Hakutulokset

  1. Isebel81

    Neljättä odottavat

    Niinhän siinä lopulta kävi, että isänpäivänä 13.11. klo 20.53 syntyi potra poika, 4390g/51cm vauhdikkaasti ja luomuna =) Synnytyksen kesto oli vain 2h45min ja salissa ehdin olla vain kaksi tuntia kun poika oli jo ulkona. Ponnistusvaihekin oli nopea, 8min. Hyvä mieli jäi synnytyksestä vaikka mies...
  2. Isebel81

    Neljättä odottavat

    Onnea Trallaa pojasta :flower: Ei sitten onneksi tarvinnut käynnistellä synnytystä... Täällä vielä yhdessä koossa. Kävin perjantaina synnärillä korkean verenpaineen ja päänsäryn takia. Pissa oli yhdellä plussalla. Olin käyrässä, otetiin verikokeet yms. ja lääkäri ultrasi ja teki...
  3. Isebel81

    Neljättä odottavat

    Tsemppiä Trallaa, loppu häämöttää jo =) Täällä ei hirveästi ole muutosta viime kirjoitukseeni, mutta olen huomannut että supistukset ovat paljon kipeämpiä kuin aikaisemmin eli jotain tuolla tapahtuu...samoin menkkamaiset jomotukset tuntuvat alaselässä kiitettävästi. Ei tosin säännöllisesti...
  4. Isebel81

    Neljättä odottavat

    Täälläkin vain odotellaan...olisin jo valmis synnyttämään niin pääsisi tästä helkutin odottelusta :p Olo on ollut suht hyvä, ei ole edes liiemmin supistellut vaikka olen siivoillut ja käynyt pienillä lenkeillä. Öisin tulee parit kipeät supistukset (lukuisten vessa- ja juomisherätysten lomassa)...
  5. Isebel81

    Neljättä odottavat

    Onnea Oskari Olematon tytöstä :flower: Tosiaan, olipa jytky tyttö =) Eipä sitten tarvinnutkaan mennä ä-polille kääntöyritykseen, edellisenä päivänä neuvolassa terkka (itseasiassa kolme terkkaa) kokeili ja velloi mahaani ja oli sitä mieltä että on jo kääntynytkin. Poliaika siis peruttiin. En...
  6. Isebel81

    Neljättä odottavat

    Onnea HippuTAR pienestä tytöstä :flower: En muista oletko aiemmin maininnut miksi synnytystapa-arviossa päädyttiin sektioon? Tervetuloa Katjuska! Itselläni sektio on ollut nyt jonkin aikaa päälimmäisenä mielessä (pelkään sitä) kun tällä viikolla neuvolan lääkäri laittoi lähetteen...
  7. Isebel81

    Neljättä odottavat

    Mo! Heti alkuun onnittelut vauvasta MommyMonsters! Ja tervetuloa Eva ja metsätähti! Täällä myös yksi joka synnyttää Kysissä. Missä päin asustelette tarkemmin metsätähti? Me ollaan Kuopiosta. Viimeisiä viikkoja viedään ja näyttää siltä että vauva on edelleen jotenkin omituisesti...
  8. Isebel81

    Neljättä odottavat

    Moi pitkästä aikaa! Viikot ne vain vierii niin hurjaa vauhtia että ei meinaa perässä pysyä... Täällä ei sen kummempaa ole tapahtunut, maha vain kasvaa ja oleminen on hankalaa päivin ja öin :p Ostin tukivyön joka on todella hyvä, tukee vatsaa ja helpottaa liikkumista. Liitoskivutkin ovat...
  9. Isebel81

    G: Sinulle paras ja sopivin rautavalmiste?

    Monia kokeillut, mutta Duroferon ollut nyt vatsaystävällisin. Muista mennyt maha kuralle moneksi viikoksi :(
  10. Isebel81

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Moih, mäkin kannatan fb:tä, laitoin just Biana sulle viestiä =) Siellä kun tulee aika paljon notkuttua, olisi helppo kirjoitella sinne kuulumiset. Närästys vaivaa täälläkin! Varsinkin iltaisin kun menee pitkäkseen, mulla se tuntuu kurkunpäässä sellaisena polttavana tunteena, kärvistää...
  11. Isebel81

    Neljättä odottavat

    Onnea vauvan saaneille! :flower: Onpa taas vali-vali-olo...ollut jo jonkin aikaa. Ei jaksa tehdä mitään, eikä pysty kun koko ajan koskee joka paikkaan :( Liitoskivut ovat jatkuva riesa, ei onnistu pienetkään kävelylenkit kun alkaa vihlomaan tuonne nivusiin. Kotityöt ovat yhtä tuskaa, samoin...
  12. Isebel81

    Kauanko Sinulla noin 30-kymppinen kesti tulla raskaaksi?

    Mulla on kolme lasta, esikoinen syntyi kun olin 24v. ja kaksi muuta syntyivät alle kahden vuoden ikäeroilla. Ensimmäinen tärppäsi 4kk yrityksen jälkeen ja seuraavat 6kk sisällä. Mulla oli silloin tosi epäsäännöllinen kierto mutta ilmeisesti ovuloin joka tapauksessa (kierrot 40-60pv). Olen nyt...
  13. Isebel81

    Muita isomman perheen äitejä?

    Pääseekö mukaan? Onko kolmen -pian neljän- lapsen perhe "iso"? :) Olen 30v. eronnut lasten isästä kaksi vuotta sitten ja nyt uusperhe sekä vielä yksi lapsi tulossa (nyk. miehelleni ensimmäinen). En löytänyt äkkisiltään tuota kerhoa? Apua! Muoks. Löysinkin sen *pöhelö* :laugh:
  14. Isebel81

    Uusioperhe-äitejä?...vai mikä se hieno nimitys onkaan?...

    Niin mustakin aina välillä tuntuu...millainen kuvio teillä on? Mulla on aikaisemmasta avioliitosta kolme lasta ja nyt neljäs tulossa (miehelle ensimmäinen). Onhan tämä ollut aikamoista hakemista ja totuttelua puolin ja toisin, mutta nyt kahden vuoden yhdessä olemisen jälkeen tuntuu että arki on...
  15. Isebel81

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Pikana kirjoittelen... Rakenneultra takana ja kaikki kunnossa :) Ja meille on tulossa POIKA :heart: Laskettu aikani on 12.11. voisiko sen muuttaa tuohon listaan? Isebel 20+5
  16. Isebel81

    Neljättä odottavat

    Moikka taas! Ihanaa kun on taas auringonpaistetta ja lämmintä (kuuma), pääsee tyttöjen kanssa rantsuun :) Vaikka toisaalta, ei helteiden tarvitsisi viikkoja kestää... Hk sulla ei ole enää kauaa odoteltavaa, tsemppiä sinne =) Maarit Muistan että aikaisemmissa raskauksissa varsinkin...
  17. Isebel81

    Neljättä odottavat

    Moikka! Tervetuloa uusille minunkin puolestani :wave: Sitä ollaan nyt sairaslomalla seuraavat 3 viikkoa. Kävin neuvolassa ja terkka passitti suoraan omalääkärille kun valittelin supisteluista ja muista kivuista. Lääkäri teki sisätutkimuksen ja sanoi että kohdunsuu on kiinni mutta...
  18. Isebel81

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Hirmuisesti on tullut taas tekstiä... Britney, jaksamisia sinne :hug: Been there, done that...saatan tietää tunteesi. Monesta aiheesta olette keskustelleet: Rasvauksesta Kolme raskautta on takana ja ilman rasvauksia on menty. Ekassa ei tullut yhtään raskausarpea. Tokassa tuli parit...
  19. Isebel81

    Neljättä odottavat

    Onnea NeliApina! Onpa pojalla kokoa =) Isebel 14+1 Ps. Voisiko tuota etusivun listaa päivittää mun la:n kohdalta, se onkin 12.11.!
  20. Isebel81

    Neljättä odottavat

    Mulla on myös päivittäin "painontunnetta", varsinkin jos on paljon liikkeessä ja seisomista. Itselläni oli samaa myös viime raskaudessa (3.) ja uskon että liittyy kannatinkudosten ja muiden "sisäjuttujen" löystymiseen tuolla alakerrassa :| Mulla oli tällä viikolla lääkärineuvola-aika ja kaikki...

Yhteistyössä