Hakutulokset

  1. A

    LÖYSIN KUVAN MIEHESTÄ ESITTELEMÄSSÄ MUNAANSA NETISSÄ

    No höh,pettymys oli SUURI :D
  2. A

    1-vuotis kuvausvaatteet

    Mitä teidän lapsilla on ollu päällä 1-vuotis kuvauksissa? Meillä tytöllä oli mekko ja pojalla kauluspaita tasmaniantuholais-kravatilla sävytettynä :saint: Mut mitähän sitä laittas kuopukselle,pojalle...?
  3. A

    Eskarilaisten kengät?

    Niin...tytöllä alkoi eskari maanantaina.Vaatteita hommasin mut kengät unohdin kokonaan :headwall: Lenkkarit on ja kumikengät,siinäpä ne.Millaset syyskengät olis hyvät,kivat ja käytännölliset ja mistä sais tilattua?
  4. A

    Pelkään kaksivuotiaani olevan kehitysvammainen.

    Myös meidän poika oppi puhumaan vasta reilun 2-vuoden iässä.Keskittyi ilmeisesti liikkumiseen,lähti 10kk iässä kävelemään.Kunnon lauseita tosin tuli vasta lähempänä 3-vuotta.
  5. A

    Ideoita hiustenkasvatusvaiheeseen!!

    Mulla hiukset olkapäille joissa lievää luonnonkiharaa.Etuhiukset taasen on nenään asti.Kasvattaa haluan vielä jonkin verran mut jotain pitäis näihin tehä,kyllästyttää :/ Onko pehmennys jo aikansa eläny juttu?Permanenttia en halua pienten kiharoiden takia... Vai olisiko jotain muita...
  6. A

    onko sulla tai miehelläsi tatuointeja?

    Minulla kaksi,ehkä vielä joskus kolmas B)
  7. A

    Osaisiko joku auttaa?

    Okei,okei,asia selvisi :D
  8. A

    Osaisiko joku auttaa?

    Niin mä teinkin,ihan äskettäin laitoin yksäriä, mut hän ei ilmeisestikkään ole "linjoilla".Miten tällanen yleensä menee?
  9. A

    Osaisiko joku auttaa?

    Sovin erään palstalaisen kanssa ostavani häneltä vaatteen.Hän laittoi sen tänään postiin.Kysymys kuuluu,että pitääks mun ekaks maksaa se hänen tililleen ennen kuin saan paketin postista ulos? Ja täytyykö maksaa pankkiin että saan kuitin vai käykö netin kautta?
  10. A

    MILLÄ VKO:LLA TUNSIT VAUVAN LIIKKEET?

    :xmas:
  11. A

    MILLÄ VKO:LLA TUNSIT VAUVAN LIIKKEET?

    Et nyt ehkä kummiskaan....
  12. A

    Taas veti lehtimyyjä herneet nenään!

    En jaksanu lukea koko ketjua ni en tiedä kirjottiko jo joku saman ku mäkin. Eli mä olen tallentanu kännyyn kaupustelijoiden nummerot ni tietää het kättelyssä kantsiiko vastata.Paitsi tietty ku ne soittaa sit oudosta numerosta....
  13. A

    Onko muiden 5-7 -vuotiaat tytöt

    5,5 vuotias meilläkin eikä ainaskaan vielä ole....
  14. A

    Miehen saamattomuus/laiskuus!

    Sen verran vielä,että olen miettiny onko oikea syy lähteä lasten kanssa pois ku mies on muuten hyvä.Ei juo ku harvoin ja silloinkin käyttäytyy asiallisesti,ei ole väkivaltainen,ei huuda eikä mesoa...Se vaan tosiaan tympii ku koskaan ei mitään yhdessä tehdä,perheen kesken.Toki ymmärrän että on...
  15. A

    Miehen saamattomuus/laiskuus!

    Voisitko tehdä itelles mustan nikin?Eihän se ole homma eikä mikään :saint: En oikein tässä viittis alkaa asiaa puimaan sen tarkemmin ku mut pian tunnistetaan... 3 lasta meillä on.Samalla lailla asioista aattelen kuin sinäkin,mut mut...en tiedä...
  16. A

    Miehen saamattomuus/laiskuus!

    Olisi mukavaa keskustella sun kanssa enemmän aiheesta,yyv:tä jos laittasit...jos kiinnostaa.Ite haluisin kans jutella aiheesta enemmän toisen samassa tilanteessa olevan kanssa!
  17. A

    Miehen saamattomuus/laiskuus!

    Meillä muuten samanlaista mut mies ei siivoile eikä ruokia laittele kotona ollessaan. Olen myös totaalisen kyllästyny tähän meininkiin.Puhuttukin on ja luulin sen ymmärtävän yskän mutta paskat :headwall:
  18. A

    Miten laitetaan jollekin yytä????

    Hitsi ku on kauan kauan aikaa ku viimeksi olen laittanu ni ei osaa eikä muista.Ei ni ei.Jos joku viittis mua valistaa...kiitti.
  19. A

    Parhain laihdutuskeino?

    Kun jättää ylimääräiset hiilarit,sokerit ja rasvat pois ja lisää ruokavalioon kasviksia,hedelmiä, lihaa,kalaa ja kanaa ni sillä pääsee alkuun.Sitten ku alkaa liikkumaan säännöllisesti 3-5 kertaa viikossa,esim.kävelyä ni kyllä alkaa paino tippumaan nopsaan.Itse olen saanut tammikuun alusta...
  20. A

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    JEE JEE!!!!! Nyt sitten olen päässyt tavotteeseeni =) -7kg olen saanut tammikuun alusta. Eli nyt painan 65kg.Koville se ottikin :saint: Erittäin tyytyväinen olen jos saan painon tässä pysymään B)

Yhteistyössä