Hakutulokset

  1. tzitzikas

    Terveisia Turkista

    Asutaan Kreetalla B)
  2. tzitzikas

    Terveisia Turkista

    :wave: Yhtä lämmintä täälläkin!!
  3. tzitzikas

    Haluatko asua juuri siellä missä nyt asut?

    Täällä on hyvä asua! Kunhan uusi talomme valmistuu,niin vielä parempi =)
  4. tzitzikas

    Kummilapsena toinen kaksosista

    Kyllä mä olen aina ostanut lahjan myös kaksoisveljelle,kun olen kummipoikaani muistanut. Siis synttäreinä ja jouluna,ja aina kylään mennessä vienyt jotain molemmille. Ja molemmat pojat kutsuvat mua kummiksi.Samoin toimii myös toisen pojan sylikummi,muistaa aina molempia samanarvoisilla lahjoilla.
  5. tzitzikas

    Oletteko tienneet vauvan sukupuolen ennen syntymää?

    Ensimmäistä odottaessa olin varma,että tyttö tulee ja se osoittautui oikeaksi ultrassa. Ei kysytty sukupuolta,mutta täällä on tapana se kertoa kysymättäkin! Joten kahdesta muustakin tiesin kumpi oli tulossa =)
  6. tzitzikas

    kreikka tai suomi voittaa????

    Kumpi vaan sopii mulle erittäin hyvin!!! :D
  7. tzitzikas

    Euroviisut-pino 2009

    Mitkä suomennokset?? Onks Suomessa tekstitys viisuissa??
  8. tzitzikas

    Euroviisut-pino 2009

    Tää Romania on kamala! :o Ja laulaja matkii Kreikan viisuvoittajaa muutaman vuoden takaa,sitä Elena Paparizoua.
  9. tzitzikas

    Euroviisut-pino 2009

    :D :laugh:
  10. tzitzikas

    Euroviisut-pino 2009

    Henk.koht.tykkäsin Islannin kappaleesta !Kreikan Sakis on tosi symppis,mutta biisi sellasta tusinakamaa...Suomen kipale paljon parempi =)
  11. tzitzikas

    Hepatiittirokotus

    täällä Kreikassa ainakin suositellaan lapsille otettavan A-hepatiitti rokoite myös,se on vapaaehtoinen. C-hepatiitti kuuluu rokotusohjelmaan.
  12. tzitzikas

    Voisitko olla selibaatissa 2 vuotta?

    Olen ihan samaa mieltä!
  13. tzitzikas

    Millainen sää kreetalla lokakuussa?

    Kyllä Kreetalla voi uida vielä lokakuussa, illat jo tosin ovat yleensä viileitä mutta merivesi vielä lämpöstä. Saarella on molempia,sekä hienoja hiekkarantoja että pikkukivirantoja,minnepäin olette tulossa? Ainakin Staliksessa on pitkän matkaa matalaa ja on lasten kanssa hyvä ranta. Mutta...
  14. tzitzikas

    Tässon tää kakku :-) (kuva)

    Hieno!!! Ja varmaankin herkullinen.. :p
  15. tzitzikas

    Sinun pitää nimetä lapsesi,

    Cairia Nunic Jalic =) Eka nimi tytön,mut muut taitaa olla pojalle sopivampia... ;)
  16. tzitzikas

    Onko täällä kellään kauniita lapsia?

    Meiltä löytyy 3 kaunista lasta!!! :heart: Omasta mielestä,tietty,mutta usein ovat tutut ja tuntemattomat sanoneet että ovat kauniita lapsia. Onneksi ovat perineet isänsä piirteitä paljon...on hienot nenät ja jättimäiset tummat silmät pitkillä ripsillä yms. Mutta en halua että he kiinnittävät...
  17. tzitzikas

    G:Paljonko teidät 2-3 vuotiaalla on vaatetta kaapissa?

    Ihan liikaa on vaatteita 2 vuotiaalla pojalla... Puhumattakaan kahdesta isosiskostaan... :whistle:
  18. tzitzikas

    Monta lasta, monta isää?

    Mulla 3 lasta ja kaikilla sama isä.

Yhteistyössä