Hakutulokset

  1. V

    ***HUHTIHIPUT 2008 syystunnelmat***

    heips meilläkin on varpaat löytyneet :) ens viikolla on 5kk neuvola, toivottavasti on sitten jo oma neukkutäti pari viimestä kertaa ollut sijainen (tai oikeestaan sijaisen sijainen) mut joko tysin oma tai hänen lomasijainen. muuten lähen kotiin..... ei vaan kestä kun mikään ei oo hyvin ja...
  2. V

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    hei kaikille piitkästä aikaa B) meillä oli kone huolllossa ja sitä ennen rikki varmaan pari kuukautta niin en oo päässyt tänne tai muuallekkaan "ulkomaailmaan"... kauheen vähän käydään missään kun en vaan viitsi lähteä ja nyt ei ees teidä mitä kaikkea oikeen ottais mukaan kun jo maistellaan...
  3. V

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    Katariina mulla on kanssa polvet kipeenä :/ en tiedä onko tästä hormooni jutuista vai onko muuten vaan ja niin loppu. mulla on ennenkin olleet polvet kipeenä ja söin silloin nokkos kalkki inkivääri vihersimpukka pillereitä, nythän ei oikeen saa syödä kun imettää. olis kyllä luksusta et jäis...
  4. V

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    jos tää sitten on sitä tilausta... ainakin siihen on vastattu, ja viime yön nukkui hyvin syönnin kannalta. muuten tai olla pienelle liikaa kun isä katotutti uunoa. ei oikeen ollut rauhallista unta. syön kyllä ihan hyvin josko mäkin sitten koittaisin noita lidlin vaippoja, jotenkin vaan...
  5. V

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    mitä tuollaiselle 3kk ikäselle uskaltaa antaa muuta kun tissiä/korviketta? tai korviketta ei suostu syömään. mutta ei pelkkä tissi enää kyllä riitä, ei nukuta kunnolla ja päivälläkin aina vähän väliä syödään... paljon enemmän kun esim viikko sitten. vai pitäskö tää päivä vielä kitkuttaa ja...
  6. V

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    meillä tuli kanssa kutsu tohon rokotetutkimukseen, ei lähdetty mukaan ja lähinnä jo sen takiakun on pitkä matka tai ainakin tarpeeksi näillä hinnoilla. ja ei oikeen innosta kyllä ajatus pistää pientä koekaniiniksi. mulla on jo ollut kahet menkat :( seuraaval meen kait kierukun laittoon...
  7. V

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    heips en oo saanut aikaseksi kirjottaa mitään mutta lukemassa käyn noin päivittäin. Kiitokset Hysteeriselle uudesta pinosta :flower: Hippoliinako se oli joka kyseli silmän rähmimisestä? kysy neuvolasta silmätippojen lisäksi resepti silmävoiteelle, sillä parani ainakin Pihlan silmä joka...
  8. V

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    käyn välillä kyllä lukemassa täällä mutta sitte jo pitää mennä kun pieni haluu tms..... mä kävin viime la uimassa meressä ja mun maidot jäi sinne :( en mä ymmärrä, sen jälkeen on just ja just riittäny Pihlalle (en ennenkään lypsäny mut riitti erittäin hyvin) ja kun ei tyttö suostu syömään...
  9. V

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Me saatiin (tai Pihla) rotarokote viikko sitten enkä oo kyl huomannu mitään ihmeempää, vaipat tai sisältö näyttää samalta kun ennenkin ja ei huutoa tuo kait lisännyt. Välillä kyl muuten huudetaan mut niin kait kaikki siis lähinnä iltasin tulee huutoa ja yliväsyneenä kuten joku aika sitte ku...
  10. V

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Vilijonkka: meil on pientä ja ei joka kerta. aina alkanut sit viimeks syömään tissiä tai ei mul oo ees pumppua niin en saa pumpattua, ja luultavasti johtuu mulla siitä et maitoa tulee liikaa... ootko koittanut niin et lypsät eka ja sitte kun ei tuu enään niin vauhdilla maitoa niin tissiä...
  11. V

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    kattooko muuten tein vauvat telkkaria? meillä kun kytättäis mut oon yrittäny kyl estää laittamal sitterin niin ettei näkis
  12. V

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Mä maistoin kanssa Deetippoja ja olivat makeita mut jotenkin myös vähän kirpeitä... ei pahoja. ja kyl nekin tuntuu erittävän kuolaa, siis itellä. Meillä on tipat mennyt hyvin alas kyllä. ja siin mitta pipetissä on merkki ettei aina tarvii laskea tippoja (20 kuitenkin) onko muut saanut...
  13. V

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Kalenteri tekee kyllä ihania kakkuja.... vesi kielellä täällä niitä kuolaan :D juu mä oon kanssa ollut jossain muualla kuin paikalla kun on itsekuria jaettu, raskauskilot on jo lähtenyt tais suurin osa jäädä laitokselle mut siihen jämähti ja pois pitäs kuitenkin saaha reilun kymmenen kiloa...
  14. V

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Hysteerinen tytön nimen saa laittaa etusivulle... Ootteko muut ottanut vauvalle rotavirus-rokotteen? Pihla sai eilen ensimmäisen ja kuukauden päästä tehosteen. Kiva kun tänävuonna se maksaa 160e ja ens vuonna kuuluu jo rokotusohjelmaan... melläkin taitaa vähän kuumuus vaivata pientä mut...
  15. V

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Heippa pitkästä aikaa... on ollut tohinoita ristiäisten kanssa ja muutenkin (mies lomalla häiritsemässä....) eli meilläkin oli ristiäiset eilen ja typyn nimeksi tuli Pihla Annika :heart: nyt lukemaan miten täällä on mennyt Veera ja Pihla
  16. V

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    heips. justiinsa ehtii ja jaksaa täällä nyt käydä... typy pitää kiireisenä :saint: meidän tiedot: 3.4 syntyi tai leikattiin 3330g painava tyttö ja 47.5 pitkä rv39+3 ja paikkana oli Pori meillä pientä ei saa laittaa lainkaan sitteriin yms ainoastaan syli sänky tai tyynynpäällä. käy...
  17. V

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    eli pienen mitat oli pituus 47.5 paino 3330 pipo 36 G mies oli mukana leikkauksessa ja pitää talvilomn ja viikon isyyslomaa tai talviloma alkoi leikkauspäivänä.
  18. V

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    nyt alan lukemaan mitä täällä on muuta tpahtunut
  19. V

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    en ole ennen ehtinyt koneen kuo mutta silloin 3 pv leikattiin suunitellusti ja tiistaina kotiuduttiin eilen taas jo käytiin lääkärillä.... pieni sai lastan alleen kun lonkat ei olleet vielä ehtineet kehittyä kunnolla, tai siihen varmaan vaikutti sekin että oli perätilassa. noh siihen on jo...
  20. V

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    Huhtikuulle päästiin B) Onnea jo vauvan saaneille :flower: Simppu missä sut sektioidaan? mulla nimittäin sama päivä ja homma edessä.... mut katotaan nyt miten menee kun eilen tuli limatulppa. toisaalta saskyllä pysyä torstaihin asti masussa. tai en mä nyt oikeen aprillipilaakaan halua...

Yhteistyössä