Hakutulokset

  1. R

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    Moikka taas pitkästä aikaa :) Ihania nimiä vauvat ovat saaneet! pikkuperho: Toivottavasti kaikki oli teillä hyvin polin kontrollissa! pipa87: meillä tiheän imunkaudet on kestänyt yleensä kolme päivää. Meillä kanssa käytössä 62cm vaatteet. Öisin yleensä herää kaksi kertaa syömään. Nyt...
  2. R

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    nemi77: Meillä kakkaa tuli rotan jälkeen enemmän lorottaen :) Ja masuvaivaa oli kans.
  3. R

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    Mitäs muuta... Meillä oli niitä nykinöitä, jos joku muistaa. Käytiin neurologilla, joka totesi pojan hyväksi. Tänään on vielä kontrolli ja jos kaikki ok niin seuranta voidaan lopettaa :) Nykinöitä ei ole ollut enään ainakaan kuukauteen! Muutenkin poika kehittynyt tosi hyvin: seuraa...
  4. R

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    Moikka pitkästä aikaa! Enpäs olekaan varmaan pariin kuukauteen täällä käynyt.. Kotona on riittänyt niin paljon vauhtia ja vaarallisia tilanteita :) Kirjoitampa nyt meidän kuulumiset: 6.3 poikamme sai nimekseen Paavo. Jos oisin yksin päättänyt siitä ois tullut Luukus ja mies ois antanut...
  5. R

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Pikkuperholle: tsemppiä synnytykseen! Loppuun asti menit :) Paiju: Hyvä että saitte vaipat toimimaan! Ite en tykkää niistä kuivaliinoista eikä niitä olla käytetty. Kakat pyyhin aina wc paperilla suurimmat pois. Olipas ikävä rintatulehdus sinulla! Pojalla on ollut nykinöitä syntymästä asti...
  6. R

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    karmilla: tsemppiä odotteluun! odottavan aika tuntuu varmasti pitkältä! illusia76 ja pipa87: Onnea vauvoista! nemi77: olipas pojalla komeat mitat! :) paiju: mitä kestovaippoja sinä käytät, kun falskaavat? meillä on hyvin toimineet sisävaipat+kuoret ja harsot+kuoret. taskuvaippoja ei...
  7. R

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    paiju: olipa kiva lukea sinun synnytyksestä! ja ihanaa että kaikki meni hyvin :)
  8. R

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Onnea Paiju! Ja nemille onnea matkaan! yöhikoilusta... mä hikoilin loppuaika niin paljon et parhaimpina öinä vaihdoin yöpaidan x3 :) sama jatkui synnytyksen jälkeen. nyt pikku hiljaa alkaa helpottamaan.
  9. R

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    nemi: neuvolan kotikäynti ei ollu mikään ihmeellinen. kyseli kuulumiset ja antoi jotain lappusia ja otti painon. paiju: juu ei noita kiloja paljoa ole.. toivoin et vähän ois jäänytkin! 49kg näytti viimeksi vaaka. surutta oon syönyt kaikkia herkkuja :) karmilla: mä oon nyt jo sitä mieltä et...
  10. R

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    tänään oltiin isosiskon ja pikku ukon kans ekaa kertaa siskon kerhossa yhdessä leikkimässä. äiti ja sisko meni rattailla ja mies toi pikku ukkon autolla. oli kiva huomata et hei mähän pärjään hetken yksin kahden lapsen kanssa! kaikki raskauskilot on muuten lähtenyt! ja syön kun hevonen, myös...
  11. R

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    nemi: mulla nousi paino kanssa yli 500g viikossa loppuvaiheessa! en ymmärrä et miks valittaa tollasesta!! illusia: Joo nämä mun kirjotusajat on yö aikaan :) vauvantahdin mukaan.. ostin ittelleni miniläppärin joululahjaksi ja kyl tää on kätevä! voi samalla surffata ja imettää :laugh: mitään...
  12. R

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    illusia76: Meillä taas SSS toimi todella tehokkaasti :) karmilla: itselläni ainakin huomasin et ne oikeet supistukset olivat aivan erilaisia kun ne mitä oli aikaisemmin olleet... sen todella tiesi et nyt jotain tapahtuu! sain kaverilta lainaan imetystyynyä, kun hartiat alkoi meneen lukkoon...
  13. R

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Mä ainakin söin viä synnärilläkin jogurttia ennen synnytystä eivätkä siihen mitään sanoneet. verokortista vie... et siis molempiin paikkoihin töihin ja kelaan?
  14. R

    Kuinka nopeasti ootte olleet lähtöpainossanne synnytyksen jälkeen?

    1okg tuli raskauden aikana ja 5päivää meni niin painoin saman kun ennen raskautta ja vedin farkut jalkaani!
  15. R

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    nemi77: Tyttö on ei ole ikinä ollut päiväkodissa, joten kotiin jää mun kanssa. Ollut mun vanhempien kanssa meillä hoidossa. Porukat varmasti tulevat jatkossakin auttelemaan. Nyt on ainakin ollut niin et kun saan tytön nukkuun niin veikka herää :) Miehen kanssa viime yönä kokeiltiin niin et mä...
  16. R

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    nemi77: Todellikin miehestä oli suuren suuri apu. Yksin en ois pärjännyt! Mies hoiti periaatteessa toisen kätilön työn! Uskomatonta! Sit siinä vaiheessa kun poika syntyi niin tuli toinen kätilö hetkeksi apuun. Ja kyllä se ponnistaminen sitten pienen harjoittelun jälkeen kähti sujumaan :)...
  17. R

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    suosittelen myös sitä lansinoh rasvaa rinnanpäihin ja rintakumiakin jos menee ihan rikki. Mulla nyt jo toinen rinnan pää rikki... ja tuttelia myös pari purkkia kaappiin!
  18. R

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Oli se ponnistusvaihe aika kauheaa. Kesti hetken ennen kun tajusin et kuinka se pitää tehdä. Lopulta ponnistin sillai et mies piti toista jalkaa lantiota vasten ja kätilö toista. Mies siis oli koko loppuajan mun "alapäässä" ja näki aivan kaiken. Varmaan aika järkkyä ollut sairaala kammoiselle...
  19. R

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    karmilla:Syntyi rv 38.
  20. R

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Sitten synnytyskertomusta: 2.1 ajateltiin ukon kanssa et kokeillaan SSS tekniikkaa :) eli päivän aikana ohjelmassa oli pakastimen sulatus, saunomista ja sekstailua :) ja johan alkoi sit yöllä tapahtumaan. Klo.1 heräsin selkä kipuun ja menkka oloon. Nukuin sohvalla kun makuulla ei ollut hyvä...

Yhteistyössä