Hakutulokset

  1. M

    Kaksoset ja uusi vauva?

    Meillä kaksoset nyt reilu 2v ja huhtikuun alussa tulee kolmas lapsi,kaksoset silloin noin 2v6kk. Kotona hoitanut lapsia tähän asti joten oltiin suunniteltukin että kolmannen pitää syntyä ennekuin nämä kaksi täyttää sen 3v. Niin ja siis tämä yksösen odottaminen on mailman helpoin asia,en olisi...
  2. M

    Vauvakuumeiset kaksosten äidit tänne =)

    Meillä kaksoset pian 1v6kk ja kauhea vauvakuume...eikä yhtään haittaisi vaikka tulisi taas kaksi..kyllä sitä pärjää :heart: :heart:
  3. M

    minkä kokosia teillä tuplat 1-vuotiaana?

    Syntyessä tytöt 3130g,51cm ja 3105g,51cm 1v olivat 14,190kg,80cm ja 12,750kg,79,4cm 1,6kk mittoja vielä odotellaan.
  4. M

    kasosraskaus ja kiinnittymiskivut

    Pakko vastata tähän. Mulla kävi niin että tein plussatestin neuvolassa samana päivänä kun menkkojen piti alkaa ja olin jo viikkoa ennen tehnyt yhden testin kun epäilys oli niin suuri,se kuitenkin näytti vielä negaa. Oireet alkoivat sillä flunssaisella ololla,pienellä pahoinvoinnilla ja todella...
  5. M

    miten kestää rakennekynnet??

    Mulla kesti vajaan viikon,tietysti vaikutti kun liotan paljon käsiä,pitäis käyttää kumihanskoja. Hienot tuli vaikka itekin pureskelija. Eivät katkea,lähtevät kokonaan irti jos lähtevät.
  6. M

    Monellako identtiset? Ja kenellä ei?

    Ilmeisesti identtiset,yksi istukka ja yhteinen suonikalvo sanoi tohtori kun syntyivät.. :D Identtisyystestin haluaisin kyllä teettää.. Tytöt nyt 1v2kk :heart: :heart:
  7. M

    paljon teidän tuplilla on ikäeroa?

    15min. :heart: :heart:
  8. M

    Kaksosten yöimetys

    Imetin yöt ja päivät istumalla parisängyssä selkä seinää vasten ja molemmat imetystyynyllä yhtä aikaa,usein heräsin öisin siihen kun kuola valui suupielestä ja niska kipeänä,olin niin väsynyt että jotenkin nukahdin siihen istualleenkin.. Kaikista järkevintä on kyllä potkia mies muualle ja...
  9. M

    G: kumpaa sukupuolta kaksosenne ovat ja minkä ikäsiä nyt?

    Tyttöjä ja 1v2kk :heart: :heart:
  10. M

    Apua!!! (väsynneen äidin purkaus)

    Huoh!!! Täällä yksi katkeroitunut äiti... Meidän tytöt 1v2kk ja on niin omaa tahtoa että..yöt kitistään ja halutaan maitoa joka välissä,päivällä roikutaan jalassa ja huudetaan tai tehdään jotain pahaa,tyhjätään laatikot,revitään vessapaperit lattialle,laitetaan astianpesukonetta päälle tai...
  11. M

    G : Leikkauksella vai alateitse?

    Alateitse,molemmat raivotarjonnassa. Yhteinen istukka ja omat vesipussit.
  12. M

    Pohojalaaset pinohon!

    :wave: Täällä yksi! Vaasassa syntynyt ja Mustasaaren kautta Laihialle loikannut!
  13. M

    rattaista " ja muusta" asiaa kaksosten vanhemmille

    Täällä kans stadium duojen kannattaja,hyvin pääsi kauppoihin vauvojen kans niillä kun kaukaloissa nukkuvat vauvat vaan autosta kiinni rattaisiin.
  14. M

    G: Minkäikäisenä lapsenne lähtenyt kävelemään?

    Meidän kaksostytöt,konttasivat 7,5kk,nousivat tukea vasten seuraavana päivänä,kävelivät kunnolla pitkää matkaa 10,5kk!
  15. M

    Pojat syntyneet

    Onnea onnea,hyvän kokoiset pojat tuli! :flower: :flower:
  16. M

    kaksoset syntyivät

    Hurjan paljon onnea! :flower: :flower: Memmi ja tytöt pian 1v
  17. M

    Tytöt syntyivät!

    Hurjasti onnea ja jaksamista arkeen! :flower: :flower:
  18. M

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    Ja öliiviöljyä salaatin päälle ja kanan paistoin siinä. Tekee hyvää aivoille. Mun konsulentti hörppii oliiviöljyä suoraan pullosta.. :)
  19. M

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    Mä söin yhdistetyllä annoksia joissa esim. keitettyä kukka-tai parsakaalta/salaattia/paprikaa/kurkkua/tomaattia/sipulia ja kanaa/tonnikalaa/kananmunaa/lihaa. Joka aterialla pitäis syödä proteiinia,ja sen verran söin että tulin täyteen (en siis ähkyyn),puolet lautasesta hyviä hiilareita ja puolet...
  20. M

    -82 syntyneet äidit!!

    Täällä äiti -82,isi -72,kaksostytöt 09/06,pohjanmaalla asustellaan :wave:

Yhteistyössä