Hakutulokset

  1. Z

    Taas yksi petetyksi tullut

    ^Mistä tuo pitkäkestoinen pettäminen johtui? Vaikea olisi itselläkin antaa anteeksi, en tiedä mikä kelpaisi selitykseksi... :hug:
  2. Z

    avioehdon tekeminen

    Oikeusaputoimistossa saa tehtyä halvalla, mikäli ei ole kauhean isot tulot. Myös ihan jossain lakimiesfirmassa voi thedä. Kannattaa googletella avioehdosta, että tiedät myös mihin sitoudutte. http://www.info.tampere.fi/eta/laki2/avioehto/Avio6.html http://www.oikeus.fi/6068.htm Tossa...
  3. Z

    koiran omistajille?muillekin...

    En mä oppikirjan aikaa tiedä mutta mä oon yleensä n.2kk välein leikannut.
  4. Z

    Mun miehellä tekee mieli PÄÄSIÄISMUNAA!

    Voi, ku ois täälläkin sama "onkelma" :xmas:
  5. Z

    Voi perkelee perkele se akka tulee tänne

    Jep ei todellakaan. Täällä toinen jolla 2 äitiä periaatteessa, käytännössä tuskin yhtäkään...
  6. Z

    tekisitkö abortin tässä tilanteessa? :(

    Jaa, riippuu tuo katuminen varmaan ihmisestä... Mutta kannattaa todella ajatella sitä, että se alkio ei ole vielä lapsi! Se on vasta solumöykky, sillä ei ole tunteita eikä se kärsi (koska ilmeisesti raskaus hyvin aikaisessa vaiheessa)... Tosiaankaan ei kannata kuunnella mitään abortti on murha...
  7. Z

    tekisitkö abortin tässä tilanteessa? :(

    Tekisin todellakin. Sun pitää ajatella enemmän itseä ja sun kahta olemassaolevaa lasta kuin alkiota... :hug: Jos tuntuu että tuskin jaksat nytkään, ja että et enää kolmatta lasta jaksaisi, niin sitä tunnetta kannattaa kuunnella :heart:
  8. Z

    Voi perkelee perkele se akka tulee tänne

    Onnea että käynti on ohi! :flower: Me ei onneks olla puheväleissä ja fyysistäkin välimatkaa on 500km, niin ei tarvi pelätä visiittejä :x
  9. Z

    koiran omistajille?muillekin...

    Jos on jo oikein pitkät niin ensiavuksi eläinlääkäriin! Ei maksa varmasti kovin paljon yksi kynsien leikkaus, sen sijaan vakavaa on jos ehtivät ihan liian pitkiksi. Veikkaisin noin 40e, mutta vaihtelee varmasti.. Soita ja kysy! Eläinlääkäri voi varmasti antaa jatkovinkkejäkin. Alkaisin ehkä...
  10. Z

    Tatuoinneista..

    Kokkola 3x5cm värillinen olkapäässä 35e.
  11. Z

    Kuinka tyytyväinen olet rintoihisi ( asteikolla 4-10 ) ?

    10. Ainoo tähän mennessä, kai se on vaan niin tabu olla tyytyväinen johonkin itsessään....
  12. Z

    Jos joku tarjoaisi miehellesi miljoonan että saa viettää yön sun kanssa niin suostuisiko miehesi?

    Sama vastaus. Vaikka oisin ilmaiseksi antamassakin niin jos rahaa tarjoaisi niin kyllä mieli muuttuisi. Ja miehellä nyt varsinkaan ei oo oikeutta mua myydä.
  13. Z

    Pettämistä(kö)?

    On se kun ei oo voitu toiselle kertoa. Jos ei ois niin sen voisi kertoa ilman että toista se haittaisi.
  14. Z

    A.D.I.D.A.S.

    All day I dream about sex.... Muita :xmas:
  15. Z

    Uskaltaako sieltä Hobby Hallista nyt tilata mitään?

    En mä oo tiennyt että sillä ees on joku huono maine. Ite käyttänyt ja tutut kaikki tosi paljon, ikinä ei oo ongelmia ollut.
  16. Z

    Kenen muun mielestä naisella on oikeus jättää lapset isälleen ja häipyä?

    No fyysisesti tietty nainen kärsii enemmän, mutta henkisesti riippuu enemmän ihmisestä. Sellainen mies joka ajattelee abortin olevan murha kärsii varmasti todella paljon jos hänen lapsensa tapetaan ja hällä ei oo mahdollista tehdä asialle mitään. Sellinen nainen taas joka noin ajattelee tuskin...
  17. Z

    Mikä helvetti siinä on..! (kauneusleikkaukset yms)

    No mutta mitä teitä se haittaakaan jos joku kauneusleikkaukseen meneekin? Täällä se ei kuitenkaan oo mitenkään samoissa mitoissa kuin Jenkeissä, että pitäis olla huolissaa teineistä jotka ottaa silikonit... Jos joku tykkää että näyttää nätimmältä vaikkapa isompien (tai pienempien) tissien...
  18. Z

    Kenen muun mielestä naisella on oikeus jättää lapset isälleen ja häipyä?

    Kenenkään naisen ei kannata "synnyttää miehelle lasta". Jos sitä lasta ei alunperin itse koko sydämeltään halua niin sitä ei kannata edes alkaa yrittämään. Turha siis itkeä sitä että jää yksin lapsen kanssa jota ei oo edes halunnut: ei kannata hankkia jos ei halua! Sitten taas, musta ei oo...
  19. Z

    Jos poikasi haluaa suorittaa sivarin, yritätkö käännyttää käymään armeijan?

    En vaan pitäisin juhlat! :D Oon mä koittanut veljeä käännyttää sivariin mutta se tekee niinkuin kaverinsa ;) Kyllä siis toki mun tenava tulee saamaan ihan ite päättää, en siis harmistu vaikka menisi armeijaankin :)
  20. Z

    Miten käsitellä tempperamenttista puolisoa?

    Täällä kans, meillä ei kyllä lapsia oo vielä. Mies hermostuu helposti ja paiskoo sitten ovia ja mua alkaa ottaa päähän... On tästä saatu puhuttua muutamaan kertaan, mutta eipä se siitä muuksi muutu. En kyllä voi väittää että oisin itsekään tässä aisassa virheetön (muissa toki ). ;) Ja kuten...

Yhteistyössä