Hakutulokset

  1. K

    Kuinkas paljon täällä perheitä jossa on 5+lapsia

    meillä 7. ikähaarukka 1.5v-16v. Ja kaheksas tulossa.
  2. K

    Onko muita kaksosten odottajia?

    Mitä kuuluu kaikille jotka täs on kirjotellu? Meillä pojat 3kk ja ollu helpompaa ku kuvittelin. Yötki jo pääasiassa nukkuvat. Toinen on rauhallisempi naureskelija ja toisesta löytyy luonnetta... Ois tosi kiva kuulla kaikilta kuulumisia! =)
  3. K

    Onko muita kaksosten odottajia?

    Olin itse 2 vuorokautta. Olisin kyl ollut valmis lähtemään jo eka yön jälkeen mut eivät päästäneet... Kävin poitsujen luona aamupäivät ja vielä aina illalla 1 syötön. Mut oli se raskasta ravata eestakas. Ja kun tuntu et pitäs olla sairaalas poitsujen luona ja toisaalta kotona muiden lasten...
  4. K

    Onko muita kaksosten odottajia?

    Kiitos onnitteluista. Pojat oli sairaalassa viikon ja 2 päivää syntymän jälkeen. En joutunut itse olemaan sairaalassa.
  5. K

    millä rv kaksoset ovat syntyneet?

    Käynnistettiin oman vaikean olon takia puhkasemalla kalvot ku tippa ei auttanu. 36+6. Koko synnytyksen kesto 35min... :laugh: A-poika 2755g 47,5cm B-poika 2720g 49cm
  6. K

    Onko muita kaksosten odottajia?

    Eli siis ohi on ja oli ripeää toimintaa... Koko synnytys 35min... Käynnistivät puhkasemalla kalvot ja kerkes tulla vaan pari kipeää supistusta. A synty pää edellä ja b perätilassa. Molemmat reipas 2.7kg. Viimeset 3 viikkoa oli ihan kamalaa!!!! Kyl en ois enää kestäny pitempään... Poitsut kyl...
  7. K

    onko muita tulevia kaksosten äitejä?

    Monikkoperheet osiossa enemmän keskustelua kaksosraskauksista. Minulla kaksosraskaudessa täyttyy kohta 35 viikkoa. Äidin äidin suvussa kaksosia.
  8. K

    Onko muita kaksosten odottajia?

    Heips. Taas yks äippäpoli käynti ohi ja 34 viikkoa täynnä. Vaavit kumpiki n.2kg. Nyt ois tavote pitää ne masussa et tulis 36 viikkoa täyteen vaik eihän ne nytkään enää estele vaik synnytys käynnistyiski. Kanava melkee hävinny ja kohdunsuu useammalle sormelle auki. Oma olo on tosi raskas...
  9. K

    Onko muita kaksosten odottajia?

    Voi mennä lähelle aikaaki kuhan vaan maltan levähtää. Mut ei täällä oikeen koko aikaa onnistu ku on noita lapsukaisia ennestäänkin. Mut nuorinki jo 5v nii ei tarvi nostella. Kyl raskaus on edenny vauhdilla näin pitkälle. Minustakin tuntu aina et kaikki muut jo nii pitkällä ku luin kirjotuksia...
  10. K

    Onko muita kaksosten odottajia?

    Äippäpolilla käyty. Vaavit kumpiki 1.6kg. Lepoa edelleen ku kohdunsuu enemmän avautunu. Selkä alkanu väsymään ja noustava vessaan jo pariki kertaa yössä :/ Kenkiä ja sukkia ei taho taipua laittamaan... 32 viikkoa jo täynnä. Ihan alkaa jänskättää synnytys joka näillä näkymin on alatie...
  11. K

    Onko muita kaksosten odottajia?

    Hei. 30 viikkoa täynnä. Äippäpölilla kävin viikolla. Komensivat lepäileen ku kohdunsuu pehmenny ja sormelle auki. Vauvelit paino kumpiki 1.2-1.3kg. A-vauva rt ja b-vauva pt. 31+6 seuraava käynti. Toivottavasti ei oo tilanne pahentunu et eivät laita pariksi viikoksi osastolle makoileen :(...
  12. K

    Onko muita kaksosten odottajia?

    26 viikkoa jo täynnä. Kyl menee aika nopeasti. Painoa tullu jo 14kg . Laittovat sokerirasitukseen ku nii nopsaan alkanu nouseen. Mahamitta oli viikko sit 31cm. Lääkäri totes et onneksi on vielä kohdunsuuki kiinni vaik välillä äityy melkosesti supisteleen.Entäs teillä muilla? Ja muutki...
  13. K

    Pinoissa kaksosten odottajia?

    Heips! Kävin kirjotteleen kuulumisia tonne monikkoperheiden puolelle. Käykäähän tekin! Kiva lukea miten muilla menee =)
  14. K

    Onko muita kaksosten odottajia?

    Heips kaikki! Täälläpäs on ollu hiljasta. Kertokaapas kuulumisia!!! Minulla alkaa olla 23 viikkoa täynnä. Eka äippäpoli käyty ja seuraava vasta elokuun lopussa. Poikiahan nämä molemmat sit ultraajan mukaan on. Painovat pari viikkoa sit kumpiki reipas 300g. Isoja kavereita... :D Hb on...
  15. K

    Pahoinvointi

    Multi tabs inkivääri kapselit ainaki mulla helpotti pahaa oloa vaik ei sitä kokonaan pois vienytkään mut kyl niistä oli apua.
  16. K

    Karhu nähty Oulussa

    Kuulin et hiukkavaarassa ois tuo karhu lähteny lenkkeilijöiden perään.
  17. K

    Muita tulevia monikkoäitejä?

    Heips! Kiva et kaksos odottajia löytyy lisää :) Mulla ny viikot 19+5. Pari päivää sit alko liitoskivut jo hieman vaivaamaan. Pelottaa kuhan tulee hetki et ne pahenee :/ Ny pari päivää painanu tonne alas ja vihlonu ja pistelly kohdunsuulle. Toivottavasti se ois harmitonta. Menin...

Yhteistyössä