Hakutulokset

  1. O

    KERTOKAA HYVÄ ITKUHÄLYTIN

    Käytiin tänään ostamassa toi philipsin avent 467 (keltainen). Saa nähä oliko susi ostos vai ei. Kiitos kaikille kommenteista.
  2. O

    Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

    Meidän neiti syntyi rv. 40+5 supistuksilla, synnytyksen kesto 14h ponnistusvaihe 40min.
  3. O

    KERTOKAA HYVÄ ITKUHÄLYTIN

    Kiitos kaikille vastanneille. Ollaan itse katottu just tota philipsin aventia, ei vaan ole ollu mitään tietoa ominaisuuksista, eikä kenelläkään tutulla ole tota.
  4. O

    KERTOKAA HYVÄ ITKUHÄLYTIN

    Hei. Asutaan kakskerroksisessa rivarissa ja ollaan ostamassa itkuhälytintä. Tarvittais sellainen missä hyvä kantavuus ja ei ota häiriötä toisista laitteista, mielellään kohtuu hintainen. Kertokaa kokemuksia. Kiitos
  5. O

    Kestovaippojen käytön selitys idiootille

    Hei vaan. Ei liity aiheeseen mitenkään, mutta mulla ois yks käyttämätön kestovaippa (viimevuoden äitiyspakkauksen), jonka saa ilmatteeksi jos joku vaan haluaa. Laittakaa yv:tä niin pistän postiin tai sen voi noutaa täältä Kaarinasta.
  6. O

    PAPA-tulos lk 3...

    Mulle sanoi naistentautien erikoislääkäri, kun odotin esikoistani, että ei kannata mennä raskaana otattaan papaa, sieltä voi löytyä sellaista mitä mä en halua edes tietää (en tiedä mitä tällä tarkoitti) ja synnytyksen jälkeen täytyis odottaa jonkin aikaa ennen kun menee ottaan näytettä. Minä...
  7. O

    Vatsaleikkauksista aiheutuneet kiinnikkeet?

    Multa on leikattu lapsena suolistosta kiinnikkeitä. Ollaan miehen kanssa oltu hedelmöityshoidoissa ja siellä löydettiin oikean munajohtimen vierestä nestepussi tai kiinnikeloossi, lääkäri silloin meinasi että jos kiinnikkeitä niin ei vaikuttaisi raskautumiseen. Munajohtimien aukiolotutkimuksessa...
  8. O

    Monesko alkion siirto toi plussan?

    Meille toi viides siirto plussan ja tossa vieressä se plussa nyt makoilee :heart: :heart:
  9. O

    Tuleva ikäero noin vuosi

    Mellulin kysymykseen: Täysimetin sinne 4kk asti, jolloin huomasin olevani raskaana. Mullahan alkoi kuukautiset säännöllisesti heti jälkivuodon jälkeen (joka kesti 5vkoa) täysimetyksestä huolimatta.
  10. O

    Mikä teistä on liian vanha ikä äidiksi?

    Odotan nyt toista lasta ja toivoisin vielä joskus saavan yhden (en ihan heti, koska esikoinen synty viime vuonna ja nyt tulee toinen, niin haluan pitää vähän taukoa =) ), mutta mulle takaraja ois varmaan n.37
  11. O

    Tuleva ikäero noin vuosi

    Meillä myös ensimmäinen saatu hoidoilla ja luomuraskaus ei pitänyt olla mahdollista. Kuitenkin vielä täys imetin ku kuukautiset alkoi ja kahdet kerkesivät tulla kunnes ne jäi pois ja "oireilu" raskaudesta (pahoinvointi yms) alkoi. Olihan se aikamoinen yllätys, iloinen sellainen, oltiin kuitenkin...
  12. O

    Tuleva ikäero noin vuosi

    Meillä kans tulee ikäeroksi vuosi. Esikoinen täyttää 13.8 vuoden ja LA mulla 15.8 :heart: :heart:
  13. O

    Ensimmäinen hoidoilla, seuraavat luomusti vaiko hoidoilla?

    Meillä ensimmäinen lapsi saatu IVF hoidoilla viidennellä PAS:lla. Toista sitten odotankin heti perään luomusti. Esikoinen syntyi 13.8.07 ja nyt la 15.8
  14. O

    Minkä ikäisenä teillä alettu kääntymään?

    Meidän neiti kääntyi vatsalleen 2,5 kk ja selälleen 4,5 kk
  15. O

    Ihana, pelottava yllätys - tyttö 8kk + rv 5... Muita?

    Hei vaan, mä voisin ilmoittautua mukaan. Meidän tyttö on 4kk vanha, syntynyt 13.8 ja nyt lauantaina tein plussatestin. Laskurin mukaan LA on 15.8 eli ikäeroa tulee vuosi jos kaikki menee hyvin. Meidän ei pitänyt edes saada luomusti lasta, ainakaan kovinkaan helposti, tyttö on nimittäin saatu...
  16. O

    ¤¤ ELOMASSUT 2008 ¤¤ part.2

    Kesä-74: Se sanoi, että tällainen ohje heillä on nykyään (en tiedä minkälainen ohje on ennen ollut). Se vaan viittas siihen että minä tarvin itse paljon energiaa pienokaisen kasvaessa ja tavallaan mä nyt ruokin 2 ihmistä ja yhden kasvavan. Mutta täytyy sanoa että mulla on nyt täysin ruokahalu...
  17. O

    ¤¤ ELOMASSUT 2008 ¤¤ part.2

    Olin kyllä laittavinani sulkumerkin tohon enkä silmäniskua
  18. O

    ¤¤ ELOMASSUT 2008 ¤¤ part.2

    Hei vaan kaikille tasapuolisesti. Kirjoitin eilen tänne pitkät pätkät, mutta jonnekin vaan on matkalle sekin teksti jäänyt :kieh:. No mutta lyhyesti kuulumisia: lievää kuvotusta kellon ympäri ja nännit kipeät, varsinkin silloin kun esikoista imettää. Varasin sitten eilen ensimmäisen...
  19. O

    ¤¤ ELOMASSUT 2008 ¤¤ part.2

    Hei vaan kaikille, mahtuisko tänne vielä mukaan. Mulla oli menkat myöhässä puoltoista viikkoa kunnes eilen uskalsin tehdä testin ja se näytti yllätys yllätys positiivista, laskurin mukaan LA olisi 15.8. Tää tulee meille täydellisenä yllätyksenä, nimittäin meidän esikoinen on 4 kk vanha (syntyi...
  20. O

    Mitat 3kk:n iässä?

    Meidän tyttö syntyessä 3640g ja 51cm. 3 kk:n mitat 5185g ja 59,5 cm.

Yhteistyössä