Hakutulokset

  1. N

    Hoitsut kuulkaas.. tai sitte vaan joku muu joka vois tietää :)

    juu kiitoksia, ehkäpä käyn testaamassa miltä tuntuu ;)
  2. N

    Hoitsut kuulkaas.. tai sitte vaan joku muu joka vois tietää :)

    paljonko tulee iltalisiä ja yölisiä päiväkodissa lähihoitajalle/lastenhoitajalle? oisko jollain tietoa? mulla ois nyt mahis testata vuoropäiväkodin elämää ja mietin tässä miten ne lisät menee... :hug:
  3. N

    Kummat kengät ottaisit?

    tokat jos pitäs noista valita
  4. N

    koska vatsanahka palautuu? synnytyksenjälkeen..

    täälä ei ainakaan oo nahka hävinny.. poika jo 1v2kk. ja maha oli raskaudessa ihan mahottoman kokonen... :x
  5. N

    apuja kaivattas mammat...

    hiioppia jos sais niitä reseptejä...
  6. N

    apuja kaivattas mammat...

    eli onko tää syömättömyys kiinni siitä koostumuksesta ei siitä mausta? :headwall:
  7. N

    apuja kaivattas mammat...

    meillä ei menny jauhiskeitto, spagetti ja jauhiskastike ehkä lusikallinen/pari mut tuntuu et mun kokintaidoissa se vika..tuntuu vaan.. muille kyllä maistuu..
  8. N

    apuja kaivattas mammat...

    eli meillä on nyt tämmöinen ongelma, poitsu 1v1kk rakastaa purkkiruokaa, kotiruoka ei kelpaa oikeen mitenkään...ollut sihtikurkku ongelmaa että vieläkään ei kovin suuria kokkareita mene mutta nyt menty parempaan suuntaan. olen ehkä sitten huono kokki :ashamed: ja tässäpä nyt pyydänki...
  9. N

    Mitä maksaa lapsen puolipäivähoito?

    äitiyspväraha lasketaan vissin mut tosiaan kh-tukea ei nii miehen tulot siihen tietennii
  10. N

    apuja mammoilta.. poika tarhaan

    eli nyt tää miun 1v lähtee tarhaan, mitä laitan mukaan?tai vkon päästä alottaa... :ashamed:
  11. N

    Voi ei... katoin Serranot areenasta...

    en toki kauheesti tajunnu miks ei kuollukkaan... mut kuitenki aika ihanaa :)
  12. N

    onko kukaan saanut sakkoa

    pari vkoa meni
  13. N

    10kk paino

    9,6kg ja 77cm pitkä poika 10kk
  14. N

    kolmio 77,5neliöö, vuokra 616e ja 4henkee..

    missäpäin saa asustella nuinki isossa ja halvassa? ihanaa ois...
  15. N

    Laitetaanko kuvia mahoista? (ei raskaus vaan millanen maha normaalisti on)?

    täys peesi, ihmiset vois luulla et ootan vieläki.. karsee kumpu ja löllö nahkaa :ashamed:
  16. N

    Voi LUOJA mun miestä! Että se tämänki vielä meni tekemään!

    juu-u, no mitäpä sitä sitte -meiningillä :hug:
  17. N

    Oletteko joutuneet tekemään huutonetin takia rikosilmoitusta?

    en minä mutta mies, teki verkossa ilmotuksen ja sitte kävi asemalla kun kutsuttiin ja käräjille menee.. huijattuja oli melkeenpä kymmenen ja meiltä meni 200e. huijari myönsi kaikki ja ei ollu mitään selitystä tekoihin, kuhan vain tarttin rahaa.. |O

Yhteistyössä