Hakutulokset

  1. P

    Mahdoton 2-vuotias

    MOIKKA! Kiva lukea että ei olla ainoita että kohtalotovereita täältäkin löytyy... Meillä pojat 1v 11kk ja 3,5kk ja päivät ihan hullunmyllyä. Isommalle tullut kova uhma, pakko päästä aamuisin ulos juoksemaan tai muuten energiaa vain pahojen tekemiseen... Mirsu Onnea tytöstä!!!!
  2. P

    pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

    MOI Täällä kanssa yksi jolla taitaa olla vauvakuume, miksi sitä muuten tällä palstalle eksyisi... On tullut jotenkin ikävä vauvamahaa ja ekoja liikkeitä ja sitä mahtavaa tunnetta kun vauva kasvaa mahassa. Meillä on poika joka on nyt 7kk eli joulukuussa syntyi, emme vielä ole suunnitelleet...
  3. P

    Minkälainen paikka Turku on?

    omena hotelli
  4. P

    Tatuoinnit mahassa raskaana ollessa + napakoru

    En oo enää raskaana mut tulinpahan kurkkaamaan näille sivuilla. Otin napakorun pois aika varhaisessa vaiheessa kun pelkäsin repeytymistä. Mutta kuinka ollakkaan sain korun vielä paikalleen raskauden jälk.
  5. P

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Huomenta!!!!!!!!!!!!! Täällä herättiin kaikki miehen herätyskelloon klo 5. Kun poju sai vihdoin äidin ylös sängystä klo 6 niin hän alkoikin itse nukkumaan uudelleen ja eipä sitä äitiä enää nukuttanutkaan. Me voisimme tulla Turkulaisten tapaamiseen näin alustavasti. ja meille sopii kaikki...
  6. P

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Täällä poju on 3krt itse kääntynyt selältä mahalleen, mutta kädet jäävät vielä mahan alle jumiin... En ole tätä vielä harmikseni päässyt näkemään, mutta kun on jättänyt selälleen ja tullut takaisin niin poju onkin jo mahalleen. Ekaksi kuvittelin et koira on käynyt tökkäsemässä pojan kyljeltä...
  7. P

    G:Kumman sukunimi avoparin lapselle?

    Isän sukunimi kun on harvinaisempi itsellä erittäin yleinen sukunimi.
  8. P

    vaikea valinta....

    Meillä myös noi edge duo compi. Olen erittäin tyytyväinen. Asumme myös maalla ja kuljemme paljon hiekkateillä ja teitä ei aina auratta ja koiran kanssa päivittäin lenkkeilty ja hyvin ovat vaunut toimineet huonommillakin teillä ainut huonopuoli on et vie autossa ison tilan.
  9. P

    Montako kertaa päivässä ulkoilet 3kk vauvan kanssa?

    Meillä 2½kk nukkuu päikkärit ulkona 4-5h. Kun tulee valoisampia ilmoja niin tulemme olemaan enemmän ulkona.
  10. P

    ergo

    Minkä ikäistä olette alkaneet kantamaan ergo kantorepussa ilman sitä vauvatukea?
  11. P

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    liplap Niin piti lisätä vielä ettei nuku yöllä yhteenpötköön 10-12 tuntia vaan syömme kylläkin sinä aikana mutta nukahtaa heti rinnalle uudestaan, kun on mahan täyteen saanut.
  12. P

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    liplap Meillä nukkuu yöllä n 10-12h päivällä 4-5h ja illalla voi torkahtaa puoleksi tunniksi.
  13. P

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Huomenta!!!!!!!!!!!! Täällä huonosti nukuttu yö takana poju syönyt 3h välein kun normaalisti syödään yöllä vain 1-2 kertaa. ja herättiin jo ennen 6 kun poju opettelee kovin kääntymistä mahallaan eikä malta millään nukkua. Turkulaisten tapaamisesta, me voisimme joskus myöhemmin tulla myös...
  14. P

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Oletteko te alkaneet jo harrastaa jotain vauvanne kanssa? me ollaan käyty vauva jumpalla ja poju tykkää siitä kovasti kun äiti nostelee ja heiluttelee... Mua kiinnostaisi myös vauva muskari onko tietoa onko turun lähistöllä jossain? Täällä on puhuttu myös töihin menosta. Mä oon aatellut ensi...
  15. P

    Yliaikaisen vauvan todella kuiva iho

    Meillä syntyi poika 41+0 ja iho oli tosi kuiva. Neuvolas sanottiin et voi rasvata ceridal öljyllä jos tahtoo, mutta menee itsestäänkin ohitse. Rasvasin iltaisin ja meni tosi nopesti iho hyvään kuntoon.
  16. P

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    Landir: Meillä kanssa on välillä nokkimista ja kohkaamista rinnalla varsinkin silloin kun rinnoissa vähemmän maitoa, Nyt oon alkanut juomaan imetys teetä ja se on auttanut tai sitten on vain sattumaa että on taas rinnoissa enemmän maitoa tarjolla. Ni poju on taas syönyt nätisti. Meillä...
  17. P

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    Mut sul olikin viikkoa myöhemmin vasta laskettuaika ni pelkäsin et nyt säkin meet aikaisemmin jo synnyttää, kun sul kuiteskin yritettiin jo aikaisemmin käynnistää....
  18. P

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    Ei ne näistä ois älynnyt jutella, kun ei älyy toisil soittaakkaan vaan tiedot menee toisen veljen kautta... :laugh: :laugh: Pelkäsin et oltais samaan aikaan synnyttääs ni miehet ois kuiteskin jättänyt meijät yksin synnyttää ja itse olis ollut vaan kahvil...... :laugh:
  19. P

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    10.12 peppi+poju rv 41+0, 4040g, 53 cm, klo 23.52. On pitänyt toi laittaa jo aikaisemmin, mutta aattelin et siitä shamandalie tunnistais mut heti. Aattelin pysyä salassa, mutta aattelin sit et on ihan reilua että sä tiedät, kun oon kumminkin miehellekkin jutellut jotain, mut älä pelkää en...
  20. P

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    Nyt meni hymiöt sekaisin. Piti tulla hymyilevä mut tulikin halaava, mutta väliäpäs sillä.....

Yhteistyössä