Hakutulokset

  1. K

    YLEINEN JOULULAHJA IDEAPINO!

    Meillä mies saa Janne Ahosen kirjan ja Loirin levyn
  2. K

    YLEINEN JOULULAHJA IDEAPINO!

    Entäs meille 11v poika, ei lue mitään eikä tykkää pelata lautapelejä... 12v poika tykkää sählystä, jääkiekosta yms urheilusta (saa jääkiekkomailan ja uudet luistimet jo) mutta sukulaiset haluais lahja ideoita.... 11v tyttö, tykkää vielä leikkiä, äiti vaan ei enää leluja halua, ku niitä on...
  3. K

    Minkä hintainen oli OMA vaatetuksesi kun lähdit tänään kotoa?

    Alusvaatteet 2e+5e Paita 2e (kirppikseltä Ruotsista) housut isännälle pieneks jääny ja omassa jalassa nyt... ei siis hintaa... Takki 7.5e (ale) Ja kengät 5 e tarjous sukat 3.33e (oli tarjous 3 paria 10) Eli jään jopa alle 30 euron.... mutta harvemminpa ostankaan itselleni vaatteita
  4. K

    G:5 kirjaa joita ei muiden hyllyistä löydy

    Petri Nevalainen: Jäämies Patajätkät Paul Alexander: James Dean
  5. K

    Mikä näistä tytön nimistä mielestäsi paras?

    Siiri ihan paras =)
  6. K

    Keillä on kroksit? Kuvia? Aidot?

    Ihan S-marketista mä ainakin löysin pääkallo joristeita pojalle ja oli merirosvolippua yms, samassa paketissa
  7. K

    Kuinka monen vanhemmat kustantaa teidän häät?

    Meillä mun vanhemmat ilmotti heti kun kuulivat meijän avioliitto aikeista että he sitten maksavat ne häät! kaiken muun maksoivat paitsi sormuksen. Eivätkä millään tavalla puuttuneet mihinkään asiaan, vaan antoivat meidän päättää joka asiasta. Enkä todellakaan voi kuvitella että siitä joutuisn...
  8. K

    MAAILMAN PARAS LEFFA???

    Armagedon, Top Gun, Pahat pojat ja Levottomat, Nää kaikkion ihan yhtä ihania...
  9. K

    Minkä kokoisessa asunnossa asutte?

    324 neliöö ja 2 aikuista ja 4 lasta meitä täällä asustaa
  10. K

    milloin ja missä olet syntynyt?

    Minä myös Naisten klinikalla, v1975 ja Leijona
  11. K

    Vuoto jälkivuodon ja kuukautisten välillä? Hematooma?

    Mulla jäi kans kaavinnan jälkeen pieni riekale (lääkärin sanoja) vielä kohtuun ja se sieltä sitten vuoti pois ennen menkkoja, oli sellasta pientä tiputtelua viikon verran. Ihan normaalia. Mä kävin lääkärissä tästä syystä ja näin mulle lääkäri sanoi että se vuotaa sieltä pois itsestään, joskus...
  12. K

    Mistä löytys maastokuvioiset shortsit naiselle?!?

    Henkasta ja Maukasta
  13. K

    hääkutsussa tilinumero

    Riippuu vähän miten läheinen olet hääparin kanssa. me saatiin kans just kutsu jossa tilinumero ja laitetaan 50e on mun pikkuserkku
  14. K

    paljonko olisit valmis laittamaan lapsesi häihin rahaa ja JATKOKYSYMYS: kuka maksoi sinun hääsio

    Vanhanaikainen minäkin; morsiammen vanhemmat maksaa häät. Meillä siihen vielä aikaa onneks ainakin 10v, mutta kylä tyttäreni häät maksetaan ja poikienkin kohdalla jos käy niin ettei muuten maksu onnistu. Meillä omat vanhempani maksoivat sormusta lukuunottamatta kaiken. Äitini kysyi kahdesta...
  15. K

    Mielipiteitä nimistä Miika Kristian ja Joona Henrik? onko liian samanlaiset kaksospojille?

    Aivan ihanant nimet!!! Ite laittaisin ton Kristianin vaan JOonalle... mutta näinkin on tosi kivat!
  16. K

    Omituisia mielipiteitä/pinttymiä.

    lu-vei-haa järjestys, sitä ei saa sotkea. Lakanat täytyy sängyssä olla samanvärisiä, siis jos aluslakana sininen myös tyynyliinat ja pussilakana siniset.... ja jos pussilakanassa kuvioita vain toisellapuolella ni kuvio ¨puoli aina ylöspäin!! :) Vessapaperi tulee ylhäältä (käännän myös...
  17. K

    Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

    SAS 24.8.1997-28.8.1997 ja 08.12-12.12.1998
  18. K

    vauvakutsut

    Meillä olis tarkotuksena järjestää yllärinä yhdelle kaverille vauvakutsut... mutta nyt tarvittais kaikkea tietoa te jotka ootte tollasilla ollu tai teille on vauvakutsut pidetty, mitä teillä siellä on ollu?? kertokaa ihan kaikkea mitä tulee mieleen! Kiitos!!
  19. K

    TSH ja prolaktiini

    Joo niinpä se lääkäri sano mullekin että kympin jälkeen aamusta pitäis käydä. ja ainakin multa otettiin yhtä aikaa noi molemmat verikokeet
  20. K

    Tehyn työtaistelu todennäköinen

    toi 60 euroa päivässä on aika paljon... laskekaapa mitä työtön saa... tai kotihoidontuella oleva... joten eiköhän noilla tehyläisillä oo varaa olla pois tolla summalla töistä...

Yhteistyössä