Hakutulokset

  1. B

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Elokuussa 2010~~

    Pari kommenttia nyt kun kerkeää! magdalena77: Jatketaan täysimetystä niin kauan kun voidaan, eli toivon mukaan sinne 6kk:n etapille asti =) On se vaan munkin mielestä niin iisiä ja ihanaa :heart: vendela84: Hienosti selvisitte enterorokosta! Mun esikoisella oli sen parivuotiaana tosi...
  2. B

    G: millä rv:lla kaksoset syntyny?

    38+3 käynnistettiin :)
  3. B

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Elokuussa 2010~~

    Mä en enää kerkeä, valitan :ashamed: Mutta neuvolassa oltiin eilen 2kk:n tauon jälkeen ja mitat oli Lumikki 6010g ja 62cm Prinssi 5880g ja 60,8cm Yhdistelmärokote tuli ja toinen annos Rotaa myös joka aiheuttaa mahavaivaa ja pulauttelua :( Prinssi oppi kääntymään viikko sitten ja alkoi...
  4. B

    Imetys- gallup

    Täällä kaksoset 2,5kk ja täysimetyksellä mennään edelleen, toivon että onnistutaan tonne 5kk tienoille. Syntyivät 38+3 ja olivat 3kilosia. Tsemppiä hirmuisesti :hug:
  5. B

    Maaliskuisia 2008 onko teitä täällä??

    Meillä ei pyöräillä vielä lainkaan, kun ei ole sopivan kokoista pyörää :whistle: On kolmipyöränen ja isosiskon pyörä, mutta ehtiihän tuo. Meidän maaliskuinen oli 3760g ja 51cm ja syntyi 41+0. Hirvee uhma päällä :kieh:
  6. B

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Heinäkuussa 2010~~

    Pilkkuliini: Kävin eilen meressä uimassa ja helkutin kylmää oli vesi mutta ihanan raikasta. En kyllä näillä säillä jätä menemättä jos mahollisuus on! (vaikka mullakin oli kolme tulehdusta putkeen, ei niitä auta pelätä ennen aikaisesti) Karstaa löytyy vähän pojan päästä, vanhemmillakin...
  7. B

    Maaliskuisia 2008 onko teitä täällä??

    Entinen Suvitus ilmoittautuu myös B) Ja kirjoittelen vauvapuolen toukokuisissa tällä hetkellä! Meidän maaliskuinen on myös kova Salama-fani :D Kaikki siihen liittyvä on niin IN, löytyyki sit Salama-lippistä, paitaa, palapeliä, palikkapeliä, sandaalit... :whistle: Sen leffan jaksaa kattoa...
  8. B

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Heinäkuussa 2010~~

    Alisa84: Välillä syötöt sattuu erittäin sopivasti, kuten esim. usein öisin ensin herää toinen ja vartin päästä toinen eli juuri sopivasti kun edellisen syöttö loppuu. Mutta on niitäkin kertoja kun molemmat ovat tosi nälkäisiä ja silloin toinen joutuu vaan odottamaan :| Yleensä näissä...
  9. B

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Heinäkuussa 2010~~

    Tuun vaan ilmottautumaan :wave: Mökillä oltiin viikko Virossa ja eilen tultiin takas, koneelle en kuitenkaan kerkeä, kumma juttu kun kaks lasta ja kaks vauvaa niin ei kerkee mitään?? :p Facessa jotain sekoilin kiireessä? Kommenttia kuvaan oli tullu mut en nähny niitä, taisin poistaa kuvan...
  10. B

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    Mä oon kans välillä nukuttanu mahallaan, jos tuntuu että nukkuis paremmin niin ja jos ei esim. oo röyhtässy tms. Poika nukku melkeen koko vauva-ajan mahallaan ja tosi hyvin nukkuki :xmas: Alisa84: En oikeastaan vaihda imetysasentoa vaikka varmasti pitäis jotta tissit tyhjenis aina hyvin...
  11. B

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    haavemamma: Mulla kun ei ole kokemusta ulkomaan matkoista korvikkeen kanssa niin en tiedä, kerroin vaan lähipiirin tarinan. Ja kukin tehköön niin kuin itse parhaaksi näkee, mä tykkään imetyksestä ja mielelläni tsemppaan muita siihen myös jos siihen on mahdollisuus. Kenenkään mieltä en halua...
  12. B

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    Kyllä mulla ainakin tuli menkat vaikka söin tauottomia pillereitä! Mäki laitoin pyynnön ja mun mielestä vois sit kans kaikki itsensä esitellä että kuka on mikin nimimerkki :snotty: A-L-M: Uskon että on rankkaa, mä oon tehny samaa, eli ekat 5viikkoo olin sisällä ja lähestulkoon vaan...
  13. B

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    Alisa84: Jep, vauvoille tuli ilmavaivoja niistä lääkkeistä :( Onnea Maira ja Selis :flower: :flower: lypy: Mulla sama :D Koska imetettäviä ei luultavasti enää tule niin haluan nauttia jokaisesta syöttökerrasta :heart: Onneks mulla kaks :laugh: MsDevil88 :hug: :hug: Mulle saa...
  14. B

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    KyyneltenHymy: Ok =) Mielenkiintosta kuulla niin eri kantaa kun ite tykkään imetyksestä niin paljon :D Vaikka nää ekat viikot onki menny neljän seinän sisällä lähinnä imettävänä niin silti en yhtään kertaa antais pois. Hyvä silti jos jatkat imetystä, siitä niin paljon hyötyä että! Mut en mäkään...
  15. B

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    Kyynelten hymy: Mulla jälkivuoto katkes ja alko taas uudestaan tosi monta kertaa, ja koostumus vaihteli myös. Nyt kuuden pitkän viikon jälkeen vihdoin se on loppunut :attn: Saako kysyä miksi ei imetys innosta? tatomira: Kiitos =) Mulla tosiaan kolme tulehdusta takana ja aina vaihtu rinta...
  16. B

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    Paljon en kerkeä, kolmas rintatulehduksen aiheuttaman antibioottikuuri päällä, 1,5vrk ehdin olla ilman lääkkeitä kun alkoi rinta taas punottamaan. Toivotaan että nyt katkeaa |O D-vitamiinit vaihdoin Gefilus-tipat oli aiemmin ja ostin jotain uusia D-tipat-nimisiä, hintaeron takia ostin...
  17. B

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    Pikana lypylle (tyttö huutaa ja poika syö sylissä) Mä ostin Gefilus-D-tippoja ja meillä ei oo yhtään mahavaivoja. Kuulemma olisi tärkeää että D-tipoissa olisi D3-vitamiinia eikä D2-vitamiinia. Kahdelle aiemmalle olen antanut Jekovittejä jossa juuri tuota huonompaa D2:sta ja toisella oli...
  18. B

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    Maira: Mä kyllä käyn edelleen ihan ekana odotuspuolella kyttäämässä että mitä kirjotellaan mutta eipä sinne ole enää juttua tullut. Neuvolassa oltiin :wave: suluissa 2viikkoa sitten Tyttö 3942g/54cm (3400g/51,2cm) Poika 4310g/53,5cm (3615g/51,5cm) Hyvin kasvavat edelleen mun maidolla :)...
  19. B

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    Korkkaan :wave: Kiitokset Alisalle joka varmaan jo pötköttää pätkä kainalossa =) Mä kirjotin odotuspinoon ja ainakin Möhville vastailin sinne. Rintatulehdus alkaa täällä helpottaa, punanen läikkä on edelleen ja välillä on kipeäkin mutta kuumetta ei onneksi enää nostanut! Eli pääsin...
  20. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

    En oo kerenny käydä kun olin toisen rintatulehduksen kourissa |O Sekä vauvat luulee et päivä on yö ja päinvastoin eli yöunia mulla aina 2-4tuntia. Poikkeuksena viime yö kun tyttö nukahti isin rinnalle 23:45 ja poika valvoi lähes kahteen asti yöllä, mä väänsin siinä valvoessa jo itkuakin kun olin...

Yhteistyössä