Hakutulokset

  1. nöppäri

    Asioita, jotka toimivat elokuvissa, mutta ei tosielämässä:

    Voi hyvä luoja, nyt näen sieluni silmin kuinka kinkkaat ulos jostain siivouskomerosta. Syy kinkkaukseen on niin maan pirusti haarojen välissä hiertävä kravatti :) Toivottavasti se edes olis oma mies, ettei kravatin omistajan tarvitse keksiä mitään ultrahienoa selitystä miksi kravatti...
  2. nöppäri

    Tätä miestä JOKAINEN nainen panisi!

    Nääh, nämähän on kaikki pikkupoikia, ei yhtään miestä :/ Ei sillä, kyllä ne on ne muut asiat mitkä vaikuttaa :)
  3. nöppäri

    Herrajee

    Ja se mikä näissä eniten harmittaa, että ensiviikolla on todennäköisesti nainen ja muksu taas ihan normisti kotosalla :(
  4. nöppäri

    Kuolen tähän kipuun!!

    Ja just olisin ehdottanut, että huljutat sitä hampaan kohtaa vaikka koskenkorvassa, mutta jos maksa arvoissa häikkää niin ei ehkä sitten kannata, mutta toinen mikä on mulla auttanut, on se, että olen pistänyt kipulääkkeen hampaiden väliin, siihen kohtaan mikä särkee ja antanut sulaa siihen.
  5. nöppäri

    Auta ettimään artisti!! Suomiräppi....

    Olisko tää ?? https://www.youtube.com/watch?v=LzjMib3bIyY
  6. nöppäri

    Typerä bepanthen -mainos

    Tuommoisia äitejähän on kylät pullollaan, mikä siinä nyt niin erikoista on, sekö, ettei se tökötti toimi ?? ;)
  7. nöppäri

    Onko liian iso "tavoite"? Liikunnasta tosi lihavalle...

    Aloitat rauhassa, varsinkin kävelyn, jottei polvet rasitu, uiminen todella hyvä kuntomuoto (ja kyllä ylipainoinen pysyy pinnalla paremmin kuin lihaskimppu). Kahvakuulalla vaan liikkeelle, ensiksi riittävän kevyt, ettei mene liian raskaaksi. Ja ystävälläsi ilmeisesti tietoa/taitoa antaa...
  8. nöppäri

    Miksi et käytä kylpytakkia?

    En ole ihmeemmin tykännyt, kun sina ne aukeaa tmv. Märkänä ei tulis mieleenkään pukea kylpytakkia, ainakin pitää kuivata itsensä pyyhkeeseen ennen sitä. Mun äiti osti mulle aivan ihana veloutia olevan aamutakin, jossa oli myös ohkasey nauhat, että ei auennut edestä, sitä tuli käytettyä 10...
  9. nöppäri

    Lentämisestä kyssäriä

    Juu, mulle sopiskin, että ostan sieltä, kun kuitenkin ollaan hotellilla kutakuinkin kuuteen mennessä ilalla. Tosin se on sittennpakko saada tökötit, muuten en hotellihuoneesta ulostaudu, kun pää on kuin petolinnun persus ;) Berliiniin ollaan menossa.
  10. nöppäri

    Lentämisestä kyssäriä

    Ja Saksaan ollaan lentämässä, ei mihinkään Jenkkeihin tmv. Elikkä uskallan pakata hiuslakat jne matkakassiin joka menee ruumaan, jotakin tuolta luin, että pitää olla korkki, mutta musta sekin koski vaan matkustamoa. Ajattelin, että jos lakkapullo tulkitaan myrkyllisiin tai herkästi...
  11. nöppäri

    Lentämisestä kyssäriä

    No toi oli hyvä tietää, kaikki pesuaineet ja muut nestemäiset siis pusseihin :) Minä kun en tähän ikään mennessä ole kokenut lentämistä yhtään tarpeelliseksi, ja omaan näköjään ihan kiitettävän lentopelon, niin en nyt ainakaan halua kentillä mitään robleemia noiden tavaroiden kanssa...
  12. nöppäri

    Lentämisestä kyssäriä

    Mä en silti nyt tiedä saanko ton korkittoman lakkapullomallin pakata ruumaan samoin tuon ponnepullossa olevan dödön, ihan vaan toilettilaukkuun? Kun sitä ei ratakiskosta väännetä tuolla sivuilla, enemmän puhutaan vaan käsimatkatavaroista :/
  13. nöppäri

    Lentämisestä kyssäriä

    Saanko pakata ruumaan meneviin tavaroihin 500ml hiuslakkapullon, semmoisen missä ei ole erillistä korkkia, entäpä deodorantin, painepulloversion tai muotovaahdon. Koskeeko tämä läpinäkyvä pussihomma ainoastaan käsimatkatavaroita?
  14. nöppäri

    Miksi miehet pihtaa?

    No tulihan tänne edes yksi asiallinenkin vastaus mieheltä :)
  15. nöppäri

    Ihana nainen!!!*paras livelaulu

    Myönnetään, että 3 minuutin jälkeen alkoi kylmät väreet kulkea pitkin kroppaa :) Aika upea.
  16. nöppäri

    Nurinaa "aikuisesta" teinistä

    Mutta eikös tässä äiti kuitenkin ole sanonut, että saa tulla syömään jne vanhempiensa luokse. Vähintä mitä edellyttäisin olisi käytös ja kunnioitus, kyllä ne minusta "pelisäännöiltä" tuntuu. Ja kun on vanhempien tilillä tahaa säästössä, toki voisi antaa rahat ja sanoa, että se on sitten...
  17. nöppäri

    Nurinaa "aikuisesta" teinistä

    No ihan siltä pohjaltahan tässä on liikkeelle lähdetty, että muksu pompottaa ja nimittelee, ainakin nyt äitiään. Kyllä siihen voi pelisäännöt keksiä, kuten tuon, että jos tulee vanhempiensa luokse siellä ei nimitellä, rahaa ei anneta, ajokorttia ei säästössä olevista rahoista makseta, jos...
  18. nöppäri

    Nurinaa "aikuisesta" teinistä

    Kundi kotikonnuille, vaikka nyt sitten sillä sun maksamalla dösätiketillä. koko kerrot, että ko summa vähennetään ajokorttitililtä tai sitten sanot, että tämän vielä maksoit, mutta tästä eteenpäin on toiset tuulet. Reilusti istutat pöydän ääreen, kerrot jo valmiiksi mittimäsi pelisäännöt, ja...
  19. nöppäri

    Miten ne banskukärpäset nyt saikaan hävitettyä?

    Juu, mutta kun noi saakurin mukulat tuppaa jättämään jotain pöydälle, jos en heti huomaa vahdata :/ Itseasiassa roskiksella niitä ei ole. Meillä on semmoinen roskis missä semmoinen kotelo minkä sisään korit aina menee, ikään kuin kansi.

Yhteistyössä