Hakutulokset

  1. T

    sekarotuinen

    collien ja joidenkin muiden sekoitus täällä meillä makoilee, ja karvojaan pudottelee...
  2. T

    **Tammivauvat2008**vol2

    huisis sentään, näillä sivuilla en sittenKaapon syntymän jälkeen olekkaan käynyt. Eipä meitä tuossa alkusivulla näykkää siitä syystä varmastikkaan. Pitääpis ruveta täälläkin piipahtelemaan ja lukemaan juttujanne, alusta asti ei kaksa 25sivua ainakaan nyt, ehkä jonain heikkona hetkenä sitten :D
  3. T

    *Tammivauvat 2008*

    Heipsan tännekkin :) Meillä poika nytten sen 12pvää... Vatsa kiusaa toista, rinta maito ei riitä ja ilmeisesti rintamaito ja nanni sekasin tekevät masun pipiks :( Yleensä kiukut on onneks hetkittäisiä...ei monta tuntia kerralla. Nukkuu yleensä silloin kun voisi valvoa ja kiukkuu silloin kun...
  4. T

    2 kk vähän velliä

    Hei. Mun esikoinen, nyt 8v oli tosi kinkki vauvana maidon kanssa.. Paino laski taikka nousi heikosti jne... 2kk ikäisenä neuvolasta tuli ohje, anna velliä... Ja siitä alkoi helpotus, tyttö söi paremmin, ja siten myös nukkui paremmin..itkuisuus väheni ja kasvu alkoi olemaan normaalia...
  5. T

    *TheTammikuu2008*

    Jimena, joo varmaan oltiinkin samassa huoneessa, tai kuulosti tutulta :) Muistelinkin että jollain oli ollut tosi nopsa synnytys ja olihan siinä huoneessa yksi prinsessakin :) Sainkin sitten yöllä taas kaverin sinne ja maanantai aamu meni lepposesti höpisten kunnes kuvaaja tuli ottamaan...
  6. T

    *TheTammikuu2008*

    Kiitos onnitteluista :) Eka yö kotona takana ja meni ihmeen hyvin, jouduin poikaa jopa herättelemään yöllä syömään :) sisarrukset ihmeen kilttejä, eivät uskalla edes tapella ja ovat niin auttavaisia :laugh: vielä hetken.. Koiruus oli ihan kummissaan ja kissa taas hiukan liian...
  7. T

    *TheTammikuu2008*

    Sunnuntaina lähdin jorviin kun en taas liikkeitä tunnistanut, lapsivettä oli vähentynyt ja jouduin sisälle. Maanantaina klo:11.00 minut käynnistettiin ja poikamme syntyi klo. 14.50 synnytys meni hyvin ja nopeasti :) painoa 3230g ja pituutta 48cm. Onnellinen äiti ja pika kotiutuivat tänään :)...
  8. T

    *TheTammikuu2008*

    huomenta tammilaiset :) Kirjoittellinkin eilen jotain höpötystä, mut kadotti mun nikkini... no eipäs haittaa. Tänään tulitasan viikko yliaikaa ja lähdöstä ei mitään tietoa. Eilenkin oli jotain kipuja mut mä en enään edes tiedä supistelenko vai mistä millonkin kysymys, oikeestaan en jaksa...
  9. T

    *TheTammikuu2008*

    Onnea iidukalle :flower: Johan nyt on kummeli, juuri kun päätin etten enään tressaa ja odottele niin nyt se masu asukki ei anna mun olla rauhassa :laugh: Alku selkä vihlonta, se pikkasen toss helpotti kun menin vessaan tekee ne isommat hädät..heh ja yöks, kiinnostavaa eikö totta. Mut...
  10. T

    *TheTammikuu2008*

    jimena: on kyllä kummaa touhua noiden paineiden kanssa. Mulla oli pienemmät paineet ja lähettivät jorviin tarkastukseen, no kotiinhan ne sieltä toki lähettivät. Neuvolasta mulla on vain positiivista sanottavaa. Mut tosissani olen miettinyt valitsinko synnytyssairaalan väärin. Kaks ekaa...
  11. T

    "Paras" vaunumerkki?

    aikaisemmin ollut emmalgungat ja brio kombi, kumpikin hyvä, emmaljunga yhdistelmät ehkä hippasen jäykemmät kun brion... Ja siis noista aikaa yli 6v. nykyään uudet varmasti paremmat. Nyt etsin pitkään, liikaa vaihtoehtoja, löysin kuitenkin käytetyt ja suht halvalla bora kombi yhdistelät...
  12. T

    *TheTammikuu2008*

    Hyvää iltaa. Onnea kaikille jotka oman kakkamoottorinsa jo saaneet käsiinsä :flower: Täällä yhä kärvistellään, selkä pirun kipeä ja nyt toi alapää ottaa lopputilin, eli on tulessa, selällään en ole voinut kuukausiin olla, mut nyt kyljelläkin olo jo tuskaa.. Vähänkin kun nappula liikkuu niin...
  13. T

    *TheTammikuu2008*

    Täällä vieläkin.. Supparit loppu. Maanntaina olin neuvolassa ja valkuaista löyty, lähetettiin labraan, no tulos oli rajalla eli huomen uudelleen neuvolaan ja katsotaan sit mitä sanovat. Mulla alkaa kroppa pettämään, eli kyse ei ole enään pelkästään malttamattomuudesta vaan siitä etten jaksa...
  14. T

    *TheTammikuu2008*

    tää kone kiukuttelee mulle tosissaan, millään päästä nettiin... mulla oli niit alkavia suppareit illalla, sain kuitenkin nukuttua ja masentuneena aamulla heräilin.. Noh, vaihdoin lakanat ja siivosin, selkää nipisteli ja jossain vaiheessa tajusinkin että suppareitahan ne taas.. No jokunen...
  15. T

    *TheTammikuu2008*

    No käväsimme sitten taas jorvissa... Liikkuu se siellä, en vaan kaikkea tunne kun istukka tuossa edssä siihen malliin kuulemma. Kaikki pienellä hyvin, sukupuolikin selvitettiin näin loppusuoralla, toinen poika tulossa meidän perheeseen :) Pari senttiä oltiin auki ja lääkäri tokas, ettei se...
  16. T

    *TheTammikuu2008*

    ja sitten tää konekkaan ei näytä toimivan, kaikkia näppäimiä ei näytä ottavan... eli anteeks virheet :kieh:
  17. T

    *TheTammikuu2008*

    HeMa05: olet oikeassa, täällä hyvä käyä lukemassa ja puntaroimassa, eipä nuo omatkaan ystävät oikeen ymmärrä kuinka rasittavaa tää loppuaika voikaan olla. Oikeen inhottaa maanataina viedä poika eskariin, ihan varmana sielläkin kaikki hitajat voivottelevat kun yhä yhdessä kasassa ja sehän ei...
  18. T

    *TheTammikuu2008*

    Miten te jaksatte hymyillä ja olla vaan.. Mulla laskettu päivä ja olen ihan loppu. :headwall: Ei vaan enään jaksais kantaa masua, yöt tuskaa, koht oikeesti suutun seuraavalle joka uskaltautuu soittamaan ja kysymään joko jakautunut :kieh: Kolmas tulossa mut millään en muista et ois näin...
  19. T

    *TheTammikuu2008*

    lueskellut täällä paljon, harvoin kirjoitellut. Maanantaina käväsin sitten jorvissa kun en saanut asukin liikkeitä laskettua, illalla onneks sitten heräili ja pääsin kotiin... 4cm sormelle auki, ei hajuakaan mitä se tarkoittaa, sunnuntaina olis laskettu aika, mut mitään ei kuulu eikä tunnu...
  20. T

    Huolestunut odottaja

    Kiitoksia viesteistä, ne auttaa heti. Sinänsä tiedän sen ettei se masu vielä näy, mutta käyppäs tuolla katselemassa muiden masua, niin ymmärrät huoleni :p Tota sydänäänilaitetta oen miettinyt, mutta meillä on rahat aika tiukassa, en viitsis sellaista hankkia, ukkokin kun on asenteella, älä...

Yhteistyössä