Hakutulokset

  1. Ä

    Kuinka monta lasta, kuinka monta keskenmenoa?

    4 lasta, 1 ku, 1kkm rv 10+4. poika -99, poika -03, ku -07, poika -10, tyttö -12, kkm 04/13.
  2. Ä

    kaavinta spinaalipuudutuksessa...

    Tunteet menee tosiaan laidasta Laitaan, surusta -vihaan. Myös epäusko km:ään, ei tää voi olla totta. Mulle tuli myös olo etten enää halua raskautua.pelko että joudun saman kokemaan ja vihan tunteet epäonnistumisesta hiertää mieltäni, vaikka meillä on jo neljä lasta. Koen etten saanut kantaa...
  3. Ä

    kaavinta spinaalipuudutuksessa...

    Onko kukaan muu joutunut olemaan hereillä kaavinnan aikana? Minulle tehtiin kaavinta rv 10+4, kkm. Sikiö vastasi viikkoja 9+6. Menetyksemme huomattiin ensimmaisessä uä:ssä rv 10+1. Sairastin rajun influenssan, se ilmeisesti koitui pienokaisemme kohtaloksi :( uä:ssä kaikki rakenteet ym oli...
  4. Ä

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Hei Eilen oli kaavinta, se tehtiin spinaalipuudutuksessa. Kauhea kokemus, vaikka sain kaikenlaisia lääkkeitä. Puudutukseen päätyivät siksi kun edellen olin kipeä (influenssa) ja minulla on paljon allergioita. Kaikki oli nopeasti ohi. :( ottivat meidän pienen purkkiin ja tutkittavaksi, koska...
  5. Ä

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Meidän pieni vauvan alku oli lakannut elämästä viime lauantaina. Sikiö vastasi 9+6. Lääkäri ultrasi ja kertoi pienen olevan rakenteiltaan ja kaikinpuolin normaali. Km:n syy oli lääkärin mielestä tämä raju influenssa. Lääkäri kertoi , että epidemia aikoina keskenmenoja on normaalia enemmän...
  6. Ä

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Huomenta Onnea kaikille tänään ultraan menijöille. Dita, mullakii on joskus ollu tuollaisia ajatuksia, että milloinkohan se km osuu meidän kohdalle. Minulla on yksi kohdun ulkoinen raskauskin takana, vuonna 2007. Ja nyt, tänään selvii pikkuisen tilanne. Pahinpaankin olen jo itseäni henkisesti...
  7. Ä

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Hei! Huomiseksi sain ajan gynenpolille raskauden/keskenmenon vuoksi. Tänään soitteli sieltä sihteeri aikaa, samalla kysyin että mitä lähetteessäni luki, kun lääkäri oli niin harva sanainen, eikä suoraan sanonut että olisi kesken. Puhui vaan sikiön koosta, ettei saa jostakin selvää (?) Ja ettei...
  8. Ä

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    hiusten värjyystä meinasin värjätä tänään hiukset tumman ruskeiksi. Jotain piristystä tähän päivään ;) vaikka mieli on tuosta uä:stä sekasi...
  9. Ä

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    (.) se oli sitten eka uä, vu. rv 10+1, sikiö vastasi viikkoja 9+3. Lääkäri teki tuon uä, ei löytäny sykettä, eikä sikiö liikkunut :( Laittoi kyssin gynen polille lähetteen tarkempiin tutkimuksiin 1 - 7 päivän sisällä. Kyseli vuodot ym. no mtn vuotoja ei oo ollu.. totesi että mene suoraan...
  10. Ä

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Huomenta :) Tänään on eka uä, tässä tapauksessa se vu :D rv 10+1 (menkkojen mukaan)Saas nähdä mitä masusta löytyy.. Mulla ei oo ollu enää kahteen viikkoon mtn etomisiakaan, maha vaan kasvaa.. Toivottavasti kaikki on hyvin, mulla on ollu nyt 1½viikkoo influenssa ja en oo koskaan ollu näin kipee...
  11. Ä

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Hei! Täydennystä noihin synnytyssairaalatietoihin ja ikään, kyssissä synnytän ja oon 33v. anoppi juu, eipä juurikaan olla tekemisissä, hän on mieluusti kaiket ajat humalassa :( oma poikansa ei halua edes nähdä äitiään, saati viedä lapsiamme tapaamaan mummo äitiyspakkausta emme ota...
  12. Ä

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Heippa! Minäkin hyppään tähän lokakuisiin mukaan. la on menkkojen mukaan 28.10. Eka uä on 2.4., vähän myöhässä mulla tuo vu. Meille tä,,mä on viides lapsi :) p-99, p-03, p-10, t-12. Ukolla on edellisestä liitostaan 7v tyttö. Minun kaksi vanhinta lasta edellisestä suhteesta. Nyt meille siis...
  13. Ä

    *Toukokuun Toivotut* TOUKOKUU, MEIDÄN KUU <3

    hei! tänne syntyi tyttö 7.5. painoa 3605g ja 52 cm rv39+5. Tyttö on iki ihana :heart: Tulen tarkemmin kertoilemaan paremmalla aikaa :) Onnea kaikille synnyttäneille ja onnea kaikille niille joille koitos on vielä edessä :)
  14. Ä

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Syli84, niin olin itekkin ennen sellainen että teen kaiken ite... mut nyt oon ihan ilonen kun saan apua. Tilanteetkin muuttuu, nyt jo lapsia kolme, kohta neljä :) huushollissahan meillä täällä pyörii myös kaksi koiraa ja kaksi kissa ja ukko reissutyössä reilun viidensadan km päässä :) joten...
  15. Ä

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    toivotaan eskapismille synnyttäviä supistuksia. :) Täällä ei tosiaan ole ollut niitä kipeitä supistuksia sitten viime torstain.. keränneeköhän kroppa voimia voimia tulevaan. Tänään tuleekin mun äiti ja setäni vaimo meille siivousavuksi, ja otan avun vastaan mielellään. Itse huomaan miten on...
  16. Ä

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Onnittelut marenda ja lily-rose :flower: Ja kaikki muutkin ketkä käärön on jo saanut :heart: Täällä rv 37+6 ja huomenna neuvola, viimeviikon torstaista asti ei ole sitten supistellutkaan, vaikka ä-polilla olivat melko varmoja, että syntyy hyvin pian... Limatulppaa on tullu joka päivä n...
  17. Ä

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    poks 37+0 :) Huikeeta miten aika on menny!!! 8) Alkaa olla joillain kyse enää päivistä, toisilla viikoista :) Oon huomannu saman kotona möröttämis tarpeen. Maanantaina kävin ä-polilla, eivät antaneetkaan käynnistyspäivää, koska vauveli sokerihommeleista huolimatta ei ollutkaan kasvanu...
  18. Ä

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    huomenet kaikille! täällä voidaan paksusti :D väsymys painaa ja lonkat kipeenä, paastosokerit päin peetä, mut muuten kaikki vauvalla ok. Tämän päivän ohjelmassa onkin verensokerin vuorokausi mittaus näin kotosalla. Eli joudun mittailee tavallista useemmin noita sokereita :/ Maanantaina toimitan...
  19. Ä

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    moi! Täällä poksuu rv 34 ja olo ollu muutaman päivän tosi väsynyt, en tiiä mistä johtuu. Rautaa on menny rv 20 ja jotain ja rd:n takia oon koittanu jaksella "dieetillä", vaikka lipsumista on kyllä ollu ilmassa nyt.. aina ei jaksa nipottaa.. Oon huomannu jos on vähänkin harmaampi päivä niin ei...
  20. Ä

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    huomenet! Se ois poks 32rv! sairaalakamat - juu, tässä pikkuhiljaa olen alkanut "mielessäni kasaamaan" kassia ja osa tarvikkeista on jo valmiina kassiin menossa, vaan kassi puuttuu :D Vauvan kotiutumis asusteet on hommattu.. kaksin kappalein, nimittäin äitini halusi ostaa oman...

Yhteistyössä