatteet, jotka pesun ja silityksen jäljiltä?

    Mä pesen kans ihan kaikki ja myös verhot. Poikkeus on ulkovaatteet. Tai en siskoilta saatuja vaatteita pese mut kaikilta muilta kyllä.
  15. M

    5v ei osaa sanoa K-kirjainta

    Miedän poika sanoon kakku on tattu. Ja täyttää parin kuukauden päästä 4vuotta. Ja onneksi puututtiin jo aikaisemmin koska näillä näkymin suu pitää leikata että puhe korjaantuu.
  16. M

    5v ei osaa sanoa K-kirjainta

    Meidän kohta 4vuotta täyttävä poika ei sano kans k-ta ja ei luultavasti opikkaan ennenku suu leikataan. Myös S ja R jäävät kokonaan pois(muita en nyt äkikseltään muista). Mut johtuu pojan piilosuulakihalkiosta joka löydettiin puolivuotta sitten.
  17. M

    Lila Maria Kyllikki tuli meidän tytöstä!

    Nätti nimi. :) (meillä on kans Lila mut se on koira)
  18. M

    44cm poika vauvan vaatteita pikeisesti??

    joskus olen nähnyt lindeksillä ja hm.llä noinki pieniä. Googlaa ''keskosvauvan vaatteet'' niin myydään ihan netissäkin. Muuten en osaa neuvoja.
  19. M

    Ylivieskatauti

    Näin minäkin olen sen käsittänyt. Ja tuota on täällä vähän joka talossa. Oulun eteläpuolella.
  20. M

    PINOON, JOILLE EI IKINÄ OSTETA TRAMPOLIINIA!

    Ja alkuinnostuksen jälkeen aika vähällä käytöllä.

Yhteistyössä