Hakutulokset

  1. K

    Onko täällä Ylistarolaisia paikalla?

    Täällä olis uusi asukas kaveria vailla =) Lapset 07/00 poika, 03/02 sekä 10/04 tytöt sekä 01/07 ja 03/11 pojat.
  2. K

    Ylistarolaiset huomio =)

    Uusi asukas kaveria vailla =)!! Lapsia mulla viis, poika 11v, tytöt 9 ja melkein 7 sekä pikkupojat 4½v ja 4kk:tta. Itse olen 27vee ja isäntä 32v. Koko seutu ihan vierasta meille joten :O Äkkiä vaan yhteydenottoja =))
  3. K

    Pääsettekö huutonetin sivuille?

    Itse en päässyt edes viiden aikaan (yöllä),hmm...aamuruuhkaa?
  4. K

    Isänpäivälahjanne?

    Minä ostin miehelle sen omasta toiveesta Reinot,sellaset siniset ja isälleni kiroilevan siilin pyyheliinan (Isukki on huumorimiehiä) ja lapset maalas kahvikupin papalle. Niillä mennään :)
  5. K

    Meidän 3v sormi murtui tänään,ihmettelen nyt erästä juttua...

    Eli peukalosta murtui kunnon palanen irti ja lääkärin mukaan palaa ei tartte poistaa sormesta eikä se kuitenkaan kuulemma välttämättä luudu edes kiinni enää,joten eikö se voi liikkua sormessa ja vaivata jotenkin? En nimittäin tajunnut kysyä juuri tuota asiaa lääkäriltä...
  6. K

    Joko tää on ollu täällä?

    RIEMURASIA / KAATOPAIKKA / Taulu-TV 42" "PUUMALLI" - Katso ihmeess Lukekaa kysymykset :laugh:
  7. K

    Pikaista huutisAPUA!!

    Kuinka aijaasta saikaan kuvan huutikseen?
  8. K

    Ykkösvaiheen ajokortti ja sakot,tietoa kellään?

    Siskoni puolesta kysyn täältä että mitenkähän tuo nykyään on,eli jos ei ole suorittanut vielä kakkosvaihetta ja vuoden sisällä toiset ylinopeussakot,niin meneekö jo kortti?
  9. K

    Korjataanko tätä nyt vielä,mulla ei nimittäin toimi MIKÄÄN!!!!

    Ei viestien katsominen profiilissa,ei yv:t, ei haku...onpa hienoa : /
  10. K

    Miksi minulla lukee näin; sinulla ei ole käyttöoikeuksia tälle sivulle.

    Kun yritän katsoa esim. viestejäni omasta profiilistani |O
  11. K

    Tää lähtis kohta ajaan taksia vauhtiajoihin =)

    Saa tulla kyytiin B)
  12. K

    Muoks. Ostetaan koirien trimmeri

    :whistle:
  13. K

    Mummu kertoi tänään ihan mahtavan jutun :D

    Se on säilyttänyt vintillään KAIKKI 5 lapsen vaatteet vuosilta 50-70,kuvitelkaa! Ensin olin näin :o , sitten kerroin mummulle että kuule,sulla saattaa olla pieni omaisuus sielä vintillä,oikeen retrojen retroja ja se sanoi että mä saan mennä penkomaan sinne :D :heart: :p :xmas: Vähän...
  14. K

    Onko täällä sitä kirppariosioa vielä vai pelkkä markkinapaikka?

    Tarttis löytää poikien 150cm juhlapuku tai pelkkä puvuntakki...
  15. K

    ADHD ja leikki-ikä,kaikki kokemukset tänne

    Poikani on juuri täyttänyt 3vuotta. Kuinka tuo Adhd näkyy tuon ikäisellä? Diagnoosia ei taideta noin pienille vielä tehdä,mutta tutkimukset aloitetaan nyt. Pojan ylivilkkaus ei ole enää normaalia uhmaa, neuvolasta ohjattiin psykologin juttusille ja sinne ollaan menossa.
  16. K

    Mitä tarkoittaa unessa nähty tulipalo omassa kodissa?

    Näin viime yönä unta että meidän tuvan ylänurkka alkoi liekehtimään yhtäkkiä...ei ollut kiva uni :/
  17. K

    Mie muuten itkin tänään ekaa kertaa elämässäni hammaslääkärissä

    Tiesin kyllä että hampaaseen tulee ottamaan todella kipeää koska juuret oli niin tulehtuneet että viimekertainen juurihoitokin sattui helvetisti,nyt tosin pyysin hampaanpoistoa koska en jaksa enää tapella saman hampaan kanssa. No juureen laitettiin ensin tuplapuudutus...ei vaikutusta itse...
  18. K

    Mua jännittää kuin pientä sikaa :D!!

    Puolen tunnin päästä starttaan taksin pihasta ja haen ensimmäisen koululaiskyytini tuosta 700metrin päästä,juma miten voi jännittää että saanko kaikki ajoissa kotia vai montako U-käännöstä joudutaan tekemään :D
  19. K

    Suosipas arpaonni kerrankin meikäläistä =)

    Voitin aamulla ensin ärrältä pullakahvit ja iltapäivällä soitettiin että olen voittanut miniläppärin =). Kuukausi sitten voitin Mökki-lehden vuosikerran =)) Pitäiskö hakea pari arpaa vielä tälle iltaa :D
  20. K

    Onko teiltä karannut 1v koskaan tielle?

    Minä nimittäin löysin tänään sellaisen :(

Yhteistyössä