Hakutulokset

  1. E

    Ultrassa ei näkynytkään mitään - kokemuksia?

    Mulla oli viikot 8+5 kun ultrattiin eka kertaa eikä mitään näkynyt. Tosin ultrattiin vain päältäpäin, ja rakko ei ollut mulla kovinkaan täysi. Ultraaja oli kyllä kokenut ja etsiskeli vaikka kuinka kauan, mutta ei saanut mitään näkyviin. Seuraavan ajan sain rv 12+0, ja silloin näkyikin sitten...
  2. E

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Moikka kaikille! Kuten Tiila, minäkin käyn aina silloin tällöin täällä "vanhassa tutussa" pinossa kurkkailemassa kuulumisia. Kiva nähdä että täällä on taas vilkasta ja paljon uusia odottajia! Onnittelut suloisista vauvoista niitä jo saaneille, ja tsemppiä vauva-arkeen! Ja jänniä hetkiäkin...
  3. E

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kuumetta: ihania uutisia sinulla! Kerroit ensitunnelmat niin koskettavasti että kyyneliä sai täällä pyyhkiä silmäkulmista.... Paljon onnea ja peukkuja sen puolesta että raskaus sujuu hienosti loppuun saakka :heart: Tirlittanin puolesta surku tuli täälläkin :hug: Tsemppiä jatkoon sinulle ja...
  4. E

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Hyvää joulua kaikille, ja Katille erityisesti kaikkea hyvää pienen joulutontun hakureissulle!
  5. E

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Ihania uutisia Hannele! Aivan mahtavaa, paljon onnea raskaudesta ja toivotaan tosiaan että kaikki sujuu hyvin :heart:
  6. E

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Nostanpas vähän tätä pinoa, kun meinaa valahtaa tuonne kauas... Vauvanvaatteisiin vielä sellainen pakkaa sekoittava kommentti, että eri valmistajien/merkkien vaatteet voivat olla TOSI erikokoisia vaikka lapussa lukee sama senttikoko. Ainakin Tutan vaatteet on mun mielestä hirmu reilun...
  7. E

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Onnea Iida-Liinalle ja koko perheelle aivan hirmuisesti! Kyyneleet tuli silmiin kun ajattelin sinua ja pientä prinsessaasi :) Anjamaritalle onnittelut myös! Vaikka tosiaan sairaalareissu ei mennyt ihan suunnitellulla/toivotulla tavalla, niin lopputuloshan on kuitenkin tärkein. Terve...
  8. E

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Iida-Liinalle tsemppiä!!! Huih miten jännää, ja multa on jotenkin mennyt tässä ohi että olet jo noin hurjan pitkällä ja tosiaan että synnytyskin on nyt sitten ihan oikeasti käsillä :) Hyvin kaikki menee, ja ajatella että tosiaan ihan lähipäivinä teillä on vihdoin oma Nuppu sylissä :heart:
  9. E

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Tosi mielenkiintoista sektiokeskustelua täällä :) Lentoemo, mua ei tosiaan ole kukaan syyllistänyt sektiosta millään tavalla, ehkä tuo perätila on sitten niin "hyväksyttävä" syy ettei sitä kyseenalaisteta. Melkein päinvastoin, ihmiset tuntuivat enemmänkin ihmettelevän että ylipäätään edes...
  10. E

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Täällä taas vakoilija paikalla... Erityisesti seurailen nyt Anjamaritan tilannetta, kun mullahan oli myös tuo perätila. Itse sitten päädyin kuitenkin pitkällisten pähkäilyjen jälkeen sektioon, vaikka lantiokuvien perusteella olisi alateitsekin ollut tilaa synnyttää. Sanottiinko sulle Anjamarita...
  11. E

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Tuosta Iida-Liinan mainitsemasta rimakauhusta tulikin mieleeni... Kyllähän mullakin raskausaikana välillä oli noita tunnelmia että ei hitto, mitä tässä on mennyt tekemään, ja uskon että se on täysin normaalia asian läpikäymistä! Oudompaa varmaan olisi jos ei yhtään mietityttäisi, kuten...
  12. E

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Moi! Täältä suunnalta myös välillä vähän terveisiä... Kuten Tiila sanoi, vakoilua kyllä harrastetaan ja teidän kuulumisia seurataan, vaikkei aina ehdi kommentoida. Lämpimät onnittelut synnyttäneille ja ihania masunkasvatusaikoja muille! Kerhon puolella jo innolla odotellaan uusia jäseniä :)...
  13. E

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Täällä taas entinen 30+ kuumeilija vakoilee teidän kuulumisia... Onnittelut kaikille viime aikoina plussanneille, ihania uutisia! Ja erityisesti Bantskulle onnittelut ultrakäynnin johdosta! Niin hyvin on itselläkin muistissa tuo eka ultra, jossa pieni sydän sykki ja kädet viuhtoi hurjasti...
  14. E

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Bantskulle :hug: Vaikken ole ehtinyt kirjoitella, niin ehdin jo iloita plussastasi... ja nyt sitten kuitenkin näin ikäviä uutisia :| Onneksi vaikutat kuitenkin olevan suht positiivisin mielin kääntämässä katsetta eteenpäin. Tsemppiä!
  15. E

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Katille suurensuuret onnittelut pienenpienestä ihmisen alusta :heart: Aivan mahtava juttu, vihdoinkin plussa! Ihan meni kylmät väreet kun viestiäsi luin :)
  16. E

    isäkuukausi

    Tässä onkin jo tullut paljon oikeita vastauksia. Pari tarkennusta vielä. Isäkuukauden aikana ei äiti voi olla hoitovapaalla, siis kotihoidontukea ei voi saada samaan aikaan. Kun isä on isäkuukaudella, äidin on oltava töissä. Tässä on kai ollut ajatus että äiti olisi oikeasti, fyysisesti...
  17. E

    Nukkumatti laulun sanat?

    Eipä kestä :) Mulla meni lapsen syntymästä ehkä 3-4 kuukautta oppia nuo sanat, mutta nyt menee kyllä sujuvasti B)
  18. E

    Nukkumatti laulun sanat?

    Laulun nimi on Sininen Uni, sanat löytyy googlella :) *muoks* laitanpa ne nyt sitten vielä tähän Sininen uni Joka ilta kun lamppu sammuu ja saapuu oikea yö, niin Nukku-Matti nousee ja ovehen hiljaa lyö. On sillä siniset tossut ja niillä se sipsuttaa, se hiipii ovesta sisään ja...
  19. E

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kuumetta: yhdyn edellisiin, oireesi kuulostavat tosi lupaavilta :) Mulla oli ensimmäisenä raskausoireena aivan käsittämätön palelu. Muistan kun tärisin viltin alla sohvan nurkassa monena iltana... En kyllä nyt muista oliko se ennen testiä vai testin jälkeen, mutta aivan alussa kuitenkin. t...
  20. E

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Moi! Onnea Annolle :flower: Rintakeskusteluun täältä sitten toisenlainen kommentti, eli mulla ei ole rinnat kasvaneet missään vaiheessa, enkä taida oikeastaan edes tietää miltä maidon nousu rintoihin tuntuu... Mies kyllä väittää että rinnat on täyteläisemmät, mutta taitaa vaan kuvitella ;)...

Yhteistyössä