Hakutulokset

  1. vaipparalli

    Eihän 20 kg raskauskiloja ole edes paljon??!

    Minun mielestä 20kg on paljon.
  2. vaipparalli

    Kenen muun lapset ei lähde kerjuulle?

    en oikein osaa omiani laittaa, en itsekään lapsena koskaan käynyt.
  3. vaipparalli

    Kyllä se syö, kun nälkä on

    Onneksi löytyy muitakin nirsoilevia lapsia. Onneksi siksi, että olen just tällä hetkellä niin leipääntynyt omaan yksivuotiaaseeni. Vaikka olisi nälkä ruoka ei uppoa muuten kuin keksit koko ajan jotais superkiinnostavaa tekemistä, että syöminen on vaan sivuseikka siinä tilanteessa. 2 muutakin...
  4. vaipparalli

    PPH kauppakeskuksessa

    Oisit käyny kysymässä häneltä, miten me voitais tietää. Ei mua haittais jos joskus jonku kauppareissun kävis.
  5. vaipparalli

    Mitä pitää tehdä kun ostaa tontin haja-asutusalueelta?

    Tontti pitää lainhuudattaa 6kk kuluessa kaupoista, varainsiirtovero siihen mennessä maksettuna, jos pitää maksaa. Suunnittelutarveratkaisu pitää hakea, voi viedä monta kuukautta. Rakennuslupa.
  6. vaipparalli

    Vaunujen kangasosien pesu; KÄSIN VAI VOIKO LAITTAA KONEESEEN lyhyelle ohjelmalle 30 asteeseen?

    jos ohjeessa käsinpesu, pesisin koneessa käsinpesuohjelmalla.
  7. vaipparalli

    Rämmin suossa rokoteasioiden kanssa!!??? PLÄÄÄH

    Meillä kans otetaan turvallisin mielin rokoteohjelman mukaiset rokotukset. Onhan ne paremmin tutkittuja kuin sikarokote. Sikarokote otettiin mutta toista kertaa ei oteta mitään yhtä huonosti tutkittua.Enkä näin jälkikäteen jaksa surra että se tuli otettua, kun ei ole mitään seuraamuksia siitä...
  8. vaipparalli

    Korvapolille kitarisatutkimukseen

    mitä siellä käytännössä tapahtuu? Pitäis 3v viedä ja mietin että voinko ottaa parin kk ikäistä vauvaa mukaan.
  9. vaipparalli

    Kuinka usein käytätte -gallub

    1. käsirasvaa- sillon kun muistan, tarttis muistaa joka päivä 2. silmänympärysvoidetta- en käytä 3. vartalovoidetta-suihkun jälkeen 4. selluliittivoidetta-en käytä 5. polkupyörää- kesäisin silloin tällöin 6. lenkkitossuja-pari kertaa viikossa 7. maitoa- joka päivä 8. kynttilöitä-...
  10. vaipparalli

    Joku työnsi tänään n 4v tyttöä rattaissa

    Ennemminkin hyvä opetus.
  11. vaipparalli

    Sain soiton rv 13, että olen saanut hakemani vakituisen työpaikan!

    no onhan tuo vähä tympeä tilanne mutta on sulla täysi oikeus ottaa työ vastaan.
  12. vaipparalli

    Onko täällä ketään Muhokselta?

    en viitsi tässä sanoa kun en halua että tunnistetaan. :)
  13. vaipparalli

    Onko täällä ketään Muhokselta?

    :wave:
  14. vaipparalli

    Suunnitellaanko opiskelusta oikeasti maksullista?

    en ole varma mutta minun mielestä se koski vain ulkomailta tulevia opiskelijoita.
  15. vaipparalli

    Hehs montakohan kertaa Rukoilijasirkka on ehtinyt jo

    kuvitteletko että hän on niin tyhmä ettei tiedä sitä? :headwall:
  16. vaipparalli

    Pojan takki repes päiväkodissa luistelussa - kuka maksaa?

    :laugh: mikä vakuutusyhtiö korvais kaikki lasten rikki menneet vaatteet? Meiltä tulisi korvausvaatimuksia joka viikko... :whistle:
  17. vaipparalli

    kasvot vai selkä menosuuntaan?

    Jaaha, miten se niinku muuttaa sitä mahtumistilannetta. Auto isonee vai? :saint:

Yhteistyössä