Hakutulokset

  1. valosta veistetty

    Te kenellä neljä lasta tai enemmän, millainen auto?

    5 lasta ja Opel zafira, mahtuu 7 henkea, mut tavaratilaa ei jää, 6henkeä kun on niin jää rattaille tilaa.
  2. valosta veistetty

    FarmVilleen naapureita

    Vielä on tilaa
  3. valosta veistetty

    FarmVilleen naapureita

    Ihania naapureita oon saanut, KIITOS heille. Mutta nälkä kasvaa syödessä, eli 3 naapuria ainakin mahtuis joukkoon. Toki enemmänkin. Pistä Ytä jos ei vielä olla ja kiinnostaa
  4. valosta veistetty

    FarmVilleen naapureita

    Tarvisin vielä lisää ihania naapureita, pistäkää yv:tä jos ei vielä olla naapureita
  5. valosta veistetty

    FarmVilleen naapureita

    Vielä olis tilaa naapureille =9
  6. valosta veistetty

    FarmVilleen naapureita

    Haluun naapureita tonne FarmVilleen, kun noi mun kamut ei visiin oo tarpeeks lapsenmielisiä. Ja minä niin koukussa siihen. Heittäkää yv:tä jos kiinnostaa
  7. valosta veistetty

    Tunnetko yhtään absolutistia?

    Itseni, eikä mitään SUUREMPAA syytä.
  8. valosta veistetty

    Cerazette, sivuvaikutukset ja ikä - hyviä kokemuksia, kiitos!

    Olen käyttänyt 3 vuotta. Alkuun oli vuotoa, joku kuukausi (niukka) Sitten tasaantu, tosi hyvät mulla, normi vuoto muutaman päivän ja niukka. Mulla normisti ihan hirveet kuukautiset. Ainoa huono puoli, jos oon muutaman kerran unohtanut ottaa pillerin, saattaa alkaa, joku välivuoto.
  9. valosta veistetty

    kiva ilta oli sitten..ainaki ukolla

    :hug: Voih!!
  10. valosta veistetty

    Hmmm...Miksi kukaan ei suostunut eilen laita lapsille reikiä/korvakoruja?

    Meidän 5 v sai reijät korviinsa 2kk sitten. Ihan ITSE halusi, tarkistin monet kerrat, että haluuko varmasti. Ja käsittääkö, että sattuu ym seikat selitin. Sattu hetken kun pistettiin, mutta on niin sisukas tyttö, että kun päätti asian itse. Ei sanallakaan valittanut. Parantuneet on tosi...
  11. valosta veistetty

    Hauskat farkut =)

    Piristän teidän sunnuntai aamua, kivoilla farkuilla Kelpaisko. Kesän KUUMIN HITTI! =)
  12. valosta veistetty

    Vaikka tuo meidän koiranpentu on ihana...

    Meillä oksentaa, jos hotkii jotain, niinkuin sellasia, luukemkiä, ym. Tulee suuria palasia
  13. valosta veistetty

    Lasten synttärikakut (kuvia)

    2v kakku
  14. valosta veistetty

    luonnonkiharat hiukset ja hiustyyli

    Mulla on oikein korkkiruuvi luonnon kihara :x Siksi omistankin suoristusraudan :laugh: Ja pitkät on, puoleen selkään, koska niin ovat vaivattomimmat. Ponnarille vaan näin arkena. Lyhyt ollut muutaman kerran, mutta se on niin niin työläs, ja kun saa sen jotenkin ojennukseen, niin heti...
  15. valosta veistetty

    Kierrepulliin vaniljakreemiä, laitanko väliin vielä jotain muuta?

    OMENAHILLOA JA VANILIJAKREEMIÄ :p
  16. valosta veistetty

    Missä kaupoissa olette nähneet Bratzin kenkäpaketteja?

    Vapaa Valinta, Hong Kong nyt ainakin
  17. valosta veistetty

    G:Mitä leluja teille ei koskaan tulla ostamaan?

    Kun on monta lasta ja ikähaarukassa 15-3, niin lähes kaikke löytyy. Pyssyistä en tykkää, mut sen ne pojat tekee vaikka mistä jos ei niitä osteta.
  18. valosta veistetty

    Täällä liikkuu vaikka mitä sekopäitä

    :wave: Jostain aina ilmestytään

Yhteistyössä