Hakutulokset

  1. Ä

    kaavinta spinaalipuudutuksessa...

    Onko kukaan muu joutunut olemaan hereillä kaavinnan aikana? Minulle tehtiin kaavinta rv 10+4, kkm. Sikiö vastasi viikkoja 9+6. Menetyksemme huomattiin ensimmaisessä uä:ssä rv 10+1. Sairastin rajun influenssan, se ilmeisesti koitui pienokaisemme kohtaloksi :( uä:ssä kaikki rakenteet ym oli...
  2. Ä

    RD odottajat 2012

    Hei! Ajattelin jotta uusi pinoutuminen nyt 2012 vuodelle ois kiva, suurin osa ilm. edellisestä RD pinosta on kai poksahtanu :D joten ois kiva vaihtaa kuulumisia ja kirjoitella vaikka niitänäitä :) Joo, eli oon 4:ttä lastani odottava äiti, la 9.5. (jonkin laskutavan mukaan 12.5., mut aivan...
  3. Ä

    plussa tuli

    ja ei ollu yllätys.. mutta miksi en ole yhtään innoissani tai ei tunnu sille että odottaisin uutta alkua. jokin minulle tänään sanoi että osta testi.. yleensä minulla pissatestissä ei näy raskaus ennen kuin menkat on kaks viikkoo myöhässä, mutta nyt pari päivää myöhässä ja kaksi selkeää viivaa...
  4. Ä

    pikkusen jeesiä, kiitos...

    vähän vidumainen tilanne... aloitin noin 3½ viikkoo sit käyttää ehkäisyrenkkuu... asensin sen silloin ku oli menkat... 1 päivän vuoti, sit enää tiputteli parina päivänä... nyt kun 3 viikkoo pidin rengasta ja otin sen pois lauantaina, niin menkatha olis jo pitäny vissiin alkaa... noh, en ihan...
  5. Ä

    Hei, pinoudutaan!

    Niin nähtäisi keitä meitä täällä on?! Ok? Ja tietenkin mielellään mustana jotta vois laittaa YV:tä jollekkii, jos mieli tekee...Ok?? Ja voishan vähän kertoo itestäkin jotain. Minä aloitan. Olen vm. -79 yh. äiti ja minulla on kaksi poikaa, 7½v ja 3v. Käyn töissä ja asun vuokralla tällä hetkellä...
  6. Ä

    voiko kohtu hylkiä kierukkaa?

    Mulla on ollu n.7kk h.kierukka ja vaivaa vaivanperään... Nyt sitten huomasin että ne kierukan langat tuntuu melkein emättimen suulla ja ovat terävät ja ne hankaa tosi ikävästi. noin kuukausi sitten lääkäri sanoi kun tarkasti alapäätäni että kierukka on hyvin paikoillaan ja ne langat oli sillon...
  7. Ä

    hormonikierukka ja valkovuoto

    Laitatin 3kk sitten hormonikierukan ja ekat menkat kesti 1kk, toiset 2vkoa ja menkkojen välissä valkovuoto on kamalan runsasta. Tuntuu kuin välillä olisi "pissat" housussa kun valkkista oikein lorahtaa (on juoksevampaa ja paljon runsaampaa kuin ennen kierukkaa). Aina saa olla pikkuhousun suoja...
  8. Ä

    sapiivaivaiset ja närästyksestä kärsivät, huhuu!

    Olen jo lopen uupunut näihin ylävatsa oireisiin ja jatkuviin tutkimuksiin. Kuulostaako tutulta: eto ruokailun jälkeen, röyhtäyttää, närästää, ajoittaisia kylkikipuja, paino laskee... Tutkimuksissa olen ravannu tuon tuosta ja nyt ilmeisesti diagnoosi on sappikivet (soraa sappirakossa) ja joka...
  9. Ä

    Laihdutuksen seuraustako?

    Viime keväänä pudotin painoa eräällä dieetillä 5kg, jonka jälkeen alkoi ylävatsani oireilla. Kesän aikana paino laski ilman laihduttamista vielä 4kg, koska ruokailun jälkeen tuli kuvottava olo... Lääkärissä kävin vasta syksyllä ja sapessa oli soraa (uä tutkimuksessa selvisi). Veriarvot oli ok...

Yhteistyössä