Hakutulokset

  1. Hari Mao

    Lastenvaatekirppis, Tampere

    LASTENVAATE JA -TARVIKEKIRPPUTORI Äiti- lapsikerho Tampereen Pipariporras järjestää lastenvaate ja - tarvikekirpputorin SUNNUNTAINA 29.8 2010 klo 10-14 Koskipuistossa, Pikku Kakkosen leikkipuiston läheisyydessä. Tervetuloa tekemään löytöjä!!! Jos haluat mukaan myymään, paikkamaksulla...
  2. Hari Mao

    Tuplat tuli!

    Tännekin kerrottakoon että 14.10 syntyi kello 13.01 neiti A, painoa 2500 g ja pituutta 46 cm. Herra B parkaisi klo 13.35, painoa 2740 g ja pituutta 49 cm. Maanantaina kotiuduimme, herra paistattelee täällä vielä sinivalon alla. Mutta muuten kaikki mennyt hyvin. Synnytys kesti 12 ½ tuntia, poika...
  3. Hari Mao

    np-ultran ylläri

    Pukkasi pientä ylläriä tänään np-ultrassa, yhden sijasta masussa sätkikin kaksi vilkasta ystävää! :D :D :D
  4. Hari Mao

    "Sä oot kaunis äiti"

    Näin mun ihana 4 v poikani totesi kun perheen voimin oltiin menossa shoppaileen. Meinasin alkaa itkemään autossa, se tuli niin pyyteettä. Ihana poika :heart:
  5. Hari Mao

    Voi hiivatin hiivatti!!!!!!!

    Että nuo miehet jaksaa joskus olla äärimmäisen raskaita! Mulla on tänään vapaapäivä, eli olin ajatellut kyllä nukkua koska uni muutenkin vähän kortilla ollut raskauden takia. Mies lähtee noin puoli 6 aikaan töihin, niin tänään se pirulainen tuli makkariin ettimään paria sukallensa ja levitti...
  6. Hari Mao

    Joukkueenjohtajia paikalla???

    Sellaisenkin lisänimen olen saanut. Mun mies on poikien futisvalmentaja ja se oli päättänyt nimetä mut joukkueenjohtajaksi (ihan oikeesti en kyllä jaksais...), mutta mitähän mun sitten noin virallisesti kuuluu tehdä...? Anybody...?
  7. Hari Mao

    Ja puolestaan Artturin huomenet:

    giodiöul dggsd22herkkejrjr5riiowowropp990l2008iitööiirlroorruwooeieyeoeouruejrjooeoe iiiiiiijilieijjeijiliwi woekfkfl200820072005ktykoytkoötooktokotokyjdlkokkfoeidisjsddo Artturi, 5 vuotta
  8. Hari Mao

    Kasperi toivottaa huomenta kaikille:

    hnmoooox00jucsqqgmukiguiufds7öåååååååxxxfteftftetfrttyeytfttetftytfgrfyrytgg jkkhjkgkjkjgjjkghuiuytrtfudruhyghfhuguhhghgufhgyuygugygfdghhfgfgfffgfgggfghgvvgcf hgjhfjghfjhgj Että tälleen. Neljävee.
  9. Hari Mao

    EIKÖ TÄÄ JO LOPU??!!!!

    Alkaa hieman jo kyllästyttää tää kokoaikainen etominen... :x Tulee huono olo kun ei syö, ja sitten kun syö niin- aivan- tulee huono olo. Ei ole kovin helppoa töissä kun siellä ei tauolla voi juosta millon huvittaa... Raskaana olo on kivaa... :kieh:
  10. Hari Mao

    Ihana hiljaisuus...

    Mies ja lapset lähtivät kahdeksi päiväksi mökille, ette arvaa mikä ihana korvia hivelevä hiljaisuus täällä on. :D Ainoa miinus että joku innokas naapuri on sirkkelöinyt pihalla aamukasista asti!!! Mutta sirkkelöikööt, minä lähen kohta töihin. :/
  11. Hari Mao

    Artturin, 5 v, terkut

    tehddkkflfffnfkfkfkfkfkfvvn ldöodoirörrryrröröryrmc,xcvoeyhdhkshjhdsjsjhjshhlöä kshjfhjfhfkfhhfjfkfjdfgfjffhfhffgfjhfhfjhfkjfkkdhfofyufiieod,c Heppu halusi ehdottomasti kirjoittaa jotain... :D
  12. Hari Mao

    PLUSSA!

    ...niin, siinä se asiani oli lyhykäisyydessään. :D
  13. Hari Mao

    Otetaas tällänen gallup...

    Tampereelta kun olen: Ilves vai Tappara? Ikuisuuskysymys Mansesta. :laugh:
  14. Hari Mao

    Kotirauha!

    Onpas harvinainen tilanne: Minä saan rauhassa olla koneella ja kaikki kolme miestä (siis yksi iso ja kaksi pientä) istuvat rivissä sohvalla ja katsovat lätkää. Kyllä sitä tietty itsekin sivusilmällä seuraa miten Ipalle käy...
  15. Hari Mao

    Kuiskaan salaisuuden...

    ...ei kerrota kenellekään sitten, jookos. Mulla menkat myöhässä. Ensi viikolla selviää kasvaako itu mahassa. :D Sitten shhh...
  16. Hari Mao

    Kasperin, 4v, terkut

    sssssssssshhhhhm,po0å´¨ kkkkkkkmmmmmmvv vvvv vvvvvvyyyuuo098ioioi,mnnnbmnmmnbvvcxbhvbbmnbb Jannu on nyt roikkunut hihassa ties kuinka kauan, niin sai nyt sitten kirjoittaa teille terkut. Olipa pikkasen polleen näkönen... :D
  17. Hari Mao

    Lomaviikko edessä- ja flunssa tuli kaveriksi

    Ensi viikko olisi lomaviikko, kauan odotettu sellainen. Eikös eilen kuopus sairastunut flunssaan ja tänään oma nokka vuotanut. Tietenkin. Näin se menee aina meillä, loma ja lunssi tulee käsi kädessä. Sapettaa. :kieh: Sainpas sanottua.
  18. Hari Mao

    Ihana mies!

    Ei sille voi mitään, mun mies on vallan ihana :heart: Aikanaa mentiin hieman kiireellä naimisiin (sairaalassa), eikä siksi mieheni ollut ostanut minulle varsinaista vihkisormusta. Eilen hän tuli päivällä töistä kotiin pienen sormusrasian kanssa jossa todella ihana sormus, tavallaan...
  19. Hari Mao

    Rintakipu- hyvä vai paha???

    Muutaman päivän ajan mulla on pakottanut ja ikäänkuin poltellut oikean rinnan sivustaa, ja tänään myös vasemmat rinnan. Ensin ajattelin että nonniin ja kivat- rintasyöpä iskee, mutta nyt heräsikin mieleeni ajatus että josko vaikka kohtalo olisi meille sen kolmennen lapsosen suonut ja "kipu"...
  20. Hari Mao

    Tv:n joulukalenteri lapsille?

    Tässä jälleen kerran mietiskelin että missä mahtaa olla joulukalenteriohjelmat kaikkein pienimmille? Ainakaan meillä ei pojat vielä ymmärrä sen ihmeen The Joulukalenterin päälle mitään, mutta enpä tiedä muitakaan ohjelmia. Kuinka moni muistanee lasten joulukalenterin vuodelta miekka ja kirves...

Yhteistyössä