Hakutulokset

  1. nirppurotta

    Voiko äitipolille mennä suoraan?

    Kiitos. Kyllä nyt jo pitäis lähete saada, kun kolmatta kertaa meen. Ootko ite käynyt jo? Mikäs sulla oli vatsakivun syy?
  2. nirppurotta

    Voiko äitipolille mennä suoraan?

    Jos sais tolta neuvolalääkäriltä lähetteen, niin sillä varmaan sitte pääsee? Vai pitäskö pyytää erikoislääkärille?
  3. nirppurotta

    Voiko äitipolille mennä suoraan?

    Huomenna oon menossa jo kolmatta kertaa lääkäriin näitten vatsakipujen takia.. oon siis 17+ viikolla raskaana ja mahaa polttanut supistusmaisesti jo yli 2 viikkoa. Mutta ei siis oo supistus, eli kohtu ei kovetu. Pienikin rasitus provosoi, eilen riitti keittiöjakkaralle nousu. Polte kestää koko...
  4. nirppurotta

    Viimeistä päivää tällä nicillä..

    Veikkaan, että ennemminkin sitä kiinnostaa, että oonko ehkä täällä moittinut tai valittanut nykysestä miehestäni...Mutta siinä kohtaa kyllä vetää vesiperän.
  5. nirppurotta

    Viimeistä päivää tällä nicillä..

    Pitäiskö alkaa retostelemaan mun ja nykyisen mieheni seksielämällä....jos loppuis kiinnostus :saint: ?
  6. nirppurotta

    Viimeistä päivää tällä nicillä..

    Ai siinä viestissä, jonka hän luki? Kerroin vaan siitä, että mennään yhteistuumin perheneuvolaan vielä ettimään apuja pojan sopeutumiseen tähän uusioperheeseen. Ja mainitsin, että ulkopuolisen avun turvin eksäkin huomaa, ettei mun ja mun miehen syyllistäminen auta heidän tilannettaan yhtään...
  7. nirppurotta

    Viimeistä päivää tällä nicillä..

    Niin näen, mutta en googlaa hänen nimeään ja nimimerkkejään ja käy lukemassa mitä hän on kirjoitellut jonnekin palstoille. Niin paljoa ei kiinnosta.
  8. nirppurotta

    Viimeistä päivää tällä nicillä..

    Jaa-a. Liikaa luppoaikaa :D ? Ei siinämitään, mutta kehtas vielä tuoda julki. Nyt varmaan taas haukkuu mua ympäri kaupunkia, kun kehtaan sillä tavalla kirjoitella. Ja kaikki tajuaa, että toinen on kyllä aika outo, jos vielä viittii nähä vaivaa mun elämästä....
  9. nirppurotta

    nyt pitää ryhdistäytyä....

    Järkevä ratkaisu :flower:
  10. nirppurotta

    Viimeistä päivää tällä nicillä..

    Ukolla on uusi kihlattu...ja uusioperhe. Mä ollut jo vuoden naimisissä nyksän kanssa jne. Miten voi mun elämä vielä noin paljon kiinnostaa...? Ja mitähän tämä uusi puoliso tykkää, että äijä käy netissä kyttäämässä eksänsä tekemisiä.... :saint:
  11. nirppurotta

    Viimeistä päivää tällä nicillä..

    Eipä siitä itseään voi tunnistaa, mitä oon tänne kirjoitellut. Mutta kun tietää mun nicin, ku oon vuosia sillä kirjottanut. Ja nicillä googletti... Muoks....Googlas :D
  12. nirppurotta

    Viimeistä päivää tällä nicillä..

    Kävi tänään nimittäin niin, että eksä soitti ja haukku mut puhelimessa viikon vanhasta viestistä, jonka olin tänne kirjoittanut... No mä sitte tietysti totesin, että aika surullista, että pitää täällä käydä vakoilemassa mun kirjoituksia. Hän totesi,ettei vakoile vaan hän GOOGLETTI! No lukekoon...
  13. nirppurotta

    Kelan sairauspäivärahasta...

    Kiitos vastauksista. Kivi vierähti sydämeltä. Näyttää siltä, ettei musta ole enää töihinmenijäksi ennen vuosiloman ja siitä sitte mammaloman alkua. Mutta Kelan sairauspäivärahalle ehdin tippumaan. Jos menis sen verotuksen mukaan, niin 2007 olin kotihoidontuella ja työttömänä ja nyt sentään...
  14. nirppurotta

    Kelan sairauspäivärahasta...

    Eli lasketaanko aina tilanteesta riippumatta viimeksi vahvistetun verotuksen mukaan, vai onko tässäkin mahdollisuus laskea 6kk tulojen mukaan, jos tulot kasvaneet sen 20% ?
  15. nirppurotta

    Laittaisitko sinä ujoa ja arkaa 2-vuotiasta muskariin?

    Mä kävin poitsun kanssa pari kertaa muskarissa, kun oli reilu 2vee. Poika kanssa vähän arka. Mutta poika hoki koko ajan, että joko lähdetään joko lähdetään ja sanoi muskarin vetäjälle, että "vie täti kitaras kaappiin", ni oli pakko lähteä :ashamed: Koitetaan nyt tänä syksynä uusiks.
  16. nirppurotta

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Tulin vaan lukemaan ja poksumaan :D Nirppis ja Pampu 17+0 POKS :heart:
  17. nirppurotta

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Päivää tänne! Huiskahännälle ja Kanelille tervetuloa :flower: Galluppiin: Ikäviä oireita siis: -väsymys jotain järkyttävää...edes nukkuminen ei auta. -ruokahaluttomuus -jatkuva vessahätä -närästys Tylsälle pistimelle iso :hug: Minkäs sille mahtaa...miehet on miehiä. Miehelläs on...
  18. nirppurotta

    nyt vinkkejä mulle (eväistä..)

    Hedelmiä; banaania, omenaa tms. Niisssä on samalla hiukan kuituakin.
  19. nirppurotta

    Menin ihan terveenä päikkäreille...

    Kiitos kiitos. On vaan aivan vetämätön olo, kun ei tosiaan juuri koskaan kuume nouse..ei oo praktiikkaa tässä asiassa ;)
  20. nirppurotta

    aloitin uudessa työpaikassa pari viikkoa sitten..

    Mä olen sitä mieltä, että sun kannattaisi pujua asiasta ensin työkaveriesi kanssa, ja jos se ei auta, puhu esimiehellesi jne. Tilannetta ei kannata päästää niin pitkälle, että sulle käy samoin, kuin mulle. Tiedätkö, miksi edeltäjäsi otti lopputilin? Olisko nämä kaksi työntekijää siinä osasyynä...

Yhteistyössä